عرضه انواع بادام زمینی آستانه اشرفیه

عرضه انواع بادام زمینی آستانه اشرفیه به صورت آنلاین غیرحضوری موجب دسترسی تمام افراد به این خوراکی پرطرفدار، خوش خوراک و در عین حال مغذی می شود. با خرید مستقیم و عمده بادام زمینی آجیلی و سایر انواع بادام زمینی مورد نیاز خود نه تنها از کالای بهداشتی و با کیفیت می توانید از تخفیف و امتیازاتی که فروشنده‌ها برای مشتریان خود قائل می شوند بهره‌مند شوید.

عرضه انواع بادام زمینی آستانه اشرفیه

مشخصات انواع بادام زمینی آستانه اشرفیه

مشخصات انواع بادام زمینی آستانه اشرفیه

بادام زمینی آستانه اشرفیه بهترین نوع بادام زمینی در کشور است که در بیش از 2000 هکتار از اراضی این شهرستان کشت می‌شود که به دلیل خاک حاصلخیز بهترین نوع بادام در ایران و جهان است و بیشتر این محصول پس از برداشت به کشورهای دیگر صادر می‌شود و در بین سایر کشورها بسیار پرطرفدار است.
یکی از علل کیفیت بالای بادام زمینی این منطقه خاک حاصلخیز و سبک آن است که به علت نزدیکی این منطقه به سفید رود می‌باشد.
علاوه بر مرغوبیت زمین نوع بذر نیز اهمیت دارد چرا که اصولاً بذرهایی که در آفتاب خشک می‌شوند بهترین نوع بذر بوده و توام بودن این دو عامل در کنار هم باعث افزایش کیفیت و متمایز نمودن بادام زمینی این منطقه از سایر مناطق کشور شده است.
به طور کلی در دنیا بادام زمینی به چهار نوع تقسیم می‌شود که به نام‌های دونده، ویرجینیا، اسپانیایی و والنسیا که هر یک از آنها از نظر اندازه، عطر و طعم متمایز هستند البته در سایر کشورها مانند کشور ما نوع بادام زمینی بیشتر به محل کشت آن شناخته می‌شود و پس از بادام زمینی آستانه، بادام زمینی پارس آباد مغان شناخته شده‌ترین نوع می‌باشد.
از دیگر خصوصیاتی که بادام زمینی آستانه را از دیگر بادام زمینی‌ها به خصوص بادام زمینی‌های خارجی متمایز می‌کند درشت بودن و خوش طعم بودن آن بوده و کره و روغن بیشتری نسبت به دیگر بادام زمینی‌ها داشته و هیچ گونه تلخی، بدمزگی و شکستگی در آن موجود نیست و معمولاً سورتینگ آن به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

چگونه بادام زمینی پفکی درست کنیم؟

در سال‌های اخیر شاهد تنوع بسیار در زمینه صنایع غذایی هستیم به طوری که شاید خوراکی‌هایی که در چند سال اخیر به سرعت در میان مردم محبوب شده است در گذشته اصلا وجود نداشت.
یکی از این خوراکی‌ها بادام زمینی پفکی یا روکش دار است که در انواع طعم‌ها از جمله چیلی، سرکه‌ای، پیاز جعفری و … تولید شدند که بسته به ذائقه خود می‌توانید هر کدام که مایل هستید تهیه نمایید.
برای تهیه یک بادام زمینی خوش طعم و پفکی به روش خانگی نیازی به ابزار و مواد اولیه خاصی ندارید و با صرف تنها نیم ساعت قادر خواهید بود یک میان وعده مناسب برای عصرانه خود و خانواده‌تان تهیه کنید.
بادام زمینی تازه، فلفل، نمک، آب از مواد اولیه ثابت در تهیه بادام زمینی پفکی یا روکش دار هستند اما طعم روکش بستگی به سلیقه و ذائقه شما دارد.
ابتدا یک ظرف بزرگ برداشته و پودر سوخاری یا آرد، نمک، فلفل سیاه و سایر مواد دلخواه مانند پودر گشنیز، پیاز جعفری، زرد چوبه و … را به آن اضافه می‌کنیم و یک قاشق چای خوری روغن مایع به آنها افزوده و خود مخلوط می‌کنیم.
در مرحله بعدی بادام زمینی‌های بدون طعم و خام را به مدت کوتاهی (تقریباً 20 ثانیه) در آب قرار داده و سپس خارج می‌کنیم سپس بادام زمینی‌ها را داخل مخلوطی که از قبل درست کرده‌ایم قرار می‌دهیم و در حدود نیم لیتر آب اضافه می‌کنیم و خوب هم زده و یک و نیم قاشق غذا خوری روغن به آنها اضافه کرده و مخلوط حاصل را در مایکروویو قرار داده و 5 دقیقه صبر می‌کنیم و سپس بادام زمینی‌ها را جدا کرده و مجدداً داخل فر قرار می‌دهیم و در حدود 2 تا 10 دقیقه به آنها زمان می‌دهیم تا حسابی برشته و ترد شوند البته هر چه زمان ماندن بادام زمینی‌ها درون فر بیشتر و به 10 دقیقه نزدیک‌تر باشد بادام‌ها تردتر خواهند بود، این نوع بادام زمینی به بادام زمینی روکش دار یا بادام زمینی به ژاپنی نیز معروف است.

چه بادام زمینی برای آجیل مناسب است؟

چه بادام زمینی برای آجیل مناسب است؟ بادام زمینی در حقیقت جزء حبوبات بوده اما از نظر ارزش غذایی هم ارز بادام و گردو می‌باشد و به دلیل خوش طعم و خوش خوراک بودن راه خود را در میان آجیل‌ها باز کرده است.
در مصرف آجیلی این دانه بادام زمینی با پوسته نسبت به بادام زمینی غلاف دار خریدار بیشتری دارد و اکثر افراد ترجیح می‌دهند آن را به صورت مغز شده و بوداده مصرف کنند.
از معیارهایی که برای خرید بادام زمینی به عنوان آجیل مطرح است اولین مورد جلوه بصری است که قطعا در جذب مشتری و بازار پسندی یک محصول تاثیر به سزایی دارد.
بنابراین اولین معیار برای خرید بادام زمینی درشت بودن آن است و پس از آن نوبت به یکدستی و سالم بودن می‌رسد.
تازگی محصول نیز در هنگام خرید بسیار مهم است به طوری که بادام زمینی‌ها به هیچ عنوان نباید بوی تند و یا کهنگی بدهند و روی آنها نیز هیچ گونه لکه سیاه رنگ یا تیره و حفره نباشد.
رنگ پوسته بادام زمینی باید یکدست و به رنگ صورتی روشن تا قهوه‌ای روشن باشد و طعم آن نیز مطلوب بوده و هیچ گونه تلخی و ترشی از آن حس نشود.

بادام زمینی سرشار از ویتامین می باشد

بادام زمینی صرفا یک خوراکی یا تنقلات در ظرف آجیل نیست بلکه منبع خوبی از چربی های مفید، پروتئین و فیبر است. این حبوبات همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین‌های گروه ب، پتاسیم، فسفر و منیزیم هستند.
بادام زمینی با وجود کالری زیاد کربوهیدرات کمی دارد و شامل بیوتین، مس، نیاسین، فولات، منگنز، ویتامین E، تیامین، ریبوفلاوین و پیریدوکسین است.
طبق وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)، 100 گرم بادام زمینی خام حاوی 567 کالری و انواع ریزمغذی‌ها می‌باشد که در زیر میزان ویتامین موجود در 100 گرم بادام زمینی ذکر شده است.
– ویتامین B3 (نیاسین): 12.07 میلی گرم
– ویتامین E (آلفا توکوفرول): 8.33 میلی گرم
– ویتامین B1 (تیامین): 0.64 میلی گرم
– ویتامین B6 (پیریدوکسین): 0.35 میلی گرم
– ویتامین B2 (ریبوفلاوین) : 0.14 میلی گرم
– ویتامین B9 (فولات): 240 میکروگرم
ویتامین‌های گروه B در حفظ سلامتی و تندرستی نقش حیاتی دارند و به عنوان عناصر سازنده یک بدن سالم تأثیر مستقیم بر سطح انرژی، عملکرد مغز و متابولیسم سلول‌ها دارند.
به طور کلی ویتامین‌های گروه B در سلامت سلول‌ها، تکثیر گلبول‌های قرمز، بالا بردن سطح انرژی و تامین انرژی روزانه، بهبود بینایی، هضم غذا، عملکرد سالم مغز، سلامت قلب و عروق، عملکرد مناسب هورمون‌ها و سلامت سیستم عصبی نقش عمده‌ای دارند.
ویتامین‌های گروه B به خصوص برای زنانی که باردار و شیرده هستند بسیار مفید است.
این ویتامین‌ها به رشد سلول‌های مغزی جنین کمک می‌کنند و همچنین خطر نقص مادرزادی را کاهش می دهند.
از مشکلاتی که مادران باردار در دوران حاملگی با آن درگیری هستند کاهش سطح انرژی و حالت تهوع صبحگاهی به خصوص در ماه‌های اولیه می‌باشد که مصرف متعادل و کافی ویتامین‌های گروه ب می‌تواند از این علائم پیشگیری کنند مورد دیگر خطر ابتلاء مادران باردار به پره‌ اکلامپسی یا مسمومیت بارداری است که با افزایش فشار خون و وجود پروتئین در ادرار تشخیص داده می‌شود و با مصرف ویتامین‌های B می‌توان ریسک ابتلا به این اختلال که در صورت کنترل نشدن می‌تواند خطر آفرین باشد را کاهش داد.
همچنین نشان داده شده که ویتامین‌های گروه B باعث افزایش سطح تستوسترون در مردان می شود که این هورمون در عملکرد جنسی مردان نقش داشته و به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد همچنین ممکن است به مردان در عضله سازی و افزایش قدرت کمک کنند.
از دیگر افرادی که در معرض کمبود ویتامین ب قرار دارند افراد مسن هستند که به مقادیر بیشتری از این ویتامین نیاز دارند و شما بدون استفاده از مکمل‌های مصنوعی می‌توانید به طور طبیعی با مصرف تنها 8 عدد بادام زمینی خام تحت نظر پزشک میزان ویتامین لازم بدن خود را تامین کنید.
از دیگر ویتامین‌های موجود در بادام زمینی ویتامین E می‌باشد که این ویتامین جزء ویتامین‌های محلول در چربی است که در بسیاری از غذاها وجود دارد و در بدن به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند و به محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند.
رادیکال های آزاد ترکیباتی مضر هستند که در بدن به علت واکنش‌های سلولی روزانه تولید می‌شوند و در صورت ازدیاد می‌توانند باعث به هم خوردن تقسیمات سلولی و سرطان شوند.
ویتامین E از سیستم ایمنی بدن شما حمایت کرده و با داشتن آنتی اکسیدان به مقابله با رادیکال‌های آزاد در بدن پرداخته و به نوعی از سرطان پیشگیری می‌کنند و به بازسازی سلول‌های بدن کمک می‌کنند.
همچنین دارای خواص ضد التهابی است و از آنها در تولید داروهای مربوط به سلامت پوست و مو استفاده می‌شود.
مکمل‌های ویتامین E ممکن است از بیماری عروق کرونر قلب جلوگیری کنند و در سلامت چشم نقش دارند و خطر سرطان را کاهش دهند اما شما می‌توانید به جای مصرف مکمل‌های رنگارنگ با مصرف مواد طبیعی علاوه بر دستیابی به این خواص با رساندن فیبر به بدن به کاهش وزن خود و سلامت سیستم گوارش خود نیز کمک کنید.

توزیع کنندگان بادام زمینی آستانه اشرفیه

توزیع کنندگان بادام زمینی آستانه اشرفیه

از آنجا که دو مرکز مهم تولید بادام زمینی یعنی شهرستان آستانه اشرفیه و پارس آباد مغان در ایران همواره در کاشت بادام زمینی مرغوب پیشگام بودند لذا بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌ها در زمینه توزیع و پخش داخلی و حتی صادرات بادام زمینی در این شهر و سایر شهرهای کشور فعال هستند.
بادام زمینی آستانه به دو صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسد و که در این بین خرید عمده به دلیل کاهش قیمت نهایی و به صرفه بودن بیشتر رواج دارد.
در حال حاضر بادام زمینی در کیک پزی، قنادی‌ها و بستنی‌ها کاربرد داشته و پس از آن بادام زمینی بسته بندی بیشترین مصرف را در بین عموم داشته و در هر فروشگاه و مغازه‌ای می‌توان آن را مشاهده کرد که البته باید توجه داشت بادام زمینی به کار رفته در نوع بسته بندی از نوع چینی یا وارداتی بوده که کیفیت و طعم بادام زمینی آستانه را ندارند.
بهترین راه برای خرید بادام زمینی این شهر مراجعه به مراکز معتبر و سایت‌های فعال در زمینه خشکبار می‌باشد.
با خرید مستقیم نه تنها می‌توانید به میزان دلخواه از این محصول تهیه نمایید بلکه در برخی سایت‌ها فروشنده‌ها سال برداشت بادام زمینی را هم ذکر می‌کنند و بنابراین می‌توانید از کیفیت و تازگی آن مطمئن شوید و سپس خریدتان را تکمیل نمایید.
برداشت بادام زمینی آستانه محدود بوده و بنابراین نیاز داخلی را به طور کامل برآورده نمی‌کند به همین دلیل واردات این محصول با قیمت پایین‌تر از کشورهایی مانند چین و هند صورت می‌گیرد که از نظر ظاهری شاید یکدست‌تر و سفید باشند اما از نظر طعم و کیفیت به پای بادام زمینی ایرانی نمی‌رسند.

بهترین فروشندگان بادام زمینی آستانه اشرفیه

بهترین فروشندگان بادام زمینی آستانه اشرفیه کشاورزان می‌باشند که دسترسی آسان و بدون واسطه به آنها تقریباً برای مردم شهر نشین غیرممکن است اما به یمن دسترسی عموم افراد به اینترنت و وسایل هوشمند می‌توانید به راحتی و تنها با یک کلیک انواع فروشندگان اینترنتی که به صورت مستقیم این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهند آشنا شوید.
قبل از خرید بهتر است از معتبر بودن این فروشگاه‌ها اطمینان حاصل کرده و ترجیحاً از فروشگاه‌های مجازی که به صورت انحصاری فروش خشکبار و یا بادام زمینی را انجام می‌دهند خرید نمایید.
فروشندگان این محصول به صورت عمده و جزئی به فروش این کالا پرداخته که خرید به صورت عمده به نفع مشتری خواهد بود چرا که با حذف دلالان و واسطه‌ها قیمت نهایی کمتر بوده و همچنین ممکن است خرید شما شامل تخفیف هم شود چرا که برخی عمده فروش‌ها در کیلوگرم‌های بالا از محصول قیمت را سرشکن کرده و یا تخفیف به ازای مثلا هر 10 کیلو به متقاضی قائل می‌شوند.
در حال حاضر فروش بذر بادام زمینی به سراسر کشور از طریق مستقیم امکان پذیر بوده و در صورت دسترسی به اینترنت امکان سفارش برای همه اقشار وجود دارد.

موارد مؤثر بر قیمت بادام زمینی آستانه اشرفیه

موارد مؤثر بر <a href=قیمت بادام زمینی آستانه اشرفیه” class=”img-responsive aligncenter”>

بادام زمینی آستانه اشرفیه به دلیل ویژگی‌هایی مانند اندازه، خوش طعم و روغنی بودن قیمت بالاتری نسبت به انواع بادام زمینی دارد اما در بین همین رقم نیز مواردی مانند یکدست بودن، درشتی، طعم، تازگی، نوع بسته بندی، نداشتن آلودگی اعم از قارچ یا حشره، نوع کاربرد، وزن، نوسانات بازار و موارد دیگر در قیمت آن تاثیر می‌گذارد.
البته قیمت گذاری اولیه توسط کشاورزان تعیین می‌شود که اصطلاحاً به آن قیمت سر زمین یا باغی گفته می‌شود و پس از انجام فراوری‌های لازم مانند جداسازی (سورتینگ) که در تولید بادام زمینی صادراتی به دلیل حساسیت برای کیفیت محصول ممکن است به صورت دستی انجام گیرد قیمت گذاری نهایی صورت می‌گیرد.
در حال حاضر با توجه به محدودیت برای صادرات و منع تردد و سفر، کسب و کار اینترنتی روز به روز در حال رونق است که البته صرف نظر از شرایط خاص پیش آمده به علت بیماری کرونا به دلیل مزایای خرید و فروش آنلاین هر ساله شاهد رشد 15 درصدی کسب و کار مدرن نسبت به سنتی هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما