فروشنده بادام زمینی خام با کیفیت

فروشنده بادام زمینی با کیفیت را هم به صورت بسته بندی شده و هم کیلویی به مشتریان عرضه می کند تا هرکس با توجه به نیاز خود بتواند خریدش را انجام دهد.

از سوی دیگر با گسترش فضای مجازی و دسترسی همگانی به اینترنت، فروشنده اقدام به عرضه بادام زمینی خام باکیفیت به صورت اینترنتی نموده است. در این روش مشتری بدون حضوری در محل و با صرف زمان کمتر می تواند خرید خود را با قیمت مناسبتر انجام دهد.

<a href=

فروشنده بادام زمینی خام با کیفیت” class=”img-responsive aligncenter”>

بادام زمینی با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

<a href=

بادام زمینی با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟” class=”img-responsive aligncenter”>

در مناطق مختلفی از کشور بادام زمینی به عمل می آید. اما بهترین و باکیفیت ترین نوع آن در شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان برداشت می شود. بادام زمینی آستانه اشرفیه به صورت طبیعی و بدون استفاده از کودهای شیمیایی تولید می شود و به همین دلیل از نظر کیفی در درجه بالایی قرار دارد.

بادام زمینی مرغوب دارای شاخصه های بارزی است که در ادامه به ذکر برخی از آنها خواهیم پرداخت.

بادام زمینی درجه یک بدون شکستگی می باشد. اگر تازه باشد نباید پوسته آن به راحتی از بادام جدا شود. مزه آن نسبتا شیرین بوده و تلخ نیست.

بادام زمینی باکیفیت باید به گونه ای باشد که نه زیاد خشک و نه زیاد تر باشد. معمولا به کمک دستگاه های خشک کن با درجه مناسب این نوع بادام را خشک می کنند.

بهترین نوع بادام زمینی به صورت بسته بندی شده عرضه می شود. بسته بندی ها دارای دانه های یکدست و درشت بوده و در آن رنگ بادام کاملا طبیعی به نظر می رسد. پوسته بادام زمینی تازه و باکیفیت به رنگ روشن و مغز آن شیری رنگ می باشد.

بادام زمینی تازه و مرغوب عطر بسیار خوبی دارد. اگر این بادام را بو داده کنید در حین سرخ شدن بوی خوبی را می توانید از آن استشمام کنید.

عرضه مستقیم بادام زمینی درشت

عرضه مستقیم <a href=بادام زمینی درشت” class=”img-responsive aligncenter”>

عرضه مستقیم بادام زمینی درشت سبب کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده گردیده است. موضوعی که استقبال خوب خریداران به خصوص مشتریان عمده را به دنبال داشته است. چرا که آنها می توانند با پرداخت هزینه کمتر، خریدی ارزانتر و البته با صرفه اقتصادی بیشتری را انجام دهند.

عرضه بادام زمینی خام با کیفیت درشت به صورت آنلاین و از طریق سایت ما انجام می شود. اگر قصد خرید و سفارش این محصول را به صورت غیرحضوری دارید می توانید جهت ثبت سفارش اقدام کنید.

فروش بدون محدودیت زمانی انجام می شود و خریدار می تواند در هر ساعت از روز که زمان کافی در اختیار داشت خرید خود را انجام دهد. عرضه بی واسطه این محصول هم سبب گردیده قیمت های اعلام شده کمتر از نرخ بازار آزاد باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما