سفارش مستقیم بادام زمینی برشته اعلا

بادام زمینی برشته اعلا محصول مرغوب و با کیفیت و خوش طعم می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد، این محصول در طعم های مختلف وجود دارد و بسیار تر و خوش طعم می باشد که به دلیل املاح فراوان از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و جز مغزهای پرفروش محسوب می شود.

سفارش بادام زمینی برشته اعلا به صورت مستقیم روشی عالی و به روز است که باعث می شود مشتری بادام برشته اعلا را با قیمت ویژه دریافت کند.

سفارش مستقیم <a href=

بادام زمینی برشته اعلا” class=”img-responsive aligncenter”>

طرز تهیه بادام زمینی برشته خانگی

طرز تهیه بادام زمینی برشته خانگی

برای تهیخ بادام زمینی برشته خانگی خیلی راحت می توان از ماهیتابه یا فر برای تفت دادن آن استفاده کرد در مرحله اول کف ماهیتابه را چرب نموده و با داغ شدن کف آن بادام زمینی را درون ماهیتابه ریخته و خوب زیر و رو می شود تا تغییر رنگ دهد.

در مرحله دوم آب نمک را با نصف قاشق غذا خوری سرکه به آن اضافه می شود و خوب هم زده می شود و بادام زمین ها زیر رو می شود تا آب جذب آنها شده و خوبی خشک شوند، به این صورت می توان بادام زمینی برشته خوش طعم و طبیعی و کاملا سالم را آماده نمود.

البته همین کار را می توان با فر نیز انجام داد البته باید توجه داشته که بادام زمینی نباید خیلی برشته شود چرا که برشته شدن زیاد هم ممکن است مزه اصلی آن را تغییر دهد و یا طعم سوختگی به خود بگیرد و هم این که در صورت برشته شدن زیاد ممکن است املاح و مواد مغذی آن کاهش پیدا کند.

بادام زمینی را می توان در طعم های متعدد و متنوعی تهیه نمود و این بستگی به ذائقه فرد دارد که چه طعمی را دوست داشته باشد، این محصول با برشته شدن و تفت دادن طعم بسیار خوب و بی نظیر و رنگ عالی به خود می گیرد.

بادام زمینی برشته مسکن بلغم سینه

بادام زمینی برشته مسکن بلغم سینه

بادام زمینی برشته یکی محصولات می باشد که منبع انرژی است و دارای املاح بی نظیر و فوق العاده ای می باشد به گونه ای که در طب سنتی جایگاه ویژه دارد و آن را در درمان بیماری های متعددی موثر می دانند، یکی از خواص بسیار خوب این محصول این است که مسکن بلغم سینه می باشد چرا که این محصول طبعی گرم دارد و برای درمان بیماری های که در اثر سرما و یا بیماری ویروسی به وجود می آیند بسیار موثر می باشد به همین دلیل یک مسکن عالی و بی نظیر به شمار می آید که درد سینه را تسکین می دهد و خلط آن را رفع می کند.

از طرف دیگر این محصول خاصیت ضد عفونی دارد و برای رفع عفونت و خلط سینه مفید می باشد و سرفه را رفع می کند، علاوه بر این بادام زمینی ویتامین های متعددی در خود دارد که به تقویت و سلامت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و همچنین به دلیل کلسیم و آهن کم خونی و درد عضلانی را رفع می کند و باعث می شود استخوان ها و بدنی سالم و قوی داشته باشید و حاوی پتاسیم و روی و منیزیم و املاح فراوان دیگری است که هر کدام برای سلامت بدن ضروری می باشند.

بازار عرضه بادام زمینی برشته ارگانیک

بازار <a href=عرضه بادام زمینی برشته ارگانیک” class=”img-responsive aligncenter”>

بازار عرضه بادام برشته زمینی طبیعی و ارگانیک به صورت مستقیم همیشه پر رونق است چرا که هم طعم عالی و جذابی دارد و هم این که از لحاظ ارزش غذایی قابل چشم پوشی نیست و می توان آن را یکی از مغزهای مرغوب و محبوب به شمار آورد و هم این که قیمت آن بسیار مناسب و ارزان است چرا که بدون واسطه خریداری می شود.

برای خرید مستقیم و بی واسطه آن و بهره مند شدن از بهترین کیفیت این محصول می توانید برترین نوع بادام زمینی برشته طبیعی را از طریق سایت سفارش دهید و خریدی به روز و کم هزینه و راحت داشته باشید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما