سفارش مستقیم بادام زمینی نمکی صادراتی مغان

تمام مطالبی که تایپ کردم را با مطالعه از سایتهای مختلف و صرف زمان انجام داده‌ام.

بادام زمینی نمکی صادراتی دشت مغان بادام زمینی با کیفیت بالاست که طعم دار شده و از بادام زمینی تازه که ابتدا بو داده می شود و سپس در مراحل مختلف با شرایط خاص با نمکی شده و بسیار خوشمزه و ترد و لذیذ می شود، بادام زمینی مغان که از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف سرشار است بسیار برای سلامتی بدن مفید است.

شاید گاهی افراد طعم بادام زمینی خام را دوست نداشته باشند و بادام زمینی بدون طعم نخورند ولی وقتی بادام زمینی طعم دار می‌شود مخصوصاً نمکی که طرفدار زیادی دارد از آن به عنوان یک میان وعده مفید استفاده می کنند و از مزایای بادام زمینی که یک دانه روغنی مفید و با کربوهیدرات زود هضم و زود جذب است بهره مند می شوند.

سفارش مستقیم بادام زمینی نمکی صادراتی مغان

بادام زمینی نمکی صادراتی را بشناسید

بادام زمینی نمکی صادراتی را بشناسید

بادام زمینی که به آن پسته شامی نیز گفته می‌شود یکی از گیاهان بومی آمریکای جنوبی است که به دلیل طعم و ارزش غذایی بالا به تمام کشورهای جهان برده شده است، از آنجا که تقاضا برای این خوراکی جذاب بسیار بالا است می‌توان گفت که صادرات بادام زمینی به عنوان یک تجارت با سود بسیار زیاد شناخته می شود.

صادرات بادام زمینی بر روی جامعه هدف متشکل از خرده فروش های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای کشورهای سراسر جهان که سفارش بادام نمکی دارند متمرکز شده است، بسیاری از شرکت‌های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کردند، هر ساله فروش آنلاین نسبت به فروش سنتی ۱۵ درصد رشد را نشان می دهد.

در حال حاضر فروش عمده بادام زمینی خام و بوداده در سراسر ایران انجام می شود انواع بادام زمینی های عرضه شده در بازار ایران از جنبه های مختلف با هم تفاوت دارند از جمله محل کشت بادام زمینی، گونه گیاهی بادام، زمان برداشت محصول، میزان تازگی بادام زمینی، طعم بادام زمینی، همه ساله مقادیر زیادی از بادام با کیفیت بالا به کشورهای مختلف صادر می شود.

همچنین انواع بادام زمینی ممکن است پوست دار، بدون پوست، بو داده و مزه دار شده مثلا نمکی باشند، همه آنچه گفتیم بر قیمت بادام صادراتی اثر خواهد گذاشت، بادام زمینی درجه یک به صورت عمده توسط بازرگان و توزیع کنندگان ایرانی و خارجی این محصول به کشورهای دیگر صادر میشود.

خواص دارویی فراوان بادام زمینی نمکی صادراتی

خواص دارویی فراوان بادام زمینی نمکی صادراتی گیاه بادام زمینی برای رشد و میوه دهی عالی نیاز به آب و هوای گرم دارد و به صورت کلی بوته ی آن بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر ارتفاع دارد، بادام زمینی دارای ساقه ای راست و برگهای آن مرکب از دو زوج برگچه است و گلهای آن دو نوع متفاوت به رنگ زرد که پس از تلقیح دم گل خم می شود و به سطح خاک می رسد و سپس کم‌کم در خاک فرو رفته میوه در خاک پدید می‌آید.

بادام زمینی از آن دسته تنقلات خوشمزه و پرطرفدار است که اتفاقاً مغذی و مفید هم هست این مغز خوش طعم از گیاهان بومی آمریکای جنوبی بوده و می‌توان آن را در گروه آجیل ها طبقه بندی کرد، مطالعات نشان می‌دهد یکی از خواص بادام زمینی کمک به کاهش وزن است، همچنین مصرف بادام زمینی در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی نیز موثر است.

بادام زمینی چربی بالایی دارد و آن را در گروه دانه‌های روغنی طبقه‌بندی می‌کنند و به همین دلیل بخش عمده‌ای از بادام زمینی کشت شده در جهان برای ساخت و تولید روغن گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد میزان چربی بادام زمینی در حدود ۴۴-۵۶ درصد است و بخش عمده‌ای از آن از چربی تک‌سیرنشده و چندسیر تشکیل شده است.

بادام زمینی حاوی پروتئین بالایی است پروتئین بادام زمینی ۲۲ الی ۳۰ درصد کالری دارد و به همین خاطر آن را یکی از منابع بسیار غنی پروتئین گیاهی می دانند ولی پروتئین بادام زمینی می تواند با ایجاد حساسیت در برخی افراد سلامت آنها را به خطر بیندازد، همچنین بادام زمینی میزان کمی کربوهیدرات دارد و منبع غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

قیمت کارخانه ای بادام زمینی نمکی صادراتی

قیمت کارخانه ای بادام زمینی نمکی صادراتی بادام زمینی ها به نسبت اندازه ریز و درشت بودن و همچنین به نسبت خام و بو داده بودن دارای قیمت های مختلفی هستند، برای فهمیدن قیمت بادام زمینی باید در مرحله اول بذر بادام را به خوبی بشناسیم، قیمت عمده بادام زمینی تازه برای هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان می باشد، فروش بادام زمینی تازه به صورت عمده در کارخانه های مختلفی در کشور انجام می‌گیرد که در تناژهای مختلفی به مشتریان عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما