عمده فروشی بادام زمینی نمکی برشته صادراتی

واحد عمده فروشی بادام زمینی نمکی صادراتی آماده انجام خدمات ویژه برای تمامی بازرگانی های صادراتی باشد تا بتوانند این کالا های پرطرفدار را به دیگر کشور ها در حجم های مورد نیاز ارسال نمایند. بادام زمینی نمکی برشته شده صادراتی یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط برند های مختلف است که به صورت بسته بندی و هم به صورت فله ای قابل عرضه می باشد.

عمده فروشی بادام زمینی نمکی برشته صادراتی

فرآیند آماده سازی بادام زمینی نمکی برشته

فرآیند آماده سازی بادام زمینی نمکی برشته

بادام زمینی خام یکی از انواع آجیل های مورد استفاده در بین خانواده های ایرانی می باشد که مصرف آن به دلیل داشتن مواد معدنی منحصر به فرد برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد.

جالب است بدانید مواد معدنی بادام زمینی به حدی هستند که مصرف آن در دوران بارداری بسیار توصیه می‌ شود و باید حتماً در این دوران از این محصول استفاده گردد تا مواد معدنی مورد نیاز بدن مادر و کودک تامین شود.

برخی از افراد انواع بادام زمینی را به صورت برشته شده مورد مصرف خود قرار می‌ دهند و همین دلیل امروزه از فرآیند های صنعتی و همچنین فرآیند‌ های سنتی برای تهیه انواع بادام زمینی نمکی برشته استفاده می شود. فرآیند آماده سازی بادام زمینی نمکی برشته به صورت پوست گرفته و بدون پوست کاملا مشابه است و این محصولات در هر دو صورت طرفداران خاص خود را دارند.

برای آماده سازی بادام زمینی نمکی برشته فرآیند های به خصوصی مورد توجه قرار می‌ گیرد که می‌ توان در این زمینه به موارد زیر اشاره کرد:

  • باید فر را از قبل در دمای ۱۷۵ درجه سلسیوس گرم نگه دارید.
  • بادام زمینی ها را آبکشی کرده و گرد و خاک را کاملا از روی آنها پاک کنید.
  • در مرحله بعد آنها را خشک کرده و در یک کاسه بزرگ قرار دهید.
  • این مواد را با روغن و نمک مخلوط کنید.
  • بادام زمینی ها را در سینی مخصوص فر بریزید و مطمئن شوید که روی هم قرار نگرفته باشن.
  • برای مدت ۳۰ الی ۳۵ دقیقه این سینی را در فر قرار دهید.
  • زمانی که بادام زمینی ها از فر خارج شوند، باید در یک جای خشک و خنک قرار بگیرند تا کم‌کم از حرارت پایین آیند و همزمان با سرد شدن آنها کمی پخته تر و تردتر شوند.

بررسی مواد معدنی بادام زمینی نمکی برشته

بررسی مواد معدنی بادام زمینی نمکی برشته بادام زمینی برشته در گروه مغزیجات طبیعی و گیاهی قرار می گیرد که منبع خوبی از مواد معدنی مورد نیاز برای بدن انسان ها می باشد و به همین دلیل مصرف این نوع محصولات در دوران خاصی از زندگی مثلاً در کودکان و در بین خانم‌ های باردار گزینه بسیار خوبی می باشد.

بادام زمینی دارای ویتامین های کلسیم و منیزیم است که وجود آنها برای سلامتی استخوان و سلامتی مغز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌ باشد و تامین آن در دوران بارداری می‌ تواند برای جنین شرایط ایده‌آلی ایجاد نماید. در زمینه بررسی مواد معدنی موجود در بادام زمینی نمکی برشته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصولات سرشار از آهن و فولات هستند که این دو ماده معدنی در جذب آهن موجود در بدن بیشترین تاثیر را دارند و می‌ توانند به رفع کم خونی کمک زیادی نمایند.
  • فسفر و منیزیم از دیگر مواد معدنی موجود در بادام زمینی می‌ باشند که برای بدن و ذهن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.
  • نیاسین و بیوتین دو ماده معدنی دیگر موجود در بادام زمینی هستند که وجود آنها برای جلوگیری از بیماری های قلبی، بیماری های عصبی و سرطان گزینه ایده‌ آل می باشند.
  • این محصولات همچنین سرشار از آنتی اکسیدان های قوی هستند که فیبر رژیمی در خود گنجانده اند و به راحتی می‌ توانند از ایجاد بیماری های مختلف در بدن انسان جلوگیری نمایند.
  • بادام زمینی ها در راستای داشتن ماده معدنی نیاسین یا همان ویتامین های گروه ب می‌ توانند اختلالات مربوط به حافظه نظیر بیماری آلزایمر را کاملا از بین ببرند. پس مصرف آن ها علاوه بر خانم های باردار برای افراد با سن و سال بالاتر نیز توصیه می‌ شوند.

توزیع مستقیم بادام زمینی نمکی برشته صادراتی

توزیع مستقیم بادام زمینی نمکی برشته صادراتی توزیع مستقیم و ارائه بادام زمینی به صورت اینترنتی یکی از بهترین روش‌ های ایده‌آل است که در بین تولید کنندگان این محصول از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار می باشد و تمامی آنها معتقد هستند که این فرآیند در گروه روش‌ های بدون واسطه و روش های کوتاه می باشد و متقاضیان به راحتی می‌ توانند نسبت به تهیه این نوع کالا ها با قیمت های مناسب تر اقدام نمایند.

عرضه بادام زمینی نمکی برشته در ایران در حجم های بسیار زیادی انجام می پذیرد در راستای همین موضوع این نوع کالا ها در گروه آجیل های پرطرفدار و کالا های صادراتی به کشور های مختلف دسته بندی می شوند. برای انجام این فرایند ها و افزایش صادرات این نوع کالا ها، استفاده از روش‌ های توزیع مستقیم محبوبیت خاصی به خود اختصاص می‌ دهد و حتماً از این فرآیند ها برای داشتن نتیجه مطلوب استفاده می‌ شود.

در روش‌ های توزیع مستقیم بادام زمینی یک ارتباط درست و صحیح بین مصرف‌ کنندگان و تولید‌ کنندگان ایجاد می گردد و آنها به راحتی می‌ توانند این محصولات را در هر حجمی خریداری کرده و به کشور های مختلف ارسال نمایند.

صادرات و ارسال بادام زمینی نمکی برشته به کشور های مختلف روند اقتصادی بسیار خوبی را برای تولید‌ کنندگان ایجاد می‌ کند و به همین دلیل است که هر چقدر واسطه ها در بین خرید این نوع کالا ها کمتر باشند، سود بیشتری نصیب بازرگانی های صادراتی می‌شود.

تامین کننده بهترین بادام زمینی نمکی برشته صادراتی

تامین کننده بهترین بادام زمینی نمکی برشته صادراتی

تامین کنندگان بهترین بادام زمینی نمکی برشته صادراتی این محصولات را در کیفیت های فوق العاده بالا و در بسته بندی های منحصر به فرد، استاندارد و بهداشتی ارائه می دهند. از آنجایی که تقاضا برای تهیه این نوع کالا ها در کشورهای مختلف بسیار زیاد است و هر کدام از مشتریان در این کشور ها بسته بندی های متفاوتی از این نوع محصولات را درخواست می‌ کنند، تامین‌ کنندگان همیشه به این موضوع توجه دارند که یک راه را برای ایجاد تنوع سفارشی برای این محصولات ایجاد دارند.

همانطور که در مبحث قبلی اشاره کردیم فرایند های فروش مستقیم یکی از بهترین و کوتاه ترین روش ها برای تهیه این نوع آجیل ها می باشد و طرفداران ویژه‌ ای به خود اختصاص می دهند زیرا در فرآیند های فروش مستقیم قیمت‌ های مناسب‌تری در مقایسه با دیگر فرآیند ها برای فروش این کالا ها در نظر گرفته می‌ شود که این فرآیند ها برای بازرگانی های صادراتی از اهمیت اقتصادی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما