شرکت عرضه بادام زمینی برشته اعلا

بادام زمینی برشته اعلا به عنوان یکی از تنقلات و مغزیجات بسیار مقوی است که در طعم های مختلف امروزه تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان آن قرار می گیرد، بادام زمینی سوخاری به صورت روکش دار در طعم های مختلف فلفلی، پیاز جعفری و….از جمله بادام زمینی می باشد که بازار پر رونقی را به خود اختصاص داده است. شرکت عرضه بادام زمینی برشته اعلا این محصول را به روش های مختلف مستقیم و غیر مستقیم عرضه و پخش می کند.

شرکت عرضه بادام زمینی برشته اعلا

مقایسه بادام زمینی برشته و خام

مقایسه بادام زمینی برشته و خام

بادام زمینی برشته به خاطر طعم خوشمزه و بافت تردی که دارد همیشه بیشتر از نوع خام آن مورد پسند مصرف کنندگان این محصول بوده است اما از لحاظ چربی غیر اشباع و مفید نوع خام آن چربی بیشتری دارد و این در حالی است که این چربی گیاهی و مفید برای سلامتی بدن در هنگام بو دادن و برشته شدن خاصیت خود را از دست می دهد.

کیفیت بادام تلخ برشته نسبت به نوع خام آن بیشتر است چون نوع خام آن قابلیت طبخ ندارد ولی نوع برشته آن قابل استفاده می باشد. پروتئین و مواد معدنی زیادی که در بادام زمینی نهفته است تاثیر فوق العاده ای در تقویت قوای بدنی انسان دارند با بو دادن و برشته کردن و طعم دار کردن این محصول درست است که خوشمزه می شود ولی از پروتئین و چربی و مواد معدنی آن کاسته می‌شود تا جایی که امکان دارد ارزش غذایی خود را از دست بدهد.

بادام زمینی طعم دار و برشته در کل ویتامین و پروتئین و چربی و کلا مواد مغزی آن کاهش داده می شود، با این حال بهتر است که بادام زمینی را خودتان به روش خانگی و به میزان کم برشته کنید تا چربی و پروتئین و ویتامین موجود در آن تقریبا حفظ شود.

فروش انواع بادام زمینی برشته اعلا

فروش انواع بادام زمینی برشته اعلا فروش انواع بادام زمینی برشته اعلا در طعم و مزه و کیفیت های متفاوت به صورت بسته‌بندی در وزن های متفاوت و همچنین فله‌ای و کیلویی به روش های مختلف صورت می گیرد که روش مستقیم باعث شده بدون واسطه گری و با قیمت مناسب تری این محصول به دست مصرف کننده برسد.

بادام زمینی برشته طعم دار و روکش دار برای کسانی که به صورت حضوری نمی توانند آن را تهیه کنند به روش غیر حضوری و از طریق سایت اینترنتی ما هم امکان پذیر است که بعد از بررسی های لازم در این زمینه می توانند نوع مورد نیاز آن را سفارش و خرید بزنند که در حداقل زمان ممکن بتوانند آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما