عرضه کنندگان بادام زمینی آستانه اشرفیه

در حال حاضر عرضه کنندگان بادام زمینی آستانه اشرفیه این محصول را طوری به مشتریان خود ارائه می دهند که از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده و نیز با عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول خود توانسته اند نقش مهمی در افزایش تولیدات انبوه محصول و نیز کاهش قیمت آن داشته باشند که امروزه مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

عرضه کنندگان بادام زمینی آستانه اشرفیه

مس موجود در بادام زمینی فواید زیادی دارد

مس موجود در بادام زمینی فواید زیادی دارد

بادام زمینی، سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، چربی ها، خواص آنتی اکسیدانی و نیز منبعی غنی از انواع مواد معدنی بسیار مانند: کلسیم، پتاسیم، منیزیم، منگنز، روی، آهن، فسفر، فیبر و بخصوص مس می باشد.

همچنین مس موجود در بادام زمینی در رژیم غذایی افراد بسیار حائز اهمیت بوده زیرا کمبود مس می تواند اثرات سوء بر سلامت قلب داشته باشد.

بادام زمینی با توجه به خواص بی شماری که دارد می تواند به درمان بیماری هایی نظیر: جلوگیری از انواع سرطان ها، فشار خون، کم خونی، ناراحتی های گوارشی، ناراحتی های پوستی، تقویت قلب، سیستم عصبی و سیستم ایمنی بدن و دیگر درمان ها بسیار موثر و مفید واقع شود که مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

لازم به یاد آوری است از انواع بادام زمینی خوش طعم و خوشمزه می توان به بادام زمینی آستانه اشرفیه اشاره نمود که دارای خواص منحصر به فرد و همچنین از مرغوب ترین و بهترین بادام زمینی صادراتی در دنیا به حساب می آید که از ارزش تغذیه ای و انرژی و کالری زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

قیمت انواع بادام زمینی آستانه

قیمت انواع بادام زمینی آستانه

قیمت انواع بادام زمینی آستانه اشرفیه، را می توان بر حسب پتانسیل ها و معیارهای متعددی مانند: نوع بادام زمینی، کیفیت مطلوب، نوع بادام از لحاظ سایز و اندازه، ریز و درشت بودن، نوع برند و شرکت تولیدی، نحوه بسته بندی، توزیع و تولید محصول رقم زد.

از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول عمده، فله ای، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن محصول، کاهش نوسانات ارزی در کشور، میزان عرضه و تقاضای بازارهای هدف، با پوست و بدون پوست، خام و طعم دار آن و دیگر موارد هستند که مشتریان می توانند با توجه به این موارد محصول خود را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

شایان ذکر است انواع بادام زمینی ایرانی را می توان به بادام زمینی آستانه اشرفیه اختصاص داد که از مرغوب ترین بادام زمینی در سطح دنیا محسوب می شود که قیمت آن بر دو نوع خام و طعم دار متفاوت بوده و نوع درشت آن از جنبه صادراتی بالایی برخوردار است که نگاه کشورهای خارجی را به خرید آن با میزان حجم بالا متوجه ساخته که امروزه در امر اقتصاد کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما