فروش بادام زمینی درجه یک صادراتی

فروش بادام زمینی درجه یک با اهداف بلند مدت و صادراتی نیاز مبرم به شناخت بازار و آشنایی با قوانین و مقررات بازارهای داخلی و جهانی دارد. همچنین شناخت انواع بادام زمینی مرغوب از نظر درجه کیفی تاثیر موثری در رضایت مشتریان خواهد داشت. اگر به دنبال کسب اطلاعات دقیق در مورد این خشکبار پرطرفدار و مقوی هستید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

فروش بادام زمینی درجه یک صادراتی

زمان و روش کشت بادام زمینی

زمان و روش کشت بادام زمینی

در ایران و با توجه به آب و هوای نسبتا معتدل بهترین زمان برای کشت بادام زمینی اواخر اسفند ماه است. البته کشاورزان تا اوایل اردیبهشت هر سال فرصت دارند تا اقدام به کشت بوته های بادام‌ زمینی نمایند. علت مناسب بودن این دوره زمانی جلوگیری از سرما زدگی و خراب شدن بوته های کوچک بادام زمینی است که باید مدنظر گرفته شود. نکته مهم در این میان آماده سازی خاک و در نظر گرفتن شرایط محیطی است. بدون شک خاک های ماسه ای و سبک بهترین انتخاب برای رشد ریشه ها هستند. از دیگر فاکتورهایی که در هنگام کشت و تولید بادام زمینی درجه یک باید مدنظر گرفته شوند عبارتند از:

  • فاصله بین بوته ها: به طور استاندارد بین هر بوته باید بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر فاصله گذاری شود.
  • عمق مناسب خاک: در زمان کاشت بوته ها، ریشه گیاه باید در عمق 20 سانتی متری کاشته شود.
  • تعداد کاشت بادام زمینی: برای رشد بهتر بوته ها، در هر متر مربع حدود 50 عدد بادام زمینی بکارید.

توجه کنید که ضمن در نظر گرفتن این نکات، کیفیت آب، خاک و میزان نور مناسب نقش مهمی در پربار بودن محصول نهایی دارند. برای کوددهی نیز توصیه می کنیم از کارشناسان کشاورزی کمک گرفته و بهترین کود موجود در بازار متناسب با فصل رشد و گل دهی بادام زمینی تهیه و استفاده کنید.

قطب تولید بادام زمینی درجه یک

قطب تولید بادام زمینی درجه یک کشت بادام زمینی اغلب در استان های شمالی کشور رونق دارد. دلیل این امر نیز سازگاری این گیاه با محیط مربوط و قابلیت رشد در هوای خنک است. در این میان آستانه اشرفیه واقع در استان گیلان را باید بزرگترین قطب تولید بادام زمینی درجه یک و صادراتی معرفی کنیم. بهره گیری از دانش روز و استفاده از واریته های مرغوب در این منطقه سبب شده تا حدود 80 درصد از تقاضای بازار توسط تولیدات این منطقه تامین شود.
بدون شک خرید مستقیم انواع بادام زمینی خام و تازه از تولید کنندگان و کشاورزان آستانه اشرفیه و دیگر نقاط استان گیلان نیازمند شناخت تامین کنندگان این محصول است. به ویژه اگر قصد خرید بادام زمینی درجه یک صادراتی و سورت شده را دارید، آگاهی از قیمت ها و نمایندگان فروش مستقیم تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های شما خواهد داشت. برای این منظور نمایندگان فروش آنلاین این مرکز آماده همکاری با خریداران عمده و شرکت های صادراتی در سطح کلان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما