صادرکنندگان بادام زمینی روکش دار

بادام زمینی روکش دار یکی از انواع بادام زمینی های موجود در بازار می باشد که توانسته است با طعم و خواص بی نظیر خود طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. با توجه به پر طرفدار بودن بادام زمینی روکش دار تولید آن در کشور ما در سطحی گسترده صورت گرفته و روانه ی بازار فروش می گردد. کیفیت بادام زمینی روکش دار تولید شده در کشور ما به قدری است که به کشور های همسایه نیز صادر می گردد.

صادرکنندگان بادام زمینی روکش دار

بررسی مواد مغذی بادام زمینی

بررسی مواد مغذی بادام زمینی

بادام زمینی غنی از طیف وسیعی از مواد مغذی است. بادام زمینی به ویژه از نظر چربی های اشباع نشده غنی است، دسته ای از چربی ها که با کاهش خطر مرگ زودرس و بیماری های قلبی مرتبط هستند. آنها همچنین دارای مقدار کمی قند، منبع فیبر هستند و تقریباً به همان مقدار پروتئین معادل گوشت پخته شده حاوی پروتئین هستند.

علاوه بر این، بادام زمینی حاوی مقدار قابل توجهی مس، ماده معدنی ضروری برای تولید انرژی، رشد سالم مغز و سیستم ایمنی قوی است و از بروز بیماری های مختلف پیشگیری می کند. آنها همچنین منبع خوبی از منیزیم و منگنز، مواد مغذی مهم برای سلامت استخوان هستند.

اگر دوست دارید کمتر سرما بخورید و دیوار دفاعی مستحکمی در مقابل بیماری‌های مختلف داشته باشید توصیه شده است که تا می‌توانید از ویتامین‌های ث، ای و ب استفاده کنید. همچنین وجود مواد مغذی مانند نیاسین، اسید پانتوتنیک، ریبوفلاوین و همچنین تیامین هم به نوبه خود برای بهبود سیستم ایمنی بدن ضروری هستند.

وجود عوامل آنتی‌اکسیدانی به مانند اسید اناکاردیک، کاردانول و همچنین کاردول باعث شده است که این ماده خوراکی به عنوان یک عامل پیشگیری کننده از انواع سرطان‌ها شناخته شود. همچنین خوردن بادام زمینی نه تنها برای افراد مبتلا به سرطان بلکه همه افراد دنیا توصیه شده است.

در میان ارزش غذایی ذکر شده برای بادام زمینی نامی از مس هم دیده می‌شود. زمانی که مس در بدن شما افزایش یابد، مقدار تشکیل گلبول‌های قرمز و در نهایت خون‌سازی و اکسیژن‌رسانی بهبود پیدامی‌کند

المان های تأثیرگذار بر قیمت بادام زمینی روکش دار

المان های تأثیرگذار بر <a href=قیمت بادام زمینی روکش دار” class=”img-responsive aligncenter”> المان های متعددی بر قیمت بادام زمینی روکش دار تاثیر می گذارد که از جمله آن ها می توان به کیفیت بادام زمینی، نوع آن و هزینه های تولیدی همچون بسته بندی و حمل نقل اشاره نمود. همچنین نوسانات موجود در بازار باعث شده تا قیمت بادام زمینی روکش دار نیز متغیر باشد.

با این حال برای خرید بادام زمینی روکش دار با قیمت مناسب می توان به فروشگاه هایی همچون فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمود که برای کسب رضایت مشتریان خود بادام زمینی غلاف دار درجه یک را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما