شرکت پخش بادام زمینی روکش دار فله ای خارجی

بادام زمینی که از غلات خوشمزه به شمار آمده و دنیایی از خاصیت و ترکیبات مغذی را در خود پنهان نموده، امروزه در انواعی از فرآورده های جدید به بازار راه پیدا کرده که یکی از تازه ترین آنها بادام زمینی روکش دار است که همراه با روکش های مملو از طعم های متنوع بوده و واقعاً محصولی متفاوت و لذتبخش می باشد. اکنون باید بگوییم که امکان ارائه و فروش بادام زمینی روکش دار فله ای توسط برترین شرکت پخش بادام روکش دار میسر گشته و می توانید از بهترین انواع آن یعنی بادام مرغوب خارجی برخوردار شوید.

شرکت پخش بادام زمینی روکش دار فله ای خارجی

شاخصه های بارز بادام زمینی روکش دار فله ای مرغوب

شاخصه های بارز بادام زمینی روکش دار فله ای مرغوب

برخی از افراد عادت کرده اند که به مصرف غذاهای ناسالم ادامه دهند و نمی دانند که با این کار، چه ظلم بزرگی را به خود می کنند، چرا که مصرف مداوم چنین غذاهایی برابر خواهد بود با هجوم بسیاری از امراض جسمی که گاهاً بعضی از آنها جبران ناپذیرند.

اگرچه از مصرف چنین غذاهایی راه گریزی نیست، اما می توان با قرار دادن فرآورده های غذایی سالم در کنار آنها، حداقل به جبران ضررهایشان پرداخت، یکی از فرآورده هایی که اگر به صورت هر روزه یا حتی هفته ای چند بار مصرف گردد، اثرات بد غذاهای ناسالم را خنثی خواهد نمود، بادام زمینی است.
این محصول منجر به تامین ویتامین ها، پروتئین و سایر مواد مغذی و مورد نیاز بدن شده و لذا مقاومت بدن را در برابر امراض، بیشتر خواهد کرد و دیگر با خوردن آن، نگرانی از بابت مریضی، امر بیهوده ای خواهد بود.

اما یکی از متفاوت ترین نوع بادام که می توان آن را در برنامه غذایی روزانه جای داد و علاوه بر برخورداری از خواص عالی اش، از طعم بی نظیرش هم بهره مند شد، بادام زمینی روکش دار می باشد که در ادامه قصد داریم تا به بررسی شاخصه های بارز بادام روکش دار مرغوب بپردازیم:

  1. این نوع بادام همراه با روکش های طعم دار متنوع پوشانده شده و اگر کمی از طعم آن را بچشید، متوجه تردی و تازگی محصول خواهید شد.
  2. رنگ آن نیز مانند طعمش تازه به نظر رسیده و ابداً به تیرگی و کهنگی نمی زند.
  3. این محصول در بسته بندی های بهداشتی و مناسب مانند بسته های سلفونی متالایز قرار گرفته و از رطوبت، فاسد شدن و سایر آثار سوء در امان مانده است.

راهنمای تازه نگه داشتن بادام زمینی روکش دار فله ای

راهنمای تازه نگه داشتن بادام زمینی روکش دار فله ای بادام زمینی نیز به مانند هر ماده غذایی دیگر، نیازمند رعایت نکاتی جهت تازه ماندن می باشد، چرا که همه محصولات خوراکی اعم از بادام نسبت به عواملی مشخص حساس بوده و اگر به درستی از آنها نگهداری نشود، تازگی و کیفیتشان را از دست داده و دور ریز خواهند شد و این یعنی اتلاف هزینه و پولی که برای خرید آن پرداخت شده است.

پس با اطلاع از نکاتی اساسی می توان اقدام به تازه نگه داشتن این محصول نمود، اما این نکات که راهنمای شما خواهند بود، در قسمت زیر آمده اند:

  • بهتر است که بادام در محیطی مانند یخچال و یا فریزر که دمای خیلی کمی دارند، نگهداری شود تا تازه بماند، نگهداری این محصول در دمای معمولی محیط، مصادف خواهد بود با زود فاسد شدن آن.
  • نگهداری این محصول در ظروف دربسته کامل، امر اشتباهی است و بهتر است در ظروفی که هوا کمی به داخل آن راه دارد، گنجانده شود.
  • همچنین بادام ها را باید از رطوبت دور نگه داشت که این کار از نم برداشتن آنها جلوگیری خواهد کرد.

صادر کننده بادام زمینی روکش دار فله ای مرغوب

صادر کننده بادام زمینی روکش دار فله ای مرغوب بادام زمینی روکش دار که از محصولات تازه راه یافته به بازار به شمار می آید و استقبال خریداران را به دنبال داشته، با توجه به برخورداری از طعم منحصر بفرد، کیفیت و خواص عالی، به بازار فروش دائمی و داغ دست پیدا کرده و حتی فروش این محصول به فراتر از مرزهای داخلی رسیده است.

با این وجود می توان از صادرات بادام فله روکش دار توسط فعال ترین مراکز صادرکننده کشور خبر داد که اقدام به صادرات انواعی از مرغوب ترین نوع این محصول همچون بادام روکش دار خارجی به بازار کشورهای دیگر کرده اند.
یکی از صادرکنندگان بزرگ این محصول، مرکز پیش روست که آمارهای صادراتی قابل توجهی از این بادام را به ثبت رسانده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت تمام، آماده به عرضه نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما