شرکت پخش بادام زمینی کیلویی ممتاز مغان

بادام زمینی کیلویی مغان یکی از ارقام شناخته شده و برتر بادام زمینی های ایرانی می باشد که محصولی یک دست و با کیفیت است و با خوردن آن طعم واقعی بادام زمینی را احساس خواهید کرد. در شرکت پخش بادام زمینی کیلویی ممتاز مغان این محصول به صورت درجه بندی شده به فروش می رسد که قیمت های مناسبی داشته و امکان خرید اینترنتی آن نیز فراهم می باشد.

شرکت پخش بادام زمینی کیلویی ممتاز مغان

توضیح کلی در مورد بادام زمینی کیلویی مغان

توضیح کلی در مورد بادام زمینی کیلویی مغان

بادام زمینی ها از محصولاتی هستند که در کشور ما به صورت انبوه تولید می شوند که دشت مغان به دلیل تولید این محصول با کیفیت ممتاز به عنوان یکی از قطب های تولید آن به شمار می آید؛ این منطقه دارای شرایط آب و هوایی خوب و زمین های حاصل خیز می باشد و گونه ای برتر از بادام های کشور در آن تولید می گردد.

بادام زمینی های دشت مغان نیز مانند سایر بادام ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند که در اینجا به آنها به صورت مختصر اشاره می شود:

  • این محصول دارای طبیعت گرم و تر می باشد.
  • پوست آن دارای رنگی سرخ و قدی نسبتا کشیده می باشد.
  • ساختار آن ترد و شکننده است.
  • بادام های مغان در سایز های مختلفی وجود دارد و آنها را می توان درجه بندی کرد.
  • از نظر تغذیه ای نیز دارای ارزش تغذیه ای خوبی می باشد و هر دانه از آن مقدار قابل توجهی مواد و املاح مفید در خود دارد.
  • طعم خوب و خوشمزه بودن نیز یکی از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد.

شیوه صحیح نگهداری بادام زمینی کیلویی مغان

شیوه صحیح نگهداری بادام زمینی کیلویی مغان بادام های زمینی دسته ای از خشکبار ها و نوعی آجیل سالم و با کیفیت هستند که چه به صورت برشته و چه در حالت خام در زمان نگهداری باید مورد توجه قرار بگیرند و برخی از نکات برای آنها رعایت شود تا کیفیت آنها حفظ شود.

یکی از مهمترین مواردی که در این خصوص اهمیت زیادی دارد، به خشک بودن بادام ها مربوط می شود؛ زیرا تا مقدار زیادی متضمن کیفیت محصول می باشد و در صورتی که به صورت تر و یا نیمه خشک نگهداری شود طعم و کیفیت آن از بین می رود.

بادام های زمینی خشک شده را باید در قالب بسته بندی های مناسب نگهداری کرد و آنها را در محیط هایی قرار داد که دور از نور خورشید، مواد بو دار مانند شوینده ها، مرطوب ها و… باشد، همچنین این محصولات باید در مکان هایی قرار بگیرند که محل عبور حشرات نباشد.

کارخانه تولید بادام زمینی کیلویی اعلا مغان

کارخانه تولید بادام زمینی کیلویی اعلا مغان امروزه مراحل تولید بادام اعلا مغان طی دو مرحله انجام می گیرد که بخشی از آن به زمان کاشت تا برداشت و در زمین های کشاورزی مربوط می گردد و بخشی دیگر از آنها به بعد از برداشت مربوط است که شامل جداسازی آنها از غلاف و سورت کردن و بسته بندی کردن است که در کارخانه های مربوطه انجام می گیرد.

تولید بادام های زمینی مغان به دو صورت طعم دار و ساده انجام می گیرد، همچنین بسته بندی های آنها به دو صورت فله و پرس شده می باشد که در بسیاری از موارد که میزان سفارش آن بالا می باشد، بادام ها به صورت کیلویی و یا فله ای عرضه می شوند؛ بنابراین بخش اعظمی از تولیدات این محصول در کارخانه های مربوطه به صورت کیلویی انجام می گیرد.

میزان تولید بادام مغان در کارخانه های مربوطه به میزان برداشت این محصول در سال جاری مربوط می شود و چگونگی تولید آنها نیز به نظر تولید کننده بستگی دارد؛ بنابراین بادام های مغان را به شکل های مختلفی مانند غلاف دار و خام، بدون غلاف و خام، برشته شده و شور، برشته شده و طعم دار می توان تهیه کرد که این از جهتی حائز اهمیت می باشد؛ زیرا به مصرف کننده امکان می دهند تا بادام زمینی را به هر شکلی که دوست دارد، انتخاب و خریداری کند.

1

  1. خدا خیرتون بده که شیوه ی نگهداری این محصول رو گفتید موندم بودم این حجم از بادوم رو چجوری نگهداری کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما