شرکت عرضه بادام زمینی به صورت فله ای

امروزه قیمت بادام زمینی فله ای بر اساس نوع کیفیت محصول، نوع برند و شرکت تولیدی آن، نحوه بسته بندی، ارگانیک، استاندارد و بهداشتی بودن آن، نحوه تولید و توزیع، میزان عرضه و تقاضا، کاهش قیمت ارز در کشور، با پوست یا بدون پوست، خام و شور بودن آن، ریز و درشت بودن بادام زمینی، فله یا عمده و غیره متغیر است که افراد با توجه به سلیقه و ذائقه خود می توانند این محصول عمده با ارزش را خریداری و مورد مصرف قرار دهند.

شرکت <a href=

عرضه بادام زمینی به صورت فله ای” class=”img-responsive aligncenter”>

خواص اسیدهای چرب امگا3 در بادام زمینی

خواص اسیدهای چرب امگا3 در بادام زمینی

در حال حاضر آستانه اشرفیه در استان گیلان یکی از بزرگترین قطب تولیدی کشور در زمینه تولید بادام زمینی می باشد که قسمت اعظمی از زمین های این منطقه کشت بادام زمینی را به خود اختصاص داده است. این شهر به دلیل وجود پتانسیل های عالی نظیر: زمین های حاصلخیز کشاورزی، خاک مناسب، دما و رطوبت کافی، بذر و کود عالی، نور خورشید، آبیاری به موقع مزارع بادام و غیره توانسته محصولی با کیفیت مرغوب روانه بازارهای جهانی نماید که از جنبه صادراتی بالایی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است که بادام زمینی آستانه اشرفیه در کشور درشت ترین نوع بادام زمینی محسوب می شود که توسط تولید کنندگان ماهر با استفاده از دستگاه های مدرن صنعتی و کشاورزی و نیز استفاده از نیروی متخصص و نیروی انسانی ماهر و همچنین بهره گیری از بذر و کودهای ارگانیک محصولی با کیفیت مرغوب به دست آمده است.

از مزیت ها و خصوصیات بارز این محصول عمده این است که دارای ارزش غذایی و دارویی فراوانی بوده که عبارتنداز: خواص آنتی کسیدان، سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین ها و املاح معدنی شامل: کلسیم، آهن، پتاسیم، فسفر، فیبر، مس، منگنز، روی منیزیم و غیره است که به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی می نماید.

فروشندگان انواع بادام زمینی فله ای

فروشندگان انواع بادام زمینی فله ای خرید و فروش انواع بادام زمینی عمده پوست دار فله، از طریق روش های مختلفی صورت می پذیرد که معمولا شرکت های واسطه ای زیادی هستند که این محصول غذایی با ارزش را از کشاورزان به طور مستقیم خریداری می کنند و پس از فراوری در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

ناگفته نماند که این شرکت ها با حذف واسطه ها رابطه مستقیم و مناسبی برای خرید و فروش این محصول در کشور ایجاد می کنند که خرید به صورت اینترنتی از شرکت های تولید کننده با حذف واسطه ها بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. ضمنا محصول بادام زمینی به صورت فله ای به طور کاملا استاندارد، بهداشتی و ارگانیک در بازار عرضه می شود که در بین آجیل ها زبانزد خاص و عام می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما