صادر کننده بادام زمینی مخصوص فرآوری فله

تولیدات بادام زمینی در کشور ما در مناطق شمالی از جمله شهرستان آستانه به دلیل آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیزی که به همراه دارد بسیار زیاد می باشد به همین علت تولیدکنندگان در این مناطق با جداسازی بادام زمینی بر اساس کیفیت، این محصول را به روش های مختلفی آماده سازی کرده و روانه بازار مصرف می کنند، از این رو برخی از این افراد به عنوان صادر کننده، بادام زمینی مخصوص فرآوری شده را به صورت فله ای به سایر کشورها نیز صادر می کنند.

صادر کننده بادام زمینی مخصوص فرآوری فله

مشخصات بارز بادام زمینی مخصوص فرآوری

مشخصات بارز بادام زمینی مخصوص فرآوری

از آنجایی که صادرات بادام زمینی در کشور ما به دلیل کیفیت بالایی که محصولات بادام زمینی ما به همراه دارند بسیار زیاد می باشد، این امر موجب شده تا افراد بسیاری در خارج کشور به تقاضای محصول بادام زمینی ایرانی بپردازند.

لذا تولیدکنندگان بادام زمینی با توجه به برخی از مشخصاتی که بادام فرآوری شده می تواند به همراه داشته باشد، محصول بادام زمینی را جداسازی کرده و به صورت فله ای آن را روانه بازار مصرف می کنند، که برخی از مشخصات بارز بادام زمینی مخصوص فرآوری شده شامل: اندازه بادام درشت، طعم بسیار خوب، دارای روغن مناسب و همچنین عاری از هرگونه آفت و یا حشرات مختلف می باشد.

همچنین تولیدکنندگان بادام زمینی این محصول را پس از برداشت به دو دسته تقسیم می کنند، که در دسته اول آن را به عنوان خوراکی و یا مغزها روانه بازار مصرف کرده و در دسته دوم محصول را به عنوان محصول بادام زمینی فراوری شده به بازار ارائه می دهند و خریداران با خرید بادام زمینی فراوری شده به تولید انواع محصولات دیگر از دانه های بادام زمینی می پردازند.

موارد مصرف بادام زمینی مخصوص فرآوری

موارد مصرف بادام زمینی مخصوص فرآوری

موارد مصرف بادام زمینی مخصوص فرآوری شده به این صورت است که برخی از کارخانه داران این محصول را از تولیدکنندگان به صورت بادام زمینی فله ای خریداری کرده و توسط دستگاه های مخصوص مختلف به آماده سازی انواع مختلف مواد غذایی کمه تولید شده از بادام زمینی بوده می پردازند که این محصولات فرآوری شده شامل:

  1. کره بادام زمینی، که امروزه مورد مصرف بسیاری از افراد در داخل و خارج کشور قرار گرفته و افراد از ان در رژیم غذایی خود استفاده می کنند.
  2. روغن بادام زمینی، که از این نوع روغن امروزه هم به عنوان دارویی و هم به عنوان خوراکی مورد استفاده قرار می دهند.
  3. پودر بادام زمینی و خلال بادام زمینی: که از این دو نیز امروزه در تولید انواع خوراکی ها و شیرینی ها استفاده می شود.
  4. عصاره بادام زمینی: تولیدکنندگان دارویی و بهداشتی نیز با بهره گیری از عصاره دانه های بادام زمینی به تولید انواع کرم ها و ماسک ها و سایر اقلام بهداشتی می پردازند.

مراکز تولید بادام زمینی مخصوص فرآوری روغنی

مراکز تولید بادام زمینی مخصوص فرآوری روغنی

در حال حاضر در کشور ما مراکز تولید بادام زمینی مخصوص فرآوری روغنی بسیاری وجود دارند که به جداسازی بادام زمینی و آماده سازی آن برای فرآوری و دریافت روغن بادام زمینی پرداخته و آن را به صورت فله ای به کارخانه های تولید روغن بادام زمینی ارسال کرده و با استفاده از دستگاهای مخصوص به تولید روغن بادام زمینی پرداخته و محصول را با بسته بندی های مختلف در انواع سایز روانه بازار مصرف می کنند.

لذا این امر موجب شده تا تولیدکنندگان در کشور میزان تولید بادام روغنی را افزایش داده تا بتوانند نیاز روغن بادام زمینی را در کشور تامین سازند و با تولیدات و بهره برداری بادام روغنی، و همچنین آماده سازی بادام و فروش به صورت عمده این محصول را روانه کارخانه های تولیدی کرده و با فرآوری بادام روغنی به تولید و بهره برداری روغن از این نوع بادام پرداخته و سپس آن را به صورت بسته بندی شده در سایز های مختلف در انواع بسته بندی از جنس بطری های پت روانه بازار های داخلی ، خارجی کرده که با قیمت تعیین شده در بازار مصرف این محصول را به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما