شرکت صادراتی بادام زمینی برشته

بادام زمینی یکب از با ارزش ترین مواد خوراکی به شمار می آید که در دسته آجیل ها قرار گرفته و معمولاً نوع برشته آن نسبت به بادام زمینی های خام طرفداران بیشتری دارد، شرکت صادراتی بادام زمینی برشته با تولید و ارائه محصولاتی که دارای بیشترین کیفیت می باشند توانسته از این محصول را در مقدارهای فله ای، هم به بازار های داخلی و هم به بازار های جهانی ارائه دهد.

شرکت صادراتی بادام زمینی برشته

فواید مغز بادام زمینی برای موها

فواید مغز بادام زمینی برای موها

از مغز بادام زمینی پر خاصیت می توان برای درمان بسیاری از مشکلات استفاده کرد که یکی از آن ها مشکلات مرتبط با مو ها می باشد؛

  1. بادام زمینی سوخاری مقادیر بسیار زیادی عنصر مس دارد و این عنصر مهم در بدن عملکرد های مختلفی داشته که یکی از آن ها مرتبط با رنگ دانه های سیاه مو می باشد و با مصرف بادام زمینی می توان سفید شدن موها را کاهش داد و حتی در مواردی با مصرف مرتب بادام زمینی امکان سیاه شدن موهای سفید نیز فراهم خواهد بود.
  2. مغز بادام زمینی سرشار از ریز مغذی های ضروری برای ریشه موها می باشد و به این ترتیب با مصرف روزی ۱۰ الی ۱۵ عدد از آن می توان ریشه مو را به قدری قوی کرد که دیگر دچار ریزش مو نشوند، به ویژه در افرادی که احتمال طاس شدن سر زیاد است به راحتی می توان با استفاده از این خوراکی ارزشمند از آن پیشگیری کرد.
  3. برای اینکه بتوان موها را را از موخوره و یا شوره محافظت کرد، می توان از بادام زمینی ها بهره برد، به طوری که تحقیقات نشان داده افرادی که از این محصول استفاده می کنند نسبت به دیگران تا پنجاه درصد کمتر دچار این مشکلات خواهند شد.

قیمت باورنکردنی انواع بادام زمینی برشته

قیمت باورنکردنی انواع  بادام زمینی برشته قیمت باورنکردنی انواع بادام زمینی برشته ارائه شده توسط این مرکز تولید و ارائه بادام زمینی باعث شده است که بسیاری از متقاضیان جهت خرید به شکل حضوری و غیر حضوری مراجعه نمایند و گفتنی است که قیمت های ارائه شده برای آن حتی از میانگین های بازار های خرید و فروش نیز پایین تر می باشد.

با این قیمت های ارزان به راحتی می توان از طریق این مرکز بادام زمینی مزه دار، برشته شده، سوخاری، نمکی و غیره را سفارش داد که همگی در ظروف پلاستیکی و یا شیشه بسته بندی می گردند و با توجه به ظاهر شیک و زیبای که دارند از آن ها می توان برای هدیه نیز استفاده کرد و به منظور خرید در هر تعداد دلخواه می توان با کارشناسان فروش تماس حاصل کرده و پس از استعلام قیمت، خرید خود را ثبت نام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما