شرکت پخش بادام زمینی شور پوست کنده فله

از اولین و بزرگ ترین شرکت پخش بادام زمینی شور پوست کنده فله تولید کننده ها می باشند که محصولی درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب در بازار پخش و عرضه می کنند. اگر خریدار و فروشنده بادام زمینی شور فله هستید و خواهان بهترین جنس با کمترین قیمت می باشید، بهتر است در ابتدا به این مراکز پخش بادام شور مراجعه کرده تا هم صاحب اصل جنس خواهید شد و هم هزینه های خریدتان کمتر می شود.

شرکت پخش <a href=

بادام زمینی شور پوست کنده فله” class=”img-responsive aligncenter”>

با بادام زمینی شور فله آشنا شوید

با بادام زمینی شور فله آشنا شوید

بادام زمینی انواع مختلف دارد و با پوست و بدون پوست در بازار موجود است. بادام زمینی بدون پوست به علت استفاده و مصرف آسانی که دارد بیشنر طرفدار داشته و خریداران بیشتری را جذب می کند.

بادام زمینی شور فله توسط مراکز فروش حضوری و مجازی زیادی به فروش می رسد و به راحتی در دسترس است. قیمت این بادام نیز به کیفیت و تولید کننده آن و نیز نوع خرید وابسته است که در بسته بندی مختلف و حجم های کم و زیاد به فروش می رسد.

بادام زمینی پوست کنده شور هم نوع خارجی و وارداتی دارد و هم نوع داخلی. بادام در بیشتر شهرها کاشته می شود ولی در برخی مناطق به علت شرایط جوی مناسب و مطلوب مانند شهر آستانه در مقیاس بسیار گسترده کاشته می شود و کفیت و طعم و ظاهر بی نظیری هم دارد.

بادام زمینی هم ساده و هم نمکی و شور تولید می شود و بادام شور طرفداران زیادی دارد چرا که طعم خوشمزه تری دارد و مصرف آن به همراه دیگر خشکبار از میان وعده و تنقلات مفید و خوش طعم محسوب می شود.

اصول صحیح نگهداری بادام زمینی شور فله

اصول صحیح نگهداری بادام زمینی شور فله معمولا خشکبار و مواد غذایی خشک زود خراب نمی شود اما با این حال نیاز به روش صحیح نگهداری دارند.

  • بهتر است بادام زمینی شور در کیسه یا بهتر از آن در ظروف مناسبی چون شیشه ای و پلاستیکی قرار گیرد.
  • درب ظروف یا کیسه ای که بادام در آن قرار دارد باید محکم و کامل بسته شود تا هوا درون آن نفوذ نکند.
  • اگر بادام در محیط خنک و تاریک گذاشته شود بهتر است تا در مقابل نور و حرارت قرار گیرد در این صورت ممکن است حشرات درون آن نفوذ کند.
  • بادام زمینی شور فله را می توان در یخچال هم نگهداری کرد و فقط باید مراقب بود در کنار موادی چون پیاز یا سیر و دیگر محصولات بو دار نگهداری نشود چون زود بو می گیرد و طعم اولیه خود را از دست می دهد.
  • بادام زمینی شور را در محیط و دمای اتاق هم می توان قرار دارد اما نهایتا تا حدود سه ماه قابل استفاده است و ظرف نگهداری آن هم باید کاملا خشک و تمیز و بدون راهی برای نفوذ هوا و حشرات باشد.
  • به طور کلی بادام تازه و خام و بو نداده و با پوست مدت زمان بیشتری نسبت به بادام بدون پوست و بو داده و برشته عمر می کند و دیرتر خراب می شود.

مراکز تولید بادام زمینی شور فله شمالی

مراکز تولید بادام زمینی شور فله شمالی اگر چه بادام در شهرهای زیادی تولید می شود ولی در واقع یکی از اصلی ترین و بزرگ ترین مراکز تولید آن شهرهای شمالی و از جمله شهرستان آستانه واقع در گیلان است که در کشور ایران زبانزد بوده و نیاز به شرح ندارد.

تولید بادام فله در شهر آستانه در مقیاس وسیع و زیاد انجام می شود و طعم و ظاهر و جنسی فوق العاده ای دارد که نظیر آن در کمتر جایی پیدا می شود، زیرا مرغوب ترین نهال تهیه و در بهترین زمین های آبرفتی کاشته می شود.

از دیگر مراکز تولید بادام زمینی شور فله شمالی مازندران و گلستان می باشد که به علت داشتن شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصلخیز و نیز کشاورزان با تجربه و متبحر در زمینه کاشت و تولید بادام زمینی مرغوب ترین محصول را به بار می آورند و آن را با قیمتی مناسب در سراسر کشور توزیع می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما