صادر کننده بادام زمینی بدون غلاف پارس آباد

بادام زمینی بدون غلاف تولید شده در شهرستان پارس آباد، به عنوان یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین نمونه های این محصول در داخل کشور ما شناخته می شود و دارای جایگاه خوبی در عرصه صادرات بادام زمینی است.

شرکت های صادر کننده داخلی نیز بادام زمینی پارس آباد را به صورت انبوهی در بازار های خارج از کشور عرضه می نمایند و این محصول را با نرخ قابل توجهی در این مناطق به فروش می رسانند.

صادر کننده بادام زمینی بدون غلاف پارس آباد

با بهترین بادام زمینی پارس آباد آشنا شوید

با بهترین بادام زمینی پارس آباد آشنا شوید

اگر مایل هستید که با بهترین و باکیفیت ترین بادام زمینی کشت شده در کشور ما آشنا شوید، می توانیم بادام زمینی پارس آباد را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، که تمام ویژگی های یک محصول درجه یک را داراست، از جمله می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • این محصول فاقد پوسیدگی، کرم خوردگی، سوراخ و هر نوع خرابی یا تغییر رنگی می باشد و تمام دانه های آن کاملا سالم هستند و دلیل آن نیز مراقبت های صحیح پرورش دهندگان از محصول است.
  • بادام زمینی این منطقه به دلیل شرایط اقلیمی، آب و هوا و بارندگی مناسب، از رشد بسیار خوبی برخوردار است و دانه های آن نیز سایز درشت و مطلوبی دارند.
  • مغز بادام این منطقه کاملا سفید، ترد، نرم و بسیار شیرین و خوش طعم است و همه افراد را به سرعت جذب خودش می کند.
  • این دانه ها بسیار مقوی بوده و دارای چربی و روغن فراوانی در بافت خود هستند، از این رو می توان از بادام پارس آباد برای تهیه کردن کره بادام زمینی هم استفاده نمود.
  • این محصول در حجم خیلی زیادی روانه بازار های مصرف داخلی می شود و با نرخ مقرون به صرفه ای عرضه می گردد، که از سایر محصولات مشابه ارزان تر است، از این رو در بین مصرف کننده ها بیشترین میزان محبوبیت را دارد.

4خاصیت درمانی بادام زمینی پارس آباد

4خاصیت درمانی بادام زمینی پارس آباد بادام زمینی تولید شده در منطقه پارس آباد، به دلیل ویزگی های بسیار زیادی که دارد دارای خواص فراوانی است، بر این اساس 4 نمونه از مهم ترین خاصیت های درمانی این محصول شامل موارد زیر هستند:

  • این محصول سرشار از فولات، اسید فولیک و آهن است و بر این اساس می تواند به تامین منابع مورد نیاز بدن ما کمک کرده، موجب افزایش خون سازی در بدن گردد و به درمان سریع کم خونی ناشی از فقر آهن و رفع سردرد، ضعف و بیحالی ناشی از آن کمک نماید.
  • بادام زمینی سرشاز از مقدار زیادی فسفر در بافت خود می باشد و این ماده موجب افزایش قشر خاکستری رنگ مغز شده و سطح عملکرد مغز را بالا می برد، در نتیجه موجب افزایش یادگیری شده و توانایی حافظه را بهبود می بخشد و از بروز فراموشی در سنین پیری جلوگیری به عمل می آورد.
  • یکی دیگر از خواص بادام زمینی وجود مقدار زیادی فیبر در بافت آن می باشد، که موجب عملکرد بهتر دستگاه گوارش و رفع یبوست و کم کاری کبد می گردد.
  • به علاوه این محصول سرشار از ویتامین بی است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری به عمل می آورد.

قیمت بادام زمینی پارس آباد درجه یک

<a href=قیمت بادام زمینی پارس آباد درجه یک” class=”img-responsive aligncenter”> قیمت بادام پارس آباد در بازار های داخلی کشور ما بر اساس چند فاکتور مختلف تعیین می شود، که یکی از آن ها درجه کیفی بادام زمینی و نوع بسته بندی کردن آن است، که بر این اساس بادام زمینی فله ای با نرخ ارزان تری در بازار خرید و فروش می شود.

بادام زمینی درجه یک این منطقه هم در مراکز پخش و فروش عمده این محصول،که آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار عرضه می کنند با سود بسیار کم و نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.

همه عزیزانی که قصد تهیه این محصول را دارند، اما به مراکز اصلی پخش آن دسترسی ندارند، می توانند به واسطه همین وب سایت و از راه دور محصول را در حجم مورد نظر خود خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما