عرضه کننده بادام زمینی تنوری صادراتی

عرضه بادام زمینی صادراتی به منظور فروش این محصول در بازارهای بین المللی انجام می شود. به همین دلیل عرضه کنندگان می کوشند تا انواع بادام تنوری درجه یک و مرغوب را با بهترین کیفیت در اختیار صادرکنندگان قرار دهند. در حال حاضر عرضه بادام درجه یک صادراتی به شکل های مختلف صورت می گیرد، به طوری که امروزه در بازار این محصول را می توانیم با مشخصات مختلف مشاهده کنیم.

عرضه کننده <a href=

بادام زمینی تنوری صادراتی” class=”img-responsive aligncenter”>

مشخصات کلی بادام زمینی صادراتی

مشخصات کلی بادام زمینی صادراتی

بادام زمینی صادراتی همان طور که از نامش پیداست، بیشتر برای ارائه در بازارهای جهانی تولید می شود. به همین دلیل لازم است که از کیفیت و استانداردهای جهانی برخوردار باشد.

مشخصات کلی بادام زمینی صادراتی بیشتر به کیفیت و تازگی این محصول ارتباط دارد. البته بسته بندی و نحوه ارائه آن هم بسیار مهم است. ویژگی های بادام زمینی مرغوب صادراتی را به طور خلاصه می توانیم به این صورت معرفی کنیم:

  1. بادام زمینی مرغوب از میزان تازگی بالایی برخوردار است. طعم آن طبیعی و مطلوب بوده و نشان از تازه بودن این محصول دارد.
  2. یکدست بودن دانه‌ های بادام زمینی هم نشان دهنده مرغوبیت این محصول است. معمولاً تولید کنندگان معتبر بادام زمینی را در سایزهای یکسان عرضه می کنند.
  3. نکته دیگر در ارتباط با بادام زمینی صادراتی، بهداشتی بودن این محصول است. طبیعتا بادام زمینی مناسب برای صادرات باید عاری از هرگونه آلودگی، کپک و آفت باشد.
  4. در نهایت می ‌توانیم به یکی دیگر از مشخصه های بسیار مهم بادام زمینی صادراتی اشاره کنیم. این مشخصه در ارتباط با بسته بندی این محصول می باشد. بادام زمینی در هر حجم و به هر منظوری که صادر می‌ شود، باید از یک بسته بندی استاندارد و مناسب برخوردار باشد.

به طور کلی این موارد را می توانیم به عنوان مهمترین مشخصات انواع بادام زمینی صادراتی معرفی کنیم.

بسته بندی مناسب بادام زمینی صادراتی

بسته بندی مناسب بادام زمینی صادراتی همانطور که گفته شد بسته بندی بادام زمینی صادراتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که این امر را می ‌توانیم به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار بر میزان فروش این محصول معرفی کنیم.

به طور کلی بسته‌ بندی مناسب علاوه بر اینکه محصول را از آسیب ‌های احتمالی ناشی از حمل و نقل، آلودگی و… حفظ می کند، تاثیر زیادی بر استقبال مصرف کننده دارد. درباره بادام زمینی صادراتی نیز عامل بسته بندی از چند نظر اهمیت دارد.

در وهله اول بسیار مهم است که بادام زمینی از جهات مختلف کیفیت خود را حفظ کند. به همین دلیل معمولا تلاش می ‌شود تا بسته بندی این محصول از مقاومت لازم برخوردار باشد. به طوری که هوا نتواند به داخل آن نفوذ کند. به این صورت بادام زمینی از آلودگی ‌های احتمالی در امان می ‌ماند، ضمن اینکه تازگی و کیفیت آن نیز حفظ می شود.

مقاومت بالای بسته بندی بادام زمینی همچنین کمک می کند تا در هنگام جابجایی این محصول، آسیب ‌های فیزیکی وارده بر آن به حداقل کاهش پیدا کند. از آنجایی که در زمان حمل و نقل احتمال خرد و شکسته شدن بادام زمینی وجود دارد، بسته ‌بندی مناسب در این زمینه می ‌تواند موثر باشد.

اما بسته‌ بندی مناسب از نظر جذابیت نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. اهمیت جذابیت بسته بندی بادام زمینی صادراتی در میزان فروش این محصول به قدری مهم است که به هیچ وجه نمی توان آن را نادیده گرفت.

قیمت انواع بادام زمینی صادراتی درجه یک

قیمت انواع بادام زمینی صادراتی درجه یک قیمت بادام صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مطمئنا عامل کیفیت را در این زمینه می توانیم به عنوان یکی از مهمترین موارد معرفی کنیم. به طوری که مشاهده می کنیم انواع بادام زمینی درجه یک و باکیفیت موجود در بازار با قیمتی معقول و مناسب به فروش می رسند.

عامل دیگر موثر بر قیمت بادام زمینی مشخصات مختلف این محصول است. مثلا بادام زمینی خام نسبت به بادام زمینی تنوری یا طعم دار از قیمت فروش کمتری برخوردار است. همچنین قیمت بادام زمینی با غلاف با بادام زمینی بدون غلاف یا بادام زمینی پوست کنده تفاوت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما