عرضه عمده بادام زمینی ایرانی

کشاورزان منبع اصلی تولید کننده و تامین کننده بادام زمینی ایرانی می باشند که پس جمع آوری و خشک کردن و شور کردن بادام زمینی می توان بادام زمینی نمکی را از آجیل فروشی ها و خشک بار فروشی تهیه نمود.

عرضه عمده بادام زمینی ایرانی

درمان جوش های صورت با بادام زمینی

درمان جوش های صورت با بادام زمینی

بادام زمینی باکیفیت برشته سرشار از مواد مغذی، فیبر، منگنز، نیاسین، پروتئین، اسید فولیک و غیره می باشد که استفاده آن، در چندین روز هفته می تواند برای درمان برخی بیماری های قلبی، کاهش کلسترول خون، کاهش وزن مفید واقع شود. بادام زمینی برشته یکی از باارزش ترین تنقلات غذایی می باشد که سرشار از پروتئین می باشد و بعد از گوشت مصرف ان فواید زیادی را برای بدن انسان دارد.

این محصول از لحاظ قیمت ارزان تر از پروتئین های حیوانی می باشد به همین دلیل می تواند جایگزینی مناسب برای افرادی باشد که توانایی خرید گوشت حیوانی را ندارند. توصیه می شود به عنوان یک میان وعده مناسب و پر ارزش روزانه چند عدد بادام زمینی را میل کنید و می توانید به جای گردو از این مغز خوراکی استفاده کنید.

اکثر افراد این محصول را به صورت خام مصرف می کنند که می تواند بسیار مفید باشد و خواص بی نظیری داشته باشد. بادام زمینی غلافدار بیشتر در مناطق هندوستان کشت می شده است اما امروزه به دلیل مصرف بالای ایرانیان از آن و فواید بی نظیری که دارد ایران خود تامین کننده این محصول ارزشمند می باشد.

صادرات انواع بادام زمینی ایرانی

صادرات انواع بادام زمینی ایرانی قیمت بادام زمینی تازه بستگی به نوع و کیفیت آن دارد هرچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. بادام زمینی بیشتر در استان گیلان کشت می شود و قیمت هر محصول در محل کشت ارزان تر و به صرفه تر می باشد اگر می خواهید بادام زمینی نمکدار یا اصطلاحا بادام خاکی نمکدار را با قیمت ارزان تر و به صرفه تر خریداری نمایید بهترین زمان تابستان می باشد چرا که فصل برداشت بادام زمینی می باشد و از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

قیمت بادام زمینی معمولا در کلی فروشی ها ارزان تر و به صرفه تر می باشد چرا که اگر به صورت کلی خریداری شود از قیمت مناسب نری برخوردار می باشد. بادام زمینی را تمامی مصرف کنندگان می توانند به صورت عمده و کیلویی سفارش دهند.

سفارش بادام زمینی به شیوه اینترنتی و غیر حضوری هم امکان پذیر است که باعث شده از پرداخت هزینه های گراف جلوگیری شود و در کمترین زمان محصول به دست مشتری برسد و با قیمت پایین تری خریداری نمایید.

سفارش عمده بادام زمینی روزانه به روش ها و شیوه های گوناگون انجام می گیرد و مشتریان در تمامی نقاط کشور می توانند این نوع محصول را با قیمت مناسب و مقطوع به صورت کیلویی سفارش دهند. بادام زمینی ها به صورت فله ای یا همان کیلویی و بسته بندی شده وارد مراکز خرید می شوند و عمدتا از لحاظ قیمت و کیفیت با یکدیگر یکسان نیستند. ،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما