عرضه مستقیم بادام زمینی تند بدون غلاف

بادام زمینی از خوراکی های محبوب به ویژه در بین کودکان است که حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی و ویتامین های مقوی برای بدن است. آگاهی از جدول ارزش غذایی این محصول، فواید مصرفی و موارد منع مصرف آن نقش موثری در آگاهی خانواده از اثرات مفید این دانه خوراکی دارد. از سوی دیگر عرضه مستقیم بادام زمینی تند بدون غلاف یا غلاف دار در بازار، تعادل قیمت ها و افزایش خرید در بین مصرف کنندگان را به همراه خواهد داشت. بهترین راهکار برای این منظور چیست؟

عرضه مستقیم بادام زمینی تند بدون غلاف

مواد معدنی موجود در بادام زمینی تند

مواد معدنی موجود در بادام زمینی تند

بادام زمینی که در برخی مناطق کشور با نام پسته شامی نیز شناخته می شود حاوی مقادیر زیادی کالری است. به طور میانگین در هر 100 گرم مغز آن حدود 500 کیلو کالری وجود دارد. به همین علت مصرف روزانه آن انتخاب مناسبی برای تامین انرژی روزانه به ویژه برای ورزشکاران قبل از شروع تمرینات است.

پروتئین یکی دیگر از مواد مغذی موجود در بافت بادام زمینی تند و خام است که میانگین آن حدود 25 گرم است. این پروتئین برای تغذیه عضلات و کمک به رشد سریع بدن به ویژه در کودکان و نوجوانان اهمیت زیادی دارد.

فیبر موجود در هر صد گرم بادام زمینی حدود 49 گرم است. مصرف مواد بادام زمینی به علت داشتن فیبر زیاد برای کاهش وزن همواره پیشنهاد می شود. افراد چاق می توانند به عنوان میان وعده و قبل از ناهار حدود یک مشت بادام زمینی خام با هدف کاهش اشتها مصرف کنند.

چربی ارگانیک و طبیعی یکی دیگر از مواد مغذی موجود در بادام زمینی تازه است که نقش موثری در جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، فشار خون و دیابت در افراد میانسال دارد. به همین علت توصیه می کنیم مصرف بادام زمینی جایگزین انواع تنقلات شور و صنعتی شود.

موارد منع مصرف بادام زمینی تند

موارد منع مصرف بادام زمینی تند بادام زمینی تند هر چند که حاوی مواد معدنی و ویتامین های فراوانی است اما گاهاً در برخی افراد سبب ایجاد حساسیت و مسممویت نیز می شود. موارد منع مصرف بادام بدون غلاف آستانه و نمونه های تند و بو داده بسیار زیاد است. با این وجود چند مورد از مهمترین آنها عبارتند از:

  • افرادی که دچار بیماری کیسه صفرا هستند باید از مصرف بیش از اندازه بادام زمینی خودداری کنند، چرا که بافت این دانه بسیار سنگین بوده و سبب احساس درد در این قسمت از بدن می شود.
  • این دانه خوراکی حاوی مقادیر زیادی فیتات است که به عنوان یک ضد مغذی شناخته می شود. بنابراین ورزشکاران باید همراه بادام زمینی مکمل های تغذیه ای را نیز مصرف کنند.
  • بادام زمینی تند و بو داده حاوی مقدار قابل توجه ای نمک است که موجب بالا رفتن فشار خون می شود. بنابراین افراد دارای فشار خون باید در مصرف آن جوانب احتیاط را رعایت کنند.

برخی از افراد به صورت طبیعی با بادام زمینی حساسیت دارند. این حساسیت می تواند منجر به خارش پوستی یا درد معده شود. در برخی از گزارش ها نیز مصرف بیش از اندازه بادام زمینی خوراکی موجب مسمومیت های خطرناک و گاهاً مرگ شده است.

تولید کننده بادام زمینی تند در آستانه

تولید کننده بادام زمینی تند در آستانه از آنجایی که بادام زمینی به عنوان نوعی آجیل برای پذیرایی از مهمانان در مراسم مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، میزان تقاضا برای خرید آن در سطح بالایی قرار دارد. به همین علت نیز عرضه بادام تند و آجیلی با قیمت مناسب و رقابتی اهمیت زیادی در افزایش میزان فروش فعالین بازار و خریداران عمده خواهد داشت.

اگر برای خرید بهترین نوع این محصول قادر به ارتباط مستقیم با تولید کنندگان یا شرکت های وارداتی نیستید، بهره گیری از شیوه های نوین سفارش راهکار مناسبی برای کاهش قیمت ها و خرید مطمئن است.

با توجه به تولید بادام زمینی در آستانه اشرفیه و عرضه عمده آن در برخی از فصول سال با قیمت مناسب، نمایندگان آنلاین این مرکز آماده تامین این محصول با برندهای ایرانی و خارجی به صورت عمده برای کلیه خریداران در سراسر کشور هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما