فروش استثنایی بادام زمینی وحشی به صورت فله ای

بادام زمینی فله یکی از انواع حبوبات است. در کشورهای اروپایی بادام زمینی اغلب به صورت بو داده استفاده می‌شود و یا روغن آن تهیه شده و مصرف می‌شود. همچنین می‌توان از آرد آن در شیرینی پزی و کیک پزی و یا تهیه دسرها استفاده کرد. بادام زمینی درجه یک صادراتی یکی از بهترین انواع بادام زمینی است که در ادامه توضیح داده می‌شود. قیمت آن بسته به نوع بادام زمینی و خام یا بو داده بودن آن تعیین می‌شود.

فروش استثنایی بادام زمینی وحشی به صورت فله ای

بارزترین خواص بادام زمینی خام

بارزترین خواص <a href=

بادام زمینی خام” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی خام یکی از آجیل ‌های پرمصرف اند. این محصول از مواد لازم برای بدن غنی است و خواص و خصوصیات بسیار دارند. برخی خواص بادام زمینی عبارتنداز بادام زمینی کالری بسیار بالایی دارد؛ بنابراین بایستی در مصرف آن اعتدال رعایت شود.

بادام زمینی سرشار از چربی است ک متشکل از اسیدهای چرب غیراشباع است. بخش مهمی از بادام زمینی تولیدی برای تهیه روغن آن به کار گرفته می‌شود. بادام زمینی یک منبع غنی از پروتئین است و بعضی از پروتئین های موجود درآن برای برخی افراد به شدت حساسیت زاست.

بادام زمینی دارای مقدار کمی کربوهیدرات است و می‌تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. این آجیل خوشمزه دارای قند کمی است. پس می‌تواند برای افراد دیابتی مناسب باشد. بادام زمینی با غلاف غنی از بیوتین است.

بیوتین موجود در آن برای خانم های باردار بسیار مفید است. حاوی ترکیبات مختلف گیاهی فعال و آنتی اکسیدان است. بنابراین خاصیت ضد سرطانی دارد. البته بایستی توجه داشت که بیشتر آنتی اکسیدان بادام زمینی در پوست آن وجود دارد که تنها در حالت خام مصرف می‌شود.

بیماری ‌های قلبی یکی از دلایل اصلی مرگ ‌و میر در کشور ها است. مطالعات نشان می‌ دهد بادام زمینی و سایر آجیل ‌ها می‌ توانند شما را از بیماری های قلبی محافظت کند. اولئیک اسید، منیزیم و نیاسین مواد هستند که به شما در مقابل بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.

قیمت خرید بادام زمینی به صورت فله ای

قیمت <a href=خرید بادام زمینی به صورت فله ای” class=”img-responsive aligncenter”> یکی از بهترین و مرغوب ترین بادام زمینی‌ها بادام زمینی مغان است. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت بادام زمینی صادراتی می‌توانید به سایت معتبر این مجموعه مراجعه کرده و لیست محصولات ارائه شده به همراه قیمت آن را دریافت کنید.

چنانچه از مرکز خرید فاصله دارید و یا فرصت رفتن ب آن‌جا را ندارید آن را به طور آنلاین خریداری کنید. اگر قصد خرید بادام زمینی درجه یک مغان را دارید می‌توانید آن را از طریق همین سایت خریداری کرده و سفارش دهید و درب منزل و یا محل کار خود آن را دریافت کنید. در این صورت هزینه رفت و آمد را نیز حذف کرده اید. به علاوه در وقت خود صرفه‌ جویی می‌کنید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما