شرکت پخش بادام زمینی روکش دار فله ای

بادام زمینی از جمله مغزجات پرخاصیتی است که دو چهره دارد: گروهی طرفدار پر و پا قرص آن هستند و گروهی هم به هیچ عنوان استقبالی از این آجیل خوشمزه ندارند. گروه اول که به هر صورت که شده از این مغز پر خاصیت استفاده می کنند. و برسیم به گروه دوم که برای آنها هم یک نوآوری و ایده ای جدید در رابطه با بادام زمینی اجرا شده و با نام بادام زمینی روکش دار به بازار عرضه شده است که توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. برای تهیه این محصول کافی است با سایت فروشندگان بادام زمینی روکش دار فله در ارتباط باشید.

شرکت پخش بادام زمینی روکش دار فله ای

بادام زمینی روکش دار از خوشمزه ترین انواع بادام زمینی

بادام زمینی روکش دار از خوشمزه ترین انواع بادام زمینی

محصول بادام زمینی روکش دار فله با طعم های مختلفی به بازار عرضه شده است که باعث شده خیلی ها تمایل به خوردن این مغز پرخاصیت داشته باشند. در واقع این محصول نه تنها خواص بادام زمینی را دارا است بلکه با روکش های مفید توانسته هر چه بیشتر در نیرو بخشیدن به بدن موثر باشد. طعم های مختلف بادام زمینی روکش دار عبارتند از:

  • پیاز و جعفری
  • پنیری
  • فلفلی
  • کچاپ
  • باربیکیو
  • و…

این محصول می تواند جانشین تنقلات و تشریفات بی خاصیت در مهمانی ها و همچنین یک میان وعده مناسب برای بچه ها و یک آذوقه ای مناسب برای سفر و پیک نیک محسوب شود. از همه مهمتر کشورمان توانسته در زمینه ابداعات غذایی بسیار موفق عمل کند و محصولات خود را نه تنها در ایران به تولید انبوه برساند، بلکه صادرات هم به کشورهای همسایه داشته باشد.

روش درست کردن بادام زمینی روکش دار خانگی

به میزان دلخواه بادام زمینی پوست گرفته را در ظرفی ریخته و با چند قاشق روغن به طور کامل مخلوط می کنیم. پودر ادویه دلخواه مثل پودر پیاز و جعفری، فلفل، نمک و… را در ظرفی جداگانه به صورت کامل با هم ترکیب می کنیم. حال ادویه ها را کم کم به ظرف بادام زمینی اضافه می کنیم و با یک قاشق هم می زنیم تا کاملا ادویه ها روی بادام ها را بپوشاند. فر را با دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد گرم می کنیم. یک کاغذ روغنی را ته سینی فر پهن کرده و به آرامی بادام زمینی طعم دار شده را بر روی سینی می چینیم و به مدت بیست الی بیست و پنج دقیقه آن را در فر قرار می دهیم. نکته اینکه هر چند دقیقه یک بار بادام زمینی ها را از فر خارج و زیر و رو کنید تا هر دو طرف آن کاملا طلایی شود. در نهایت از فر خارج نموده و اجازه دهید سرد شود، سپس به ظرف سرو انتقال دهید.

خرید انواع بادام زمینی روکش دار فله ای

خرید انواع  بادام زمینی روکش دار فله ای اگر قصد خرید بادام زمینی اعلا از نوع روکش دار را دارید، برندهای مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. این مراکز بادام زمینی درجه یک را به صورت عمده و جزیی در اختیار مشتریان با قیمت مناسب قرار می دهند. فقط کافی است با مراجعه به سایت آنها و انتخاب محصول خود، اقدام به خرید اینترنتی نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما