شرکت پخش بادام زمینی اعلا

بسیاری از تولید کنندگان توسط شرکت پخش بیشماری که در سرتاسر کشور مستقر کرده اند انواع بادام زمینی محلی و صنعتی را در بهترین کیفیت و به صورت خام، بو داده، مغز شده یا با پوست با قیمت مناسبی روانه بازار می کنند. شرکت پخش در راستای ایجاد امکان دسترسی همه افراد و حذف حضور واسطه ها بادام زمینی اعلا را درون بسته بندی های متنوع یا به طور کیلویی از طریق فروشگاه اینترنتی آنلاین پخش می کند.

شرکت پخش بادام زمینی اعلا

مختصر مطالبی درباره انواع بادام زمینی

مختصر مطالبی درباره انواع بادام زمینی

بادام زمینی از جمله تنقلات مفید و ارزان قیمت است که بیشتر در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان به وفور کاشت و برداشت می گردد و در انواع مختلفی چون؛ خام، شور، برشته، بدون پوست، سوخته و غلاف دار در سطح بازار موجود می باشد.

البته انواع اسپانیایی، رونده، ویرجینیا و والسینا نیز وجود دارد که از لحاظ شکل، اندازه روغن، طعم و نوع کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند به گونه ای که نوع اسپانیایی در صنعت شیرینی پزی، تهیه خمیر بادام و به عنوان مغز شور شده استفاده می شود زیرا؛ از اندازه درشت و ظاهر مطلوبی برخوردار است.

نوع رونده آن نیز برای تهیه خمیر بادام کاربرد فراوانی دارد هم چنین از بادام زمینی علاوه بر مصرف خوراکی جهت روغن گیری نیز استفاده می شود که خواص و فواید دارویی فراوانی به همراه دارد به صورتی که از طبع گرم و خاصیت ملین برخوردار است و مصرف آن سبب رفع یبوست می گردد.

بادام زمینی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی نظیر؛ پتاسیم، کلسیم، منیزیم، فسفر، ویتامین E، ویتامین C و…. می باشد که مصرف آن جریان خون را بهبود می بخشد و در نهایت فشار خون و قند خون را کاهش می دهد.

از دیگر فواید انواع بادام زمینی می توان رفع مشکلات پوستی را نام برد زیرا؛ ویتامین ای زیادی دارد که موجب شفافیت و جوانسازی پوست شده و از آن جایی که امگا۳ فراوانی دارد موجب مرطوب سازی پوست می گردد.

خرید عمده انواع بادام زمینی اعلا

خرید عمده انواع بادام زمینی اعلا خرید عمده بادام زمینی ممتاز و درجه یک در سطح بازار به شیوه های مختلفی قابل اجرا است که بهترین و سریع ترین روش، خرید از طریق نمایندگی های فروش به طور مستقیم می باشد که حجم انبوهی از بادام زمینی را در انواع مختلف و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کنند.

خرید عمده این محصول از این مرکز مزیت های خوبی به دنبال دارد به گونه ای که سبب کاهش قیمت اصلی و هم چنین هزینه های جانبی می گردد و شما می توانید با پرداخت پول کمتری به میزان بیشتری از محصول مورد نظر برسید هم چنین خرید عمده سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما