صادرات انواع بادام زمینی طعم دار ایرانی

بادام زمینی ایرانی محصولی مقوی و پر انرژی است که بیشتر در شهر آستانه اشرفیه کشت می شود و مرغوبترین نوع این محصول در آنجا تولید می شود بادام زمینی را در طعم های متفاوتی تولید می کنند که دارای مواد مغذی و معدنی بسیار زیادی است و دارای خواص اعجاب انگیزی می باشد. قیمت بادام زمینی درجه یک آستانه اشرفیه اگر به صورت مستقیم از تولید کنندگان اصلی خریداری شود بسیار ارزان و ویژه می باشد.

صادرات انواع <a href=

بادام زمینی طعم دار ایرانی” class=”img-responsive aligncenter”>

کاهش کلسترول با بادام زمینی

کاهش کلسترول با بادام زمینی

آستانه اشرفیه گیلان معدن بادام زمینی صادراتی ایران به شمار می آید و تقریبا نود درصد کشت بادام زمینی در این منطقه انجام می گیرد و به دلیل آب و هوای عالی که دارد بهترین و مرعوبترین نوع این محصول در آنجا کشت می شود.

تولید کنندگان اصلی و با تجربه بالاترین نوع این محصول را بعد از کشت به صورت خام به کارخانه داران می فروشند و آنها این محصول را به بهترین نحو با دستگاه های بسیار پیشرفته و مجهز بو می دهند و در طعم های خوشمزه و عالی تولید می کنند و به صورت بسته بندی و فله به بازار فروش عرضه می دارند.

آستانه اشرفیه را همه به بادام زمینی مرغوب و درجه یک و بی نظیری که دارد می شناسند این محصول بسیار مقوی است و به دلیل پتاسیم موجود در آن می تواند به خوبی فشار خون را کنترل کند و به دلیل چربی مفید کلسترول خون را نیز کاهش می دهد و برای قلب بسیار مفید است و قلب را در برابر بیماری ها مختلف تقویت می کند و همچنین با انرژی بسیاری که می بخشد هر گونه کسالت و خستگی و ضعف را رفع می نماید و از اضطراب و استرس که سرچشمه بیماری های بسیاری است جلوگیری می کند.

این بادام زمینی فلفلی مرغوب ویتامین های خوب و با ارزشی در خود دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و همچنین آهن موجود در آن از کم خونی جلوگیری می کند و به دلیل املاح مفید حافظه را تقویت کرده و استخوان ها را استحکام می بخشد و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

شرکت بازرگانی انواع بادام زمینی ایرانی

شرکت بازرگانی انواع بادام زمینی ایرانی مرکز پخش بادام زمینی با پوست مرغوب و درجه یک به صورت مستقیم این محصول را به همه مشتریان عمده در سراسر کشور عرضه می کند. خرید مستقیم بادام زمینی بهترین روش خرید محسوب می شود چرا که مشتری می تواند بدون محدودیت بهترین نوع آن را به راحتی خریداری نماید و قیمتی که در مقابل خرید آن پرداخت می کند از قیمت خرید با واسطه بسیار ارزان تر می باشد.

برای اینکه بتوانید انتخاب درست داشته باشید باید بهترین روش خرید را انتخاب کنید تا مرغوبترین نوع بادام زمینی را با ارزانترین قیمت دریافت نمایید روش خرید مستقیم و آنلاین بهترین روش خرید این محصول است که با استفاده از آن بهترین را با پایین ترین قیمت خریداری می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما