فروش مستقیم بادام زمینی ایرانی

بادام زمینی از خانواده حبوبات و یکی از مواد غذایی بسیار مفید در زندگی انسان است که میزان قابل توجهی از این محصول هر ساله در کشور ما برداشت می شود و قطب اصلی تولید بادام زمینی ایرانی، منطقه شمال کشور است. فروش مستقیم انواع بادام زمینی ایرانی توسط کشاورزان و فعالان این حوزه انجام می شود که در حجم عمده در سراسر کشور و بازارهای بین المللی توزیع می کنند.

فروش مستقیم بادام زمینی ایرانی

همه چیز درباره بادام زمینی

همه چیز درباره بادام زمینی

بادام زمینی بیشتر به همراه آجیل و در ترکیب با آنها استفاده می شود و بسیاری از افراد هم آن را از خانواده آجیل می دانند در صورتی که اینطور نیست و این ماده غذایی جزﺀ خانواده حبوبات به شمار می آید که از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و اصلی ترین ماده آلی که در بادام زمینی به میزان قابل توجهی وجود دارد، پروتئین است.

بادام زمینی به صورت یک نوع گیاه بوته ای در اواسط بهار کاشته می شود و سپس در اوایل پاییز محصول بادام زمینی در نمونه های مختلف برداشت شده و بعد از انجام مراحل لازم از طرف مراکز تولید کننده به شکلهای مختلف در بازار عرضه می شود.

معمول ترین نوع استفاده از بادام زمینی به صورت آجیل و بو داده شده است و بعد از آن هم کره بادام زمینی است که به عنوان اصلی ترین فرآورده این محصول مورد استفاده بسیاری از افراد از جمله ورزشکاران قرار می گیرد چون تأمین کننده درصد بالایی از نیاز بدن آنها به پروتئین می باشد.

امروزه انواع بادام زمینی طعم دار هم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که به صورت بسته بندی شده و یا باز به عنوان یک میان وعده و یا جایگزین تنقلات به کار می رود که با توجه به ارزش غذایی بالای خود یک تغذیه سالم به شمار می آید.

عرضه کنندگان بادام زمینی ایرانی

عرضه کنندگان بادام زمینی ایرانی عرضه کنندگان بادام زمینی ایرانی در تمام شهرهای کشور به صورت نمایندگی های فروش مستقیم و یا شرکت های بازرگانی قرار دارند که امروزه با بکار بردن اینترنت امکان دسترسی بسیار راحت تر هم شده است و هیچ محدودیتی برای ارتباط با عرضه کننده ها وجود ندارد که این سایت هم به صورت مستقیم انواع بادام زمینی با کیفیت ایرانی را به مناطق مختلف عرضه می کند.

بهترین نمونه های این محصول از لحاظ ظاهری، بادام زمینی درشت هستند که در بازار داخلی و خارجی مشتری پسند بوده و اگر از لحاظ طعم و تازگی هم استانداردهای لازم را داشته باشند با قیمت های عرضه بالایی توزیع می شوند.

انواع بادام زمینی باکیفیت و مرغوب را می توانید از طریق ارتباط با مشاورین فروش همین سایت و در حجم های عمده خریداری کنید که به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به نیازهای شما می باشند.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    سفارشاتم به دستم رسید ممنون بابت کیفیت خوبتون توصیه میکنم خرید کنید

  2. با سلام شما به غیر از بادام زمینی محصولات دیگری هم دارید؟ مثل بادام یا پسته؟ قیمت هم بگید لطفا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما