شرکت ارائه بادام زمینی نمکی صادراتی

امروزه بادام زمینی نمکی صادراتی، از طریق شرکت های تولیدی معتبر دارای مجوزهای رسمی زیر نظر سازمان وزارت بهداشت و نیز زیر نظر سازمان غذا و دارو با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت به روش بسته بندی مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی در حجم و تناژ بالا توانسته نظر و توجه اکثر کشورهای خارجی را به خود جلب نماید و نیز در امر اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت باشد.

شرکت ارائه بادام زمینی نمکی صادراتی

فواید مصرف بادام زمینی نمکی به جای تنقلات

فواید مصرف بادام زمینی نمکی به جای تنقلات

کشاورزان منبع اصلی تولید و تامین بادام زمینی در کشور محسوب می شوند که پس از جمع آوری محصول خود آن را با کیفیت بالا جهت نمکی کردن به کارخانه های تولیدی می برند سپس بعد از انجام عملیات فرایند تولید آن را به صورت بسته بندی و فله ای در اختیار مشتریان قرار می دهند تا آن ها بتوانند این محصول غذایی ارزشمند را خریداری و مورد مصرف قرار دهند.

شایان ذکر است بادام زمینی به صورت خام و طعم دار در تنوع طعم های مختلف در بازار عرضه می شوند که از خواص منحصر به فرد برخوردار بوده و منبعی غنی از انواع ویتامین، پروتئین و املاح معدنی فراوان و همچنین خواص اکسیدانی بسیار است که به سلامت بدن کمک شایانی می نماید.

باید خاطر نشان کرد که خواص بادام زمینی نمکی، سرشار از پروتئین و مواد مغذی مانند: کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر، فسفر، آهن و غیره می باشد که امروزه باعث شده از فواید زیادی برای سلامت بدن برخوردار باشد و مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

همچنین از فواید مصرف بادام زمینی نمکی به جای تنقلات بادام زمینی می توان به درمان انواع بیماری ها نظیر: ناراحتی های قلبی عروقی، فشار خون، کاهش وزن، کم خونی، تقویت حافظه و مغز، تقویت سیستم ایمنی بدن و غیره کمک زیادی کرد که امروزه یکی از با ارزش ترین تنقلات غذایی به شمار آمده و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

بررسی جایگاه بادام زمینی نمکی در طب سنتی

بررسی جایگاه  بادام زمینی نمکی در طب سنتی

امروزه بادام زمینی از جایگاه خاصی در طب سنتی برخوردار می باشد که با توجه به خواص بیشماری که دارد توانسته خود را در زمره بهترین دارو برای درمان انواع بیماری ها در طب سنتی استفاده شود و مشتریان زیادی را در بر گیرد.

ناگفته نماند که بادام زمینی شور دارای عطر و بوی خاص و نیز طعم و مزه فوق العاده عالی می باشد که افراد می توانند با توجه به این شاخصه های بارز، آن را با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب از مراکز معتبری خریداری و نیز در درمان انواع بیماری ها از آن استفاده نمایند چرا که بسیار مفید و موثر واقع شده است.

باید گفت: بادام زمینی از نظر طب سنتی دارای طبع گرم و تر است که مصرف آن به همراه دیگر تنقلات و انواع خشکبارها مانند کشمش، فندق، پسته و دیگر مغزها می تواند به درمان بیماری های زیادی کمک نماید.

همچنین از بادام زمینی محصولات و فراورده های غذایی دیگری نیز در کشور با کیفیت عالی تولید می‌شود که شامل روغن‌ بادام زمینی، آرد و پروتئین بادام زمینی می باشند که هر کدام بسته به نوع خود از خواص و کاربرد زیادی در درمان انواع بیماری ها بخصوص طب سنتی برخوردار می باشد و نیز از این محصولات تولید شده از بادام زمینی در انواع غذاها، دسرها، کیک‌ها، قنادی‌ ها و غیره استفاده می‌شود که دارای خواص ویژه ای بوده و برای سلامت بدن بسیار مفید و موثر واقع شده اند.

پخش کننده بهترین بادام زمینی نمکی صادراتی

پخش کننده بهترین بادام زمینی نمکی صادراتی

در حال حاضر پخش کننده بهترین بادام زمینی نمکی صادراتی، مراکز و نمایندگی های عرضه بادام زمینی، شرکت های تولیدی معتبر و همچنین سایت ها و فروشگاه های اینترنتی محصول هستند که هر کدام از مزایای خاصی در پخش محصول برخوردار بوده و توانسته اند آن را با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت به روش های مختلفی در اختیار مشتریان خود قرار دهند و مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند.

باید خاطر نشان کرد که مرکز عرضه و پخش بهترین بادام زمینی نمکی صادراتی، سعی می کند تا این محصول غذایی با ارزش را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت فله و بسته بندی شده در اختیار مشتریان خاص خود قرار دهد که به طور کاملا ارگانیک، استاندارد و بهداشتی بوده و نیز عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول بسیار ارزان بوده زیرا دست واسطه ها از میان برداشته شده و باعث تولیدات انبوه محصول و نیز جذب مشتریان زیاد آن گردیده است.

همچنین یکی دیگر از روش های مهم پخش محصول از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری است که باعث می شود محصول با کیفیت عالی به طور سریع، ارزان و راحت در اختیار مشتری قرار گیرد که خرید به این روش از مزایای خاصی برخوردار بوده و سبب شده محصول بدون هیچ گونه هزینه جانبی، اتلاف وقت، هزینه نگهداری و انبارداری به طور سریع و رایگان در اختیار مشتری قرار داده شود که اغلب افراد ترجیح می دهند این روش را برای خرید محصول خود انتخاب نمایند.

ناگفته نماند از خصوصیات بادام زمینی نمکی صادراتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دارای کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه است.
  2. بادام زمینی صادراتی به طور یکدست و یکنواخت وجود دارند.
  3. دارای برند معتبر و کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی است.
  4. از نوع درشت و مرغوب و همچنین صادراتی در کشور می باشند.
  5. دارای مغز و طعم عالی و نیز ازشکل ظاهری زیبا برخوردار هستند.
  6. در بسته بندی های دارای درج نشان سیب سبز سلامت جهانی است.
  7. با عرضه مستقیم و بدون واسطه مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

توزیع کلی بادام زمینی نمکی صادراتی

توزیع کلی بادام زمینی نمکی صادراتی

در حال حاضر ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان عمده بادام زمینی در دنیا محسوب می شود که در برخی نقاط مختلف کشور از جمله شهرهای شمالی مانند آستانه اشرفیه، گیلان و دیگر شهرهای شمالی به دلیل شرایط اقلیمی، شرایط منطقه ای و محیطی مناسب از رونق تولیدی چشمگیری برخوردار است که توانسته تا حدود زیادی در تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی کشور سهم بسزایی داشته باشد.

ضمنا توزیع کلی بادام زمینی نمکی صادراتی از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور صورت می پذیرد که مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از طریق مراکز و نمایندگی های عمده فروش به روش مستقیم و بدون واسطه بسیار ارزان بوده و توانسته مشتریان زیادی را در بر گیرد که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما