عرضه مستقیم بادام زمینی بسته بندی روکشدار

بادام ها یکی از متنوع ترین آجیل ها می باشند که محبوب ترین نوع آن بادام زمینی بوده و در انواع مختلفی ارائه می گردد که یکی از آن ها بادام زمینی های روکش دار است. عرضه مستقیم بادام زمینی بسته بندی روکشدار به نحوی است که تولید کننده پس از تولید محصول آن را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتریان می رساند و از این طریق قیمت محصول نیز کاهش می یابد.

عرضه مستقیم بادام زمینی بسته بندی روکشدار

طبع بادام زمینی سرد است یا گرم؟

طبع بادام زمینی سرد است یا گرم؟

شاید برای بسیاری سوال باشد که طبع بادام زمینی ها سرد است و یا گرم؟ طبق کتب طب سنتی گفته می ‌شود که بادام زمینی طبع گرم و خشکی دارد که باعث می شود با مصرف آن بسیاری از بیماری هایی که در اثر غلبه سردی بر بدن ایجاد شده، به طور کامل درمان شوند.

به طور مثال در کتاب های طب سنتی اشاره شده است با استفاده از بادام زمینی می توان خلط های سودا و بلغم را که غلبه آن ها بر بدن می ‌تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود آورد، از بدن خارج کرد و به همین دلیل افرادی که به صورت منظم در رژیم های غذایی خود از این نوع بادام ها مصرف می کنند به تناسب اندام می رسند.

از آن جایی که بادام زمینی طبع گرمی دارد، به راحتی می توان از کره آن در وعده صبحانه و یا میان وعده ها استفاده کرد و بهترین جایگزین برای مربا ها و پنیر ها می باشد که اغلب طبع سردی دارند و می ‌توانند باعث بروز دل درد و التهاب معده شوند.

طبع گرم بادام زمینی باعث شده است که از آن به عنوان مصلح نیز استفاده شود و در کنار خوراکی هایی که طبع سردی دارند استفاده از آن بسیار موثر خواهد بود.

مرکز فروش بادام زمینی بسته بندی 1 کیلویی

مرکز <a href=فروش بادام زمینی بسته بندی 1 کیلویی” class=”img-responsive aligncenter”> مرکز فروش بادام زمینی بسته بندی یک کیلویی این محصول منحصر به فرد و بسیار محبوب را به شیوه ای کاملا بهداشتی و مستقیم به فروش می ‌رساند و از طریق این مرکز می توان بادام زمینی های یک کیلویی را در تعداد های بالا سفارش داد، چرا که توانایی تامین سفارش های عمده و کلی مشتریان را دارد.

در این مرکز فروش می توان بادام زمینی ها را در طعم ‌های مختلفی مشاهده کرد، به طور مثال برخی از آن ها دارای روکش های کاکائویی، پنیری و یا ادویه دار مانند فلفلی است که بسیار نیز مورد استقبال واقع شده و می توان برحسب ضائقه آن ها را انتخاب کرد، قبل از سفارش می توان اطلاعات کلی محصول را از طریق همین سایت مشاهده کرده و سپس اقدام به سفارش نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما