فروش بادام زمینی ممتاز به صورت عمده

بادام زمینی ممتاز بادامی درجه یک و مرغوب است که در تولید آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود و محصولی کاملا ارگانیک به شمار می آید، این محصول خوش طعم و اعلا دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد و از املاح فراوانی برخوردار است، فروش مستقیم و بی واسطه بادام زمینی ممتاز عمده باعث می شود مشتری همیشه بهترین و مرغوب ترین نوع آن را با قیمتی ارزان و استثنایی در دسترس داشته باشید.

<a href=

فروش بادام زمینی ممتاز به صورت عمده” class=”img-responsive aligncenter”>

مشخصات مهم بادام زمینی مرغوب

مشخصات مهم بادام زمینی مرغوب

از مشخصات مهم بادام زمینی درجه یک و مرغوب این است که از دانه های درشت و ترد و خوش طعمی برخوردار می باشد و از آنجایی که تازه است دارای رنگی روشن و پوسته ای نازک صورتی رنگ می باشد که به آسانی از روی بادام زمینی مرغوب برداشته می شود و در زیر آن مغز سفید مایل به زردی دارد که تازگی و تردی آن هر کسی با هر ذائقه ای را مجذوب خود می کند.

این محصول طبیعی و ارگانیک می باشد که به صورت بادام زمینی خام و بو داده تهیه می شود که نوع بو داده آن در طعم و مزه های مختلفی تهیه شده که هم ترد تر از نوع خام می باشد و هم به عنوان یک مغز آجیلی دارای طرفداران بسیاری است.

بادام زمینی مرغوب و درجه یک دارای ارزش غذایی بسیار بالا و شگفت آوری می باشد و سرشار از املاحی چون پتاسیم و کلسیم و منیزیم است و ویتامین های مختلف و عالی در خود دارد که برای سلامت بدن لازم و ضروری می باشند و از آنجایی که محصولی مقوی و پر انرژی است برای شادابی و طراوت بدن فوق العاده می باشد، این محصول در رفع کم خونی و استحکام استخوان ها و شادابی روح و جسم بسیار تاثیر گذار است.

مرکز پخش انواع بادام زمینی ممتاز عمده

مرکز پخش انواع بادام زمینی ممتاز عمده

مرکز پخش انواع بادام زمینی فله ای و بسته بندی ممتاز به صورت عمده برترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را با قیمتی استثنایی و ویژه به فروش می رساند، خرید از این مراکز و فروشندگان نوید دهنده یک خرید خوب و با کیفیت است و موجب می شود بالاترین نوع آن با قیمتی ارزان و تولیدی همیشه در دسترس مشتری قرار گیرد.

قیمت اصلی و به روز انواع بادام زمینی درجه یک ممتاز در اختیار فروشنده و پخش کننده اصلی آن می باشد و مطمئنا مشتری تنها زمانی از قیمت تولیدی آن بهره مند خواهد شد که مستقیما و به صورت آنلاین آن را از فروشنده معتبر خریداری نماید و تنها با این روش خرید، مشتری به خریدی به روز و قابل اطمینان دست خواهد یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما