فروشگاه بادام زمینی خام درشت پارس آباد

از بهترین انواع بادام زمینی های خام تولید شده در کشور مربوط به پارس آباد مغان می باشد که دارای کیفیت بسیار عالی است و از سایز درشتی نیز برخوردار است به گونه ای که رقیب جدی برای انواع بادام زمینی های خارجی به شمار می رود و سالانه مقادیر قابل توجهی از آن صادر می گردد، فروشگاه بادام زمینی خام پارس آباد اقدام به فروش بادام خام به صورت پاک سازی شده نموده است و خریداران می توانند در ارتباط مستقیم با این فروشگاه نیاز خود را اعلام کنند.

فروشگاه بادام زمینی خام درشت پارس آباد

مزایا سلامتی بادام زمینی خام پارس آباد را بشناسید

مزایا سلامتی بادام زمینی خام پارس آباد را بشناسید

بادام زمینی خام پارس آباد مغان دارای مزایای سلامتی بیش از اندازه ای است که می تواند از بسیاری جهات تضمین کننده سلامتی باشد و به همین دلیل است که مصرف روزانه و به مقدار مناسب این محصول برای همه بدون محدودیت سنی توصیه می شود، برخی از مزایای سلامتی این محصول به طور خلاصه عبارتند از :

  • این محصول دارای مقادیر زیادی از ویتامین های محلول در چربی از جمله ویتامین A و D است و به همین دلیل در رشد استخوان ها بسیار موثر است و می تواند از نرمی استخوان یا پوکی آن جلوگیری کند.
  • این محصول به دلیل داشتن مقادیر زیادی ویتامین E دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و به این ترتیب می تواند در سلامت سلول های بدن بسیار موثر باشد.
  • نوع خام این محصول دارای مقادیر مناسب و متعادلی از اسیدهای امینه است که می تواند یکی از منابع بسیار مناسب پروتئین برای بدن باشد و بخش قابل توجهی از نیاز بدن به اسیدهای آمینه تامین کند که در رشد عضلات بسیار موثر است.
  • بادام زمینی مذکور می تواند برای سلامت پوست بسیار مفید باشد به گونه ای که روغن آن استحصال شده و در انواع کرم های آرایشی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

میزان کالری بادام زمینی خام پارس آباد چقدر است؟

میزان کالری بادام زمینی خام پارس آباد چقدر است؟ بادام زمینی از جمله مغزهای بسیار روغنی است به گونه ای که از اصلی ترین مواد به دست آمده از این محصول روغنی بسیار عالی و با کیفیت است، روغن موجود در بادام زمینی خام پارس آباد دارای مقادیر بیشتری روغن است که می تواند هم طعم بهتری به این محصول بدهد هم باعث شود که این بادام زمینی دارای مقادیر بالایی انرژی و کالری باشد.

در این بادام زمین و هر 100 گرم از آن حدود 585 کیلوکالری وجود دارد که یکی از پر انرژی ترین انواع دانه ها و مغزهای گیاهی است و می تواند برای تامین انرژی مورد نیاز بدن مورد استفاده قرار بگیرد به گونه ای که از آن جهت تهیه کره بادام زمینی نیز استفاده می شود و می تواند به همراه نان به عنوان یک صبحانه بسیار پر انرژی مورد استفاده قرار بگیرد.

میزان کالری این محصول پارس آباد به دلیل نسبت بالای اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در آن بیشتر است چون این انواع اسیدهای چرب انرژی بسیار بیشتری را در نتیجه متابولیسم نسبت به اسیدهای چرب اشباع تولید می کنند.

کارخانه تولید بادام زمینی خام پارس آباد بسته بندی

کارخانه تولید بادام زمینی خام پارس آباد بسته بندی

کارخانه تولید بادام پارس آباد اقدام به ارائه بهترین این بادام زمینی خام به بازار کرده است و خریداران می توانند برای تامین نیاز خود به این محصول صادراتی مستقیما با کارخانه تولید آن ارتباط برقرار کنند و ثبت سفارش را در حداقل زمان با استفاده از همین وب سایت انجام دهند.

ارائه این محصول به صورت بادام بسته بندی خام می باشد و می توان آن را در مراجعه به سایت کارخانه و سفارش مستقیم آن برای آدرس مورد نظر خود درخواست کرد و به این ترتیب این بادام را در بسته بندی های با حجم های موجود و سفارشی درخواست کرد تا در اسرع وقت ارسال شود.

این کارخانه از بهترین نوع بادام زمینی برای بسته بندی استفاده می کند و انواع درشت و تازه این محصول را در بسته بندی پلمپ قرار می دهد تا کیفیت محصول در اثر ارتباط با هوا دچار اکسیداسیون نشده و عطر و طعم اولیه خود همچنان حفظ کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما