فروشنده انواع بادام زمینی صادراتی مرغوب

در حال حاضر فروشنده انواع بادام زمینی صادراتی را با کیفیت عالی و مرغوب در اختیار مشتریان داخلی و خارجی آن قرار می دهد که توانسته تا حدود زیادی اعتماد و رضایت آنها را به خوبی جلب نماید.

همواره فروش بادام صادراتی مرغوب به طور مستقیم و بدون واسطه انجام می شود که شما مشتریان گرامی می توانید آن را در هر تناژ با قیمت بسیار مناسب و مطابق با سرمایه مالی خود تهیه و به مصرف برسانید که یقیناً منافع مالی بسیاری برای هر دو طرف در آن لحاظ شده است.

فروشنده انواع بادام زمینی صادراتی مرغوب

بادام زمینی صادراتی چه مشخصاتی دارد؟

بادام زمینی صادراتی چه مشخصاتی دارد؟

یکی از محصولات آجیلی که دارای طرفداران و علاقه مندان بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد بادام زمینی است که افراد با هر مزاج و طبعی قادر به استفاده از آن به صورت بهینه و مطلوب می باشند.

شایان ذکر است که از آنجا که ایران یکی از تولید کنندگان برتر این محصول در مناطق شمالی کشور به‌ ویژه آستانه اشرفیه می باشد توانسته ضمن تامین نیاز بازار مصرفی خود آن را به دلیل مشخصه ها و ویژگی های بی نظیر این محصول را به اقصی نقاط دنیا صادر کنند.

این ویژگی ها و مشخصه های بارز شامل موارد ذیل می باشند:

  1. کیفیت ظاهری بسیار مناسب و ارایه آن به دو صورت باغلاف و بدون غلاف
  2. طعم بسیار مطبوع و دلچسب
  3. عدم وجود مزه کهنگی و کپک زدگی
  4. سایز مناسب با استاندارد های صادرات
  5. بسته بندی کاملاً بهداشتی و مطابق با استاندارد های جهانی
  6. عدم وجود پوکی در نوع غلاف دار آن
  7. تعرفه های پایین گمرکی این محصول با ارزش غذایی
  8. داشتن چربی به اندازه در ترکیب آن

که وجود هر یک از این مشخصات در افزایش حجم عرضه و تقاضای آن برای صادرات آن نقش بسزایی را ایفا می نماید که منجر به ارز آوری زیادی به کشور شده که در نهایت از آن برای رشد و توسعه اقتصادی کشور بهره می برند.

بسته بندی مناسب بادام زمینی صادراتی کدام است؟

بسته بندی مناسب بادام زمینی صادراتی کدام است؟

بسته بندی محصولات غذایی برای ارائه به بازار مصرف آن و نیز نگهداری بهتر آنها از زمان تولید تا مصرف آن نقش بسزایی در میزان عرضه و تقاضا برای گونه محصولات را دارد که بادام زمینی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

اغلب بسته بندی این نوع بادام بر اساس سلیقه و نوع نیاز و خواسته مصرف کنندگان و مشتریان عمده آن از سوی تولید کنندگان و توزیع کنندگان اصلی آن صورت می گیرد که باید دارای ویژگی ها و مشخصات خوب و مناسبی باشد تا بتواند به راحتی نظر مصرف کنندگان را به خود جلب نماید.

باید متذکر و خاطر نشان کرد که بسته بندی این محصول اغلب با شرایط کاملاً بهداشتی در نوع نایلونی، کارتونی و غیره با درج تاریخ تولید و انقضا، وزن خالص، نوع درجه کیفی، برند، پروانه ساخت، نشان سیب سلامت، حلال بودن، جدول کالری، قیمت و غیره می باشد که افراد می توانند به راحتی و با هر میزان قدرت خرید حجم و وزن مشخصی از آن را انتخاب و خریداری نمایند.

مراکز تولید بادام زمینی آجیلی صادراتی

مراکز تولید بادام زمینی آجیلی صادراتی

امروزه مراکز تولید بادام آجیلی صادراتی آن را با هدف صادرات به اقصی نقاط دنیا و وارد سازی ارز به کشور آن را در بهترین کیفیت، نازل ترین قیمت و بسته بندی های بازار پسند تولید و به بازار تزریق می کنند.

اغلب این مراکز تولید این نوع بادام را با سورتینگ کردن و سایز بندی نمودن دانه های آن در سایز و وزن های مختلف جداسازی نموده و سپس با توجه به سفارش و خواسته مشتریان داخلی و خارجی آن را به صورت های گوناگون بسته بندی نموده و در اختیار مشتریان و علاقه مندان این محصول قرار می دهند که در جذب و کسب اعتماد و اطمینان خاطر آنها تا حدود زیادی موفق عمل نموده است.

ناگفته نماند که این مراکز بادام زمینی را مستقیماً به دست مصرف کننده می رسانند تا با تاثیر گذاری بر کاهش قیمت آن بتواند مشتریان زیادی را به سمت و سوی آن کشانده و بر میزان هر چه بیشتر تولیدات آن و کسب درآمد خالص بیفزاید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما