فروشگاه بادام زمینی روکش دار فله ایرانی

بادام زمینی روکش دار فله: بادام زمینی شور، خام، برشته، کره ی بادام زمینی، روغن بادام زمینی و همجنین بادام زمینی روکش دار به فروش می رسد.

برای بالا بردن میزان مصرف در بین افراد جامعه و تنوع این محصول اقدام به طعم دار کردن بادام زمینی با استفاده از نشاسته و با طعم دهنده های طبیعی از جمله پیاز چعفری، فلفل و پنیر و غیره نموده اند و به صورت فله ای در اختیار فروشندگان و توزیع کنندگان قرار می گیرد.

فروشگاه بادام زمینی روکش دار فله ایرانی

ارزش تغذیه ای بادام زمینی روکش دار فله

ارزش تغذیه ای بادام زمینی روکش دار فله

بادام زمینی فله ای از خشکبارهای بسیار مغذی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد، از جمله این خواص می توان به پیشگیری از پیری پوست و چین و چروک دار شدن آن، بیماری های قلبی- عروقی، انواع سرطان ها اشاره کرد.

مصرف این نوع بادام برای زنان باردار توصیه شده است زیرا علاوه بر تقویت بنیه مادر برای جنین نیز مفید می باشد و به عنوان انرژی زا برای مادر در اثر حاملگی و خستگی ناشی از آن مفید می باشد، بادام زمینی فله ای روکش دار که تولیدکنندگان بادام زمینی این محصول را به محصولات قبلی خود از جمله بادام شور، تفت داده شده و غیره افزوده اند.

بادام زمینی فله ای را با استفاده از نشاسته و طعم دهنده های طبیعی همانند فلفل، پنیر، سبزیجات، باربیکیو، سرکه ای، پیاز جعفری، کچاب و ادویه کاری مزه دار کرده و در انواع مختلفی به فروش می رسانند که اصطلاحا به آن بادام زمینی روکش دار می گویند.

با این تنوع دادن در مزه ی طبیعی این محصول؛ مصرف آن را برای همه سلیقه ها فراهم نموده اند همچنین باید توجه کرد افرادی که نسبت به بادام زمینی حساسیت دارند نباید آن را به صورت طعم دار یا هر نوع دیگری مصرف نمایند به دلیل طعم و مزه ی بهتر بادام زمینی ایرانی نسبت به خارجی از طرفداران بیشتری برخوردار است.

نحوه صحیح نگهداری بادام زمینی روکش دار فله

نحوه صحیح نگهداری بادام زمینی روکش دار فله نحوه صحیح نگهداری بادام زمینی روکش دار فله ای: از بهترین و قدیمی ترین روش های نگهداری بادام زمینی خشک کردن آن می باشد، در صورتی که خشک شود و عاری از هر گونه رطوبت باشد می توان در مکانی خشک آن را نگهداری کرد.

چنانچه این مغز به صورت خام مصرف شود می توان آن را به مدت یک یا دو سال در ظروف شیشه ایی یا پلاستیکی نگهداری کرد و چنانچه بو داده شود به مدت چند سال می توان نگهداری کرد.

فروش بادام زمینی: در واقع پس از برداشت بادام زمینی، بادامکاران محصولات خود را در اختیار تاجران و فروشندگان به صورت عمده قرار می دهند، فروش بادام زمینی فله ای سود آوری بالایی نسبت به بسته بندی آن دارد و مشتریان بیشتری دارد.

می توان با جستجو در اینترنت و فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه از قیمت بادام زمینی روکش دار فله ای با برند ها و طعم های مختلف، بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت تعین کرد؛ که قیمت این محصول به نوع بادام، کیفیت محصول، نوع خرید که به صورت عمده یا جزئی باشد، مکان تهیه بستگی دارد.

قیمت بادام زمینی روکش دار فله شمال

قیمت بادام زمینی روکش دار فله شمال قیمت بادام روکش دار: چنانچه بادام زمینی از حالت خامی ابتدا تفت داده شود و با برخی مواد از جمله فلفل، باربیکیو، سرکه و غیره طعم دار شود هم باعث بالا رفتن تنوع در مزه و طعم آن شده و به تبع آن قیمت آن افزایش می یابد.

پس از طعم دار کردن براساس سلیقه مشتریان و بالا رفتن تنوع بسته بندی؛ آن را در بسته های چند گرمی برخی شرکت های توزیع کننده ایرانی تا وزن های یک کیلو گرمی به بالا بسته بندی می کنند و در اختیار فروشندگان قرار داده می دهند.

بادام زمینه ای روکش دار فله ای قیمت کمتری نسبت به نوع بسته بندی شده ی آن دارد، اما به صورت کلی بادام زمینی روکش دار تولید داخل نسبت به سایر کشور ها از قیمت بالاتری برخوردار است و تولید کنندگان داخلی؛ علاوه بر تامین نیاز داخل به کشور های حوزه خلیج فارس، روسیه، ترکیه و چین صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما