صادر کننده بادام زمینی خام عمده ایرانی

بادام زمینی خام عمده ایرانی جزء محصولاتی است که در دسته بهترین خشکبار های جهان دسته بندی می شود. معمولاً افراد زیادی از کشورهای دیگر همواره به دنبال تهیه انواع و اقسام بادام های زمینی ایرانی هستند این مرکز جزء بهترین صادر کنندگان بادام زمینی خام عمده ایرانی است، که با ارائه کیفیت بالای این محصولات و ایجاد بسته بندی های بازار پسند مشتریان زیادی را جذب کرده است.

صادر کننده بادام زمینی خام عمده ایرانی

بادام زمینی خام عمده را بشناسید

بادام زمینی خام عمده را بشناسید

بادام زمینی یکی از آجیل های پر خاصیت و خوش طعم است که در کشور ما در بالاترین سطح کیفیت در مناطق شمالی تولید می شود و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب تر این محصول به صورت عمده خرید و فروش می ‌گردد. برای تهیه بادام زمینی خوب است که با برخی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول با کیفیت بالا آشنا شوید بدین صورت که:

  • بادام زمینی خام معمولا سرشار از کربوهیدرات است و برای اکثر افراد استفاده از آن مناسب می باشد.
  • حدود ۲۵ گرم پروتئین در ۱۰۰ گرم بادام زمینی وجود دارد که برای افراد بدن ساز یک گزینه مناسب است.
  • چربی های موجود در بادام زمینی از نوع اشباع شده و همچنین اشباع نشده است که برای بدن ضروری می باشد.
  • سرشار از امگا ۳ و امگا ۶ می باشد که به دلیل چربی ترانس پایین برای همه افراد قابل مصرف است.

خوب است بدانید که بادام زمینی خام عمده به شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که هر فرد می تواند بنا بر سلیقه و نیاز خود از این محصولات به راحتی تهیه کنند بدین صورت که:

  • بادام زمینی خام با غلاف
  • بادام زمینی خام بدون غلاف
  • بادام زمینی خام ریز
  • بادام زمینی خام ممتاز

با شناخت دقیق مشخصات و ویژگی های ظاهری بادام ‌زمینی می توانید بهترین نوع آن را در بازار تشخیص دهید، ما در ادامه مطالب سعی می ‌کنیم که نکات مهم خرید بادام زمینی را ذکر کنیم.

نکات مهم خرید بادام زمینی خام عمده

نکات مهم خرید بادام زمینی خام عمده در در صورتی که قصد صادرات بادام زمینی را دارید باید به خوبی این محصول را در بازار شناسایی کنید تا از انجام معاملات خود سود قابل قبولی را به دست آورید، در صورتی که بادام زمینی های بی‌ کیفیت تهیه نمایید ممکن است که نه تنها سود مناسبی نداشته باشید بلکه دچار ضرر های عمده نیز گردید.

در اینجا برخی از نکات مهم خرید بادام زمینی خام عمده را ذکر می ‌کنیم تا با دقت به این نکات بتوانید بهترین خرید بادام عمده را انجام دهید، که عبارتند از:

  • بادام زمینی ها با به هیچ عنوان نباید بوی نم و کهنگی بدهد.
  • بادام زمینی خام عمده باید به صورت کاملاً یکدست و درشت باشد.
  • از طعم مطلوب و خوبی برخوردار باشد.
  • طعم بادام زمینی نباید تلخ باشد.
  • در بین دانه های بادام زمینی هیچ گونه حالت کپک زدگی به چشم نخورد.
  • توجه به نوع بسته بندی و محل نگهداری بادام زمینی ها اهمیت دارد.

باید به محل نگهداری بادام زمینی ها دقت ویژه ‌ای کرد که در محیط های مرطوب و با نور فراوان از این محصول نگهداری نشود، زیرا در این محیط ممکن است که بادام زمینی ها دچار کپک زدگی شوند که این کپک ها سبب به وجود آمدن سم آفلاتوکسین در بین بادام زمینی ها می گردد و این سم ممکن است برای مصرف ‌کنندگان خطر مرگ ایجاد کند.

سفارش بادام زمینی خام عمده بدون واسطه

<a href=سفارش بادام زمینی خام عمده بدون واسطه” class=”img-responsive aligncenter”> سفارش بادام خام به صورت عمده می تواند یکی از بهترین روش ‌های تهیه این محصول برای صادرات و کسب درآمد باشد، زیرا تازگی بادام زمینی های خام را به راحتی می توان تشخیص داد.

نکته مهم در سفارش بادام زمینی و خرید عمده آن انتخاب مراکز مستقیم و بدون واسطه می باشد، زیرا حذف واسطه ها از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری کرده و منجر به خرید های مقرون به صرفه و اقتصادی می گردد.

با انتخاب این مرکز فروش که به شکل مستقیم از تولید کنندگان محصولات خود را تهیه می کند، می توانید اطمینان داشته باشید، که با حضور کمترین واسطه ‌ها محصول مورد نظر خود را می توانید در حجم های عمده تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما