شرکت پخش بادام زمینی صادراتی درجه یک

بادام زمینی صادراتی درجه یک به عنوان نوعی خشکبار پرطرفدار از نظر کیفی انواع مختلفی را شامل می شود. به علت تولید این محصول در کشور شاهد عرضه آن با قیمت نسبتاً مناسب نسبت به دیگر مغزیجات هستیم که افزایش صادرات آن را سب می شود. اگر در مورد فاکتورهای کیفی بهترین نوع بادام زمینی مناسب صادرات به دنبال کسب اطلاعات دقیق هستید، مقاله پیش رو را مطالعه کنید. در اینجا شرکت های پخش مستقیم را برای خرید ارزان و عمده این محصول معرفی خواهیم کرد.

شرکت پخش بادام زمینی صادراتی درجه یک

بادام زمینی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

بادام زمینی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

بادام زمینی که در برخی مناطق کشور به آن پسته شور نیز می گویند نوعی دانه خوراکی است که خواص مصرف بی نظیری دارد. این گیاه اغلب در مناطق مرطوبت و معتدل رشد می کند که همین امر پرورش آن در مناطق شمالی کشور را سبب شده است.
از نظر شکل ظاهری، بوته بادام زمینی ارتفاعی حدود 50 سانتی متر دارد که در هر بوته متناسب با شرایط آب و هوایی و کوددهی تعداد قابل توجهی غلاف بادام زمینی می روید. بدون شک شناخت ویژگی های ظاهری بادام زمینی خام نقش مهمی در انتخاب نمونه های مرغوب به ویژه از سوی فعالین و صادرکنندگان دارد.
در ابتدا باید اشاره کنیم که عرضه این محصول به دو صورت غلاف دار و مغز بادام زمینی است. رنگ غلاف های تازه خاکی مانند بوده و حالتی استوانه ای دارند. این در حالی است که مغز تازه آن دارای روکشی صورتی بوده که در حفظ رطوبت و روغن بادام زمینی نقش موثری خواهد داشت.
هر چقدر که دانه بادام زمینی درشت تر و بافت آن نرم تر باشد، انتخاب مناسبی جهت صادرات و عرضه به بازارهای جهانی خواهد بود. فاکتوری که اغلب خریداران عمده گاهاً آن را نادیده می گیرند و در نتیجه کاهش افزایش سود را شاهد می باشند.

3خاصیت بادام زمینی صادراتی که نمی دانستید

3خاصیت بادام زمینی صادراتی که نمی دانستید همانطور که می دانید حجم قابل توجه ای از ترکیبات این محصول را روغن طبیعی تشکیل داده است. به طوری که مهمترین فرآورده نوع خام آن، کره بادام زمینی است. چربی بسیار پایین، پروتئین نسبتاً زیاد و وجود پتاسیم و کربوهیدرات، بادام زمینی به یک محصول مقوی و پرمصرف در بین مصرف کنندگان بدل کرده است.
انواع بادام زمینی درجه یک اغلب برای مصارفی مانند تهیه آجیل، تولید ارقام بو داده و طعم دار و تهیه کره بادام زمینی تولید و عرضه می شوند. بدون در نظر گرفتن نحوه مصرف این دانه گیاهی، توجه و آگاهی به خواص آن اهمیت زیادی برای مصرف کنندگان خواهد داشت.
3 مورد از مهمترین خاصیت بادام زمینی ارگانیک که اغلب افراد از آن بی اطلاع هستند، عبارتند از:

  • جلوگیری از ابتلا به دیابت: برخلاف تصور عموم، مصرف روزانه و مداوم بادام زمینی به علت داشتن روغن طبیعی و قند پایین، در جلوگیری یا کاهش دیابت اثرگذاری مستقیم دارد.
  • افزایش آهن خون: زنان باردار و کودکان در حال رشد برای تامین هر چه بیشتر فولیک اسید و آهن مورد نیاز خود می توانند بادام زمینی مصرف کنند. درصد بالای اسید فولیک در این محصول عدم ابتلا به کم خونی مزمن را نیز درمان می کند.
  • درمان کبد چرب: از معضلات مهم در افراد چاق، کبد چرب است. بادام زمینی به علت داشتن مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، به رفع ناراحتی های کبدی و جلوگیری از ابتلا به سنگ کیسه صفرا جلوگیری می کند.

تولید کننده بادام زمینی بسته بندی صادراتی

تولید کننده بادام زمینی بسته بندی صادراتی در ایران منطقه دشت مغان و آستانه اشرفیه بزرگترین مراکز تولید بادام صادراتی به شمار می آید. این امر سبب شده تا خریداران عمده و شرکت های صادراتی برای تامین این محصول با کمترین چالش روبرو باشند. البته افزایش حجم واردات نیز تاثیر مهمی در تامین این دانه خوراکی دارد.
به طور کلی چگونگی خرید و سفارش عمده بادام زمینی از تولید کننده و اطمینان از کیفیت آن نقش مهمی در تضمین کیفیت و به دنبال آن رضایت خریداران خارجی خواهد داشت.
برای این منظور نمایندگان پخش بادام زمینی آنلاین این مرکز آماده تامین بهترین نوع این محصول به صورت خام، غلاف دار و بو داده جهت صادرات به نقاط مختلف جهان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما