صادر کننده بادام زمینی خام ممتاز

اکثر مردم اهمیت استفاده از بادام زمینی را به خوبی متوجه شده اند، این محصول طرفداران خاص خود دارد. از این رو بازار عرضه بادام زمینی به سبب دارا بودن قیمت مناسب، بسیار پر رونق می باشد و مردم برای خرید این محصول هزینه خوبی پرداخت می کنند.

با توجه بالا بودن کیفیت بادام زمینی خام تولید شده در کشورمان، صادرات این محصول به کشورهای دیگر بسیار پر رونق است. قابل ذکر است که یکی از صادر کنندگان اصلی بادام زمینی ممتاز خام شرکت ما است.

صادر کننده بادام زمینی خام ممتاز

تاثیر مصرف بادام زمینی بر رشد کودکان

تاثیر مصرف بادام زمینی بر رشد کودکان

معرفی بادام زمینی:

بادام زمینی یک منبع غنی از ترکیب انواع اسیدهای چرب اشباع نشده می باشد. مصرف این محصول در حد تعادل و مناسب، سبب پایین آمدن میزان کلسترول خون در بدن می گردد. از اینرو سبب حفظ سلامتی قلب انسان می شود. خوردن بادام زمینی به میزان روزانه حدود 42 گرم مشکلی ایجاد نمی کند. این مقدار در حدود 240 کیلو کالری انر‍‍ژی دارد.

بهتر است این میزان به دو بخش تقسیم کرده و در زمان دو میان وعده استفاده شود. مصرف بادام زمینی می تواند اشتهای فرد را کنترل کند ولی چنانچه میزان مصرف بالاتر از حد نرمال باشد و تعادل رعایت نشود در نهایت سبب جذب بالای کالری دریافتی در بدن می گردد و منجر به افزایش وزن می شود که این قضیه برای افرادی که از لاغری زیاد رنج می برند می تواند مفید و مورد توجه باشد.

تاثیر مصرف بادام زمینی برای رشد کودکان:

کودکانی که حداقل دو بار در هفته مصرف کره بادام زمینی را در رژیم غذایی خود می گنجانند، کمتر دچار چاقی می شوند. به منظور جلوگیری از چاقی، توصیه می شود به طور منظم بادام زمینی را در برنامه غذایی خود قرار دهید. فراوان بودن آهن و کلسیم در کره بادام زمینی سبب شده است که انتقال راحت تر اکسیژن به خون و در نتیجه بهبود استخوان های سالم و قوی است.

برخی از خواص بادام زمینی:

بادام زمینی یک منبع بسیار عالی از مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، اسیدهای چرب اشباع نشده، ویتامین B3، ویتامین B9 و ویتامین E است. علاوه بر موارد ذکر شده، بادام زمینی جزو مواد مغذی است که استفاده از آن جهت درمان بیماری ها، زیبایی، سلامتی مفید است و قابل ذکر است که استفاده از بادام زمینی در دوران بارداری خانم ها، خواص زیادی را به همراه دارد.

بازار فروش بادام زمینی ممتاز

بازار <a href=فروش بادام زمینی ممتاز” class=”img-responsive aligncenter”>

در هنگام خرید بادام زمینی به کیفیت آن توجه ویژه ای کنید تا محصول دچار کرم زدگی نباشد و بوی ماندگی و کهنگی ندهد. هر چه کیفیت آن بالاتر باشد مسلما تاثیر مستقیمی بر سلامت بدن دارد. امروزه ما در مناطق مختلف کشور به کاشت و پرورش این محصول پرداخته ایم و سعی کرده ایم نیاز مردم را برطرف کنیم.

مراکز عرضه بادام زمینی باید این را مورد توجه قرار دهد که در کنار کیفیت محصول، بسته بندی شکیل و مناسبی برای این محصول ارزشمند در نظر بگیرد تا بتواند مشتریان بیشتری را جلب کنند. جهت دسترسی به پخش بادام زمینی ممتاز و مرغوب و سفارش بادام زمینی می توانید به سایت شرکت ما مراجعه نمایید و این محصول را خریداری نمایید. با توجه به ارزش غذایی بادام زمینی خام ممتاز، فروش بادام زمینی ممتاز با استقبال خوبی همراه است.

1

  1. سلام از بادام زمینی خام برای شیرینی و کره سفارش دادم طعم تازگی داشت و کیفیتش خوب بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما