شرکت توزیع بادام زمینی غلاف دار مرغوب صادراتی

خشکبار و انواع اجیل، همواره یکی از خوراکی های محبوب ما ایرانی ها بوده است.یکی از این خشکبار ها، بادام زمینی می باشد.بادام زمینی از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است و خواص بالایی نیز به همراه دارد.بادام زمینی که امروز می خواهیم به آن بپردازییم،بادام زمینی غلاف دار صادراتی است.

ایران به دلیل داشتن مناطقی با آب و هوای مطبوع که تقریبا خشک و گرم است یکی از مناطق بسیار عالی برای تولید بادام زمینی غلاف دار است. این خشکبار تقریبا در تمام فصل های سال در ایران تولید می شود به عنوان آجیل در فصل بهار و زمستان بیشتر از دیگر فصل ها به فروش می رسد و به دیگر کشور های جهان در این فصل ها صادر می شود که این بادام زمینی ها دارای مزیت های زیادی است.

شرکت توزیع بادام زمینی غلاف دار مرغوب صادراتی

راهنمای خرید بادام زمینی غلاف دار مرغوب

راهنمای <a href=

خرید بادام زمینی غلاف دار مرغوب” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی خام یک منبع غنی ازانواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است.این آجیل گشاد شدن رگ های بدن و تسهیل جریان خون،جلوگیری ازلخته شدن خون ،سکته مغزی ،تقویت ریه و طحال،بالابرنده کلسترول خوب خون،از بین برنده درد معده،سرفه خشک،ازدیاد شیر در مادران، ملین و رفع کننده یبوست می باشد.

مدت زمانی نگهداری از بادام زمینی غلاف دار تقریبا حدود یکسال است و به دلیل این که دارای یک لایه حفاظتی و پوسته سخت و زبر است بر خلاف دیگر انواع بادام تا مدت زمانی بسیار طولانی قابل نگهداری هست و حتی کسانی که به صورت عمده در انبار های خود نگهداری می کنند سالم ماندن بادام ها تضمینی است ، غلافی که روی مغز بادام را پوشانده است اجازه خورده شدن توسط حشرات مانند مورچه و ملخ را نمی دهد و در برابر آلودگی های محیطی و ویروس و میکروب های خطرناک مانند لایه حفاظتی از مغز آن نگهداری می کند.

خصوصیات بادام زمینی ریز یکی از بهترین و مرغوبترین آجیل هایی می باشد که سالانه در ایران مصرف بسیار بالایی دارد چرا که این مغزی جاده آجیلی بسیار خوشمزه می باشد همینطور قیمتی پایین تر از قیمت دیگر اجرا از جمله پسته دارد.

اما خواص آن می‌تواند همپای خواص پسته و بادام هندی باشد سالانه بادام زمینی آستانه فروش بسیار زیادی دارد چرا که همه از خواص بسیار خوب این بادام ها آشنا هستیم خود به مهم تولید بادام زمینی در ایران شهر آستانه و روستاهای اطراف آن است که شغل آنها تولید بادام زمینی مرغوب میباشد بادام های تولید شده در این منطقه بسیار باکیفیت هستند و سالانه به خاطر خاص بسیار زیاد آن به راحتی به خارج از کشور هم صادر می‌شود و کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی خواهان بادام های با کیفیت آستانه اشرفیه می باشند.

بادام های زمینی خام آسان و اشرفی پس از تولید و برداشت و فرآوری شده به انواع مختلف ایجاد می‌شود از جمله از این بادام های بسیار با خاصیت در صنعت کره بادام زمینی روغن بادام زمینی و همینطور به صورت بوداده این بادام ها را عرضه می کنند در هنگام بوداده کردن هم طعم های مختلفی را به این بادام ها اضافه می کنند تا مصرف آن بالاتر رود همینطور تمام خوشمزه و دلپذیر تر باشد.

بررسی استفاده‌ های غذایی بادام زمینی غلاف دار

بررسی استفاده‌ های غذایی بادام زمینی غلاف دار همانطور که گفته شد،خشکبار در بین ما ایرانی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.و یکی از محبوب ترین خشکبار ها بادام زمینی است.البته برخی معتقدند که بادام زمینی جزء حبوبات به حساب می آید.بادام زمینی انواع مختلفی دارد که نوع مورد بحث امروز ما بادام زمینی غلاف دار می باشد. بادام زمینی غلاف دار نوعی از بادام زمینی است که به شکل دانه های کپسولی و درون غلافی از جنس کنف چوبی قرار دارد.این بادام زمینی نسب به سایر بادام زمینی ها از خاصیت های بیشتری برخوردار است؛زیرا بو داده نشده است و به صورت خام عرضه می شود.این بادام زمینی در خاک و در همان غلاف چوبی خودش رشد می کند

.در هر غلاف چوبی معمولا 2 بادام زمینی قرار دارد. بادام زمینی غلاف دار از درصد پروتیین بالایی برخوردار است و آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی از سیب، هویج و چغندر نیز بیشتر است.یکی دیگر از خواص بادام زمینی غلاف دار،بالا بودن فسفر موجود در آن است.فسفر از بروز خستگی جلوگیری کرده و شما را سر حال میکند.

بادام زمینی غلاف دار همچنین از مقدار مفیدی از اسید هایی مانند اسید پالمیتیک و اسید لینولیک برخوردار است که میتواند به سلامت بدن کمک شایانی بکنند. بادام زمینی غلاف دار علاوه بر مصرف مستقیم، دارای مشتقاتی چون کره بادام زمینی و روغن بادام زمینی نیز می باشد.بیشترین مقدار و با کیفیت ترین بادام زمینی های غلاف دار در شهر آستانه تولید می شوند.بادام زمینی های غلاف دار در فصل تابستان برداشت می شوند.این بادام زمینی ها که به صورت کپسولی از کنف چوب هستند معمولا اندازه های یکسان و منظمی دارند.

تولید کننده بهترین بادام زمینی غلاف دار صادراتی

تولید کننده بهترین بادام زمینی غلاف دار صادراتی بادام زمینی غلاف دار یکی از مغزیجات بسیار خوشمزه است که در بین گروه های سنی مختلف از جمله کودکان بسیار محبوب است و مصرف آن برای رشد در این سن بسیار مناسب است این بادام ها یکی از بهترین مواد غذایی برای مصرف در هنگام صبحانه است و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد امروزه ایران صادرات بادام زمینی غلاف دار را به صورت گسترده انجام می دهد و دارای خریداران بسیار زیادی این مواد خوراکی مقوی هستند.

تولید و توزیع انواع بادام زمینی مرغوب و با کیفیت ایرانی امروزه توسط شرکت ها و کارخانه های تولیدی فراوانی، در بسته بندی های کوچک و بزرگ روانه بازار های داخلی و خارجی می گردد. شایان ذکر است که ایران از لحاظ فروش بادام زمینی از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان است که صادراتش به کشور هایی همچون، ارمنستان، ترکمنستان، کویت، جمهوری آذربایجان و همچنین سایر کشور های اروپایی می باشد و از این جهت حجم زیادی از بادام زمینی بازار های بین المللی را تامین می کند. صادرات بادام زمینی موجب شده تا درآمد قابل توجهی عاید تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول شود.

پخش عمده بادام زمینی غلاف دار صادراتی

پخش عمده بادام زمینی غلاف دار صادراتی آز آنجایی که تولید بادام زمینی در ایران میزان قابل توجهی دارد؛طبیعی است تولید کنندگان این محصول پس از مدتی به فکر فروش بادام زمینی غلاف دار به کشور های دیگر یا همان صادرات بادام زمینی به کشور های دیگر باشند. تجارت بادام زمینی تجارت پر سودی است؛از طرفی خواص بسیار بالای بادام زمینی باعث شده تا بازار تقاضای آن همیشه گرم باشد و مردم علاقه به خرید آن نشان دهند.

از طرفی دیگر تجارت بادام زمنی فقط به فروش و صادرات بادام زمینی محدود نمی شود.بلکه میتوان کره و روغن بادام زمینی را نیز به صورت جدا به فروش رساند. امروزه شرکت های زیادی کار فروش و صادرات بادام زمینی را انجام می دهند که همین شرکت ها قیمت گذاری ها را می کنند.شما هم اگر قصد خرید بادام زمینی را به صورت عمده دارید، می توانید با مراجعه به یکی ازا این شرکت ها خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما