عرضه مستقیم بادام زمینی در اندازه متوسط

بادام زمینی از خانواده مغز های خوراکی می باشد که سرشار از مواد مغذی و انواع ویتامین ها می باشد که به عنوان یک خوراکی سالم و مفید می توان در میان وعده ها در طی روز از آن استفاده نمود،مجموعه مهر بادام عرضه کننده انواع بادام زمینی متوسط و با کیفیت در سراسر کشور می باشد. قیمت عمده بادام زمینی در این مجموعه با توجه به اینکه بادام بصورت مستقیم از کشاورز خریداری می گردد با حذف واسطه ،مناسب و بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت سایر بازارهای مشابه برای مشتریان گرامی است.

عرضه مستقیم بادام زمینی در اندازه متوسط

درباره بادام زمینی خام بیشتر بدانید

درباره <a href=

بادام زمینی خام بیشتر بدانید” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی دانه ای بسیار مقوی و پرخاصیت است به خصوص اگر بصورت خام و تازه مصرف شود این فواید چندین برابر خواهد شد. این دانه سرشار از پروتئین،فسفر،منگنز،روی، و ویتامینE و دیگر مواد معدنی می باشد،که اگر مصرف مداوم آن در برنامه غذایی خود بگنجانید ،دچار کمبود ویتامین نخواهید شد،به دلیل وجود کربوهیدرات کمی که در مغز بادام زمینی وجود دارد،خاصیت ضد چاقی دارد، بادام زمینی در بدن انسان تولید اکسید نیتریک کرده که همین امر باعث جلوگیری از بوجود آمدن سلول های سرطانی در بدن می شود،همچنین از بیماریهای قلبی و عصبی نیز پیشگیری می کند. بادام زمینی پوست را جوان می کند آن هم بخاطر آنتی اکسیدان های بسیار زیادی که در این دانه مغذی وجود دارد،پس اگر می خواهید پوستی روشن و بدون چروک داشته باشید، مصرف بادام زمینی را فراموش نکنید.همچنین برای داشتن استخوان های سفت ،خوردن بادام زمینی توصیه می شود زیرا سرشار از ماده استخوان ساز کلسیم می باشد.ر بادام زمینی یک داروی طبیعی ضد افسردگی طبیعی می باشد. بادام زمینی از بروز سکته مغزی جلوگبری می کندو همچنین جهت رفع یبوست بسیار مفید است.

مرکز پخش انواع بادام زمینی متوسط

مرکز پخش انواع بادام زمینی متوسط مجموعه مهر بادام یکی از معتبر ترین مراکز در زمینه تهیه و پخش بادام‌ زمینی متوسط از جمله بادام زمینی آجیلی و بادام زمینی خام با کیفیت بالا و تازه می باشد. در این مجموعه بادام زمینی های تازه در اندازهای متوسط سورت شده و سپس با رعایت استاندارد های بهداشتی بسته بندی می شوند و سپس با قیمت بسیار مناسب نسبت به بازارهای مشابه در سراسر کشور عرضه و توزیع می گردد.

مشتریان گرامی که تمایل به خرید بادام زمینی با کیفیت و تازه دارند می توانند به سایت مجموعه مهر بادام مراجعه و ضمن دریافت مشاوره ،اقدام به ثبت سفارش نمایند و در اسرع وقت سفارش خود را دریافت نمایند. مجموعه مهر بادام علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی ،در صادرات محصولات خود به خارج از کشور نیز فعالیت دارد و امید است کهبا حمایت از تولیدات داخلی در این حوزه ،این مجموعه بتواند همواره خدمات کمی و کیفی محصولات خود را روز به روز گسترش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما