شرکت صادرکننده بادام زمینی مخصوص روغن گیری

بادام زمینی مخصوص روغن گیری یکی از ارقام خوب بادام ها با میزان روغن زیاد می باشد که به عنوان نوعی ماده اولیه برای کارخانه های مربوطه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و فرآورده های غذایی خوبی از آن به دست می آید. شرکت صادر کننده بادام زمینی مخصوص روغن گیری تازه ترین نوع این محصول را به صورت درجه بندی شده و یک دست صادر می کند که به سبب داشتن کیفیت مطلوب در بازار های خارجی با استقبال خوبی مواجه می شوند.

شرکت صادرکننده بادام زمینی مخصوص روغن گیری

مشخصات انواع بادام زمینی ایرانی

مشخصات انواع بادام زمینی ایرانی

بادام های زمینی ایرانی از ارقام خوب بادام های زمینی به شمار می آیند که انواع بادام های ریز، متوسط و درشت را در بر می گیرند؛ بنابراین استفاده های مختلفی نیز از آنها می شود که در حالت کلی می توان آنها را در دو دسته بادام روغن گیری و بادام های آجیلی جای داد.

از جمله مشخصات بادام های زمینی ایرانی با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سطوحی یک دست و تقریبا قرمز می باشند.
  • محصولاتی یک دست هستند.
  • این بادام ها دارای سطح های سالم و از گزیدگی هستند.
  • داشتن طعم خوب نیز از مشخصه های مهم این محصول می باشد.
  • بادام های روغنی دارای مقدار بیشتری روغن نسبت به بادام های آجیلی می باشند.
  • این محصولات کاملا طبیعی می باشند و به صورت ارگانیک تولید می گردند.

و… که موارد فوق از ویژگی های عمومی این محصول به شمار می آید و در حقیقت هر رقم خاص از این محصول ویژگی های منحصر به فردی می باشند که بیشتر در سطح اتمی قابل ملاحظه می باشند و بادام هایی که در شرایط آب و هوایی گوناگون برداشت می شوند معمولا از نظر کیفی در یک رده نمی باشند.

عرضه مستقیم بادام زمینی مخصوص روغن گیری

عرضه مستقیم بادام زمینی مخصوص روغن گیری بادام زمینی کره گیری یا روغن گیری گونه ای خاص از بادام ها می باشد که به نسبت بیشتری روغن در خود دارند و به همین دلیل در صنایع غذایی کارایی دارند و فرآورده های خوبی از آنها به دست می آید؛ بنابراین این نوع از بادام ها نیز بازار خرید شلوغی دارند و هر ساله مقادیر زیادی از آنها تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه مستقیم بادام زمینی اعلا مخصوص روغن گیری به شیوه اینترنتی امکان خرید این محصول را برای خریداران در سراسر کشور فراهم کرده است و بنابراین شما هم می توانید سفارش های خود را به طور مطمئن از راه های ارتباطی ما به ثبت برسانید تا در اولین فرصت رسیدگی شده و بهترین بادام ها برای شما ارسال گردد؛ با عرضه مستقیم محصولات، بادام ها با نرخ های تولید و ارزان تر از سایر مراکز فروش به دست خریداران می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما