عرضه کننده بادام زمینی تازه آستانه

از بهترین انواع بادام زمینی تولید شده در کشور ما که کیفیت صادراتی داشته و مرغوبترین آن در کشور به شمار می رود بادام زمینی آستانه می باشد که از مزه بسیار خوبی برخوردار است و غنی از پروتئین می باشد.

عرضه کننده بادام زمینی تازه آستانه اقدام به ارائه این محصول با قیمت و کیفیت مناسب نموده است و کسانی که به صورت عمده به این محصول نیاز دارند می توانند در ارتباط با عرضه کننده نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنند.

عرضه کننده بادام زمینی تازه آستانه

روش بو دادن بادام زمینی تازه

روش بو دادن بادام زمینی تازه

روش های مختلفی برای بو دادن بادام زمینی وجود دارد که می توان به روش صنعتی یا سنتی و خانگی اشاره کرد که از نظر روش و اصول کلی تفاوت چندانی با هم ندارند.

روش های مختلفی برای بو دادن این محصول وجود دارد از جمله این که می ‌توان بادام زمینی های خام را درون تابه قرار داده و با حرارت بسیار ملایم آنها را تف داده تا رنگ آنها تغییر کند، در این مرحله می توان آب نمک تهیه شده را که نصف قاشق آبلیمو به آن اضافه شده است به این بادام زمینی اضافه کرده و پس از هم زدن، بادام زمینی بو داده می شود.

در روش دیگر از برای این کار از فر استفاده می ‌شود و روی ۱۷۵ درجه سانتی گراد تنظیم می گردد؛ برای این کار بادام زمینی های خام را با آب سرد آبکشی نموده تا کاملاً تمیز شوند سپس کاملاً باید خشک شده و در یک کاسه با نمک مخلوط گردند سپس بادام زمینی های آغشته به نمک را می توان در سینی ها و قرارداد به ‌گونه‌ای که روی هم انباشته نشود و به مدت ۳۵ در فر باقی بمانند پس از این مدت آنها را بیرون آورده و پس از سرد شدن آماده مصرف هستند.

مرکز فروش بادام زمینی تازه

مرکز <a href=فروش بادام زمینی تازه” class=”img-responsive aligncenter”> مرکز فروش بادام زمینی تازه اقدام به ارائه بهترین این محصول با کیفیت بی نظیر و طعمی بسیار خوشمزه نموده است و کسانی که به صورت عمده به این بادام زمینی نیاز دارند می توانند جهت ارتباط مستقیم با این مرکز فروش از همین وب سایت استفاده کنند که در آن شماره تلفن و لینک شبکه های اجتماعی این مرکز قابل مشاهده می باشد و به آسانی این امکان را به خریداران می دهد که بتوانند نیاز خود را به این محصول از این مرکز به درخواست نمایند.

همچنین از همین جا نیز می ‌توان میزان مورد نیاز خود را انتخاب و ثبت سفارش را در بخش فروش سایت ثبت کرد و به این ترتیب این محصول برای خریداران رزرو خواهد شد و در بسته بندی مناسب و با کیفیت به دست آنها برسد تا بتوانند از تجارت با آن سود کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما