عرضه انواع بادام زمینی به صورت کیلویی

بادام زمینی یک دانه زمینی بسیار خوشمزه است که فواید بسیاری برای بدن دارد؛ از این رو که اغلب به عنوان تنقلات مفید در دورهمی ها و تفریحات مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلف بادام زمینی در بازار موجود است که هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت کیلویی به فروش می رسد؛ اما از آن جایی که بیشتر افراد به خاطر ارزان بودن و کیفیت عالی خواهان بادام زمینی کیلویی هستند، عرضه انواع بادام زمینی به صورت کیلویی صورت می گیرد.

عرضه انواع بادام زمینی به صورت کیلویی

معرفی خاصیت های فوق العاده بادام زمینی

معرفی خاصیت های فوق العاده بادام زمینی

بادام زمینی جز دسته آجیل محسوب می شود که بسیار لذیذ و پر فایده است. این مغز خوشمزه علاوه بر اینکه یک تنقلات خوب و مفید محسوب می شود یک میان وعده عالی برای کودکان و نوجوانان می تواند باشد؛ چرا که سرشار از ویتامین های B6 , B12 , C , و ویتامین D می باشد و همچنین منبع خوب آهن، کلسیم ، پتاسیم و منیزیم می باشد، هر کدام از این ویتامین ها و مواد معدنی برای سلامتی بدن بسیار ضروری است.

مصرف روزانه چندین عدد بادام زمینی شما را از هر گونه بیماری قلبی و عروقی محافظت می کند و در. واقع با خوردن این مغز خوشمزه سلامت قلب خود را تضمین می کنید.

اسید فولیک موجود در بادام زمینی باعث زایمان آسان می شود و همین طور کمک می کند جنینی سالم با استخوان های قوی داشته باشید؛ از این رو برای خانمهای باردار بسیار توصیه می شود.

اما تنها خواص این آجیل خوشمزه در این مطالب خلاصه نمی شود بلکه فواید شگفت انگیز دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب به انها اشاره خواهیم کرد:

  1. از لخته شدن خون جلوگیری می کند و در نتیجه مانع سکته مغزی و قلبی میشود.
  2. کلسترول خوب خون را بالا می برد.
  3. برای سرفه خشک مفید می باشد.
  4. شیر را در مادران شیر ده زیاد می کند و باعث غلیظ شدن شیر مادران می شود.
  5. ملین و رفع کننده یبوست می باشد.
  6. به خاطر داشتن فیبر فراوان باعث کنترل وزن می شود.
  7. حافظه را تقویت می کند و در نتیجه از آلزایمر پیشگیری می کند.

توزیع انواع بادام زمینی کیلویی

توزیع انواع بادام زمینی کیلویی همان طور که گفته شد بادام زمینی یک دانه روغنی برآمده از دل خاک است که کاربرد بسیاری در صنایع غذایی دارد. امروزه خرید بادام زمینی کیلویی زیاد شده است؛ چرا که این نوع بادام زمینی هم قیمت ارزانی دارد و هم طعم طبیعی و دلچسبی دارد و هیچ مواد افزودنی ندارد؛ از این رو تولید کنندگان و خشکبار فروشی ها به توزیع بادام زمینی کیلویی می پردازند و همواره در تلاش هستند تا بادام زمینی درجه یک و مرغوبی را با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما