سفارش عمده بادام زمینی گیلان

یکی از خشکبار و اجیل های پر فروش و پر طرفدار که دارای خواص زیادی هم می باشد، بادام زمینی است.بادام ها در تمام نقاط کشور یافت می شوند اما بیشترین درصد کاشت و تولید ان ها در استان گیلان میباشد.

شهر آستانه ی اشرفیه در استان گیلان از زمان های قدیم یکی از بزرگترین تولید کننده های بادام زمینی بوده است. بادام زمینی گیلان در سراسر کشور به صورت عمده توزیع و صادر می شود و مشتریان زیادی هم دارد.

سفارش عمده بادام زمینی گیلان

طرز تهیه بادام زمینی نمکی در خانه

طرز تهیه بادام زمینی نمکی در خانه

برای اینکه بادام های زمینی را نمکی و طعم دار کنیم ابتدا دو روش وجود دارد. یکی اینکه برخی ها بادام را با پوست سختی که دارد، بو می دهند و برشته می کنند و در نهایت آن را نمکی می کنند و دوم آن که برخی دیگر این بادام ها را از پوست سخت بیرون می کشند و ان را با پوست نازک و نرم که قهوه ای رنگ است نمکی می کنند.

برای این کار در ابتدا بادام زمینی طبیعی را حالا با پوست سخت و یا با پوست نرم، کمی شست و شو می دهیم تا خاک آن از بین برود دقت کنید که اگر زیاد فشار دهید پوست نازک آن در می آید. در مرحله ی بعدی تابه را روی حرارت گذاشته و اجازه می دهیم کمی داغ شود. بعد از چند دقیقه بادام های زمینی را درون تابه میریزیم و می گذاریم کمی تفت بخورد.

دقت داشته باشید بادام نباید روی شعله ی با حرارت بالا بماند زیرا می سوزد و طعم خود را از دست می دهد. بنا بر این باید مدام بادام ها را هم بزنیم تا همه جای ان برشته شود و فقط یک طرف نسوزد.

وقتی که بادام ها را خوب هم زدیم و بخواهیم متوجه بشویم که بادام ها خوب برشته شده اند یانه و ایا همه طرف آن بو داده و برشته شده است یا خیر. باید به عطر ان دقت کنید زیرا اگر بادام ها برشته شوند عطر آن فضای خانه را پر می کند. در مرحله اخر، مقداری نمک به همراه آب کم به بادام اضافه می کنیم تا نمک به خورد بادام برود.

بررسی تخصصی بازار بادام زمینی گیلان

بررسی تخصصی بازار بادام زمینی گیلان بادام ها دارای انواع گوناگونی می باشند. برخی از آن ها به صورت اعلاء و درجه یک و درشت و برخی ها بسیار ریز و حتی تلخ می باشند. و بادام هایی در بازار دارای طرفداران زیادی هستند که درشت باشند عواملی مثل آبیاری خوب و استفاده از کود مناسب و همچنین چیدن علف های هرز در بین بوته های بادام در این زمینه نقش مهمی دارند.

گیلان بادام زمینی ارگانیک تولیدی خود را با رعایت نکات بهداشتی برشته و به بازار عرضه می کند.این بادام ها یا به صورت خام و یا برشته شده تحویل فروشنده و مراکز فروش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما