سفارش انواع بادام زمینی به صورت فله ای

بادام زمینی از جمله مغزهای پرخاصیت می‌باشد که دارای خواص و مزایای بسیاری بوده و طعمی فوق العاده دارد به طوری که امروزه جزء پرطرفدارترین مغزها در کشور محسوب شده و از فروش بالایی برخوردار می باشد که به دو روش خام و نمکی به بازار عرضه می شود.

سفارش انواع بادام زمینی فله ای به صورت مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی ما امکان پذیر می باشد و متقاضیان می توانند در سراسر کشور برای خرید این محصول با کیفیت و مرغوب اقدام کرده و آن را در اندازه های کلی و جزئی و با نازلترین قیمت از طریق ما خریداری نمایند.

سفارش انواع بادام زمینی به صورت فله ای

مشخصات بهترین انواع بادام زمینی

مشخصات بهترین انواع بادام زمینی

بادام زمینی ها از لحاظ کیفیت و مشخصات به چند دسته تقسیم می شوند که می ‌توان آن ها را از لحاظ شکل ظاهری و طعم و درصد ناخالصی که دارند از یکدیگر تفکیک کرد، این محصول در بازارهای داخلی به درجات گوناگونی شناخته شده و بهترین نوع بادام زمینی درجه یک می باشد که کیفیتی حائز اهمیت داشته و ما مشخصات بهترین نوع بادام زمینی را برای شما بیان خواهیم کرد.

بادام زمینی مرغوب و ایده آل شکل ظاهری زیبا و سالمی داشته و درصد پوش بودن آن به حداقل رسیده است و به جرأت می‌توان گفت ناخالصی آن حتی کمتر از یک درصد می باشد، نکته بعدی این که طعم بادام زمینی درجه یک و اعلا بسیار مطلوب بوده و عاری از هر گونه بادام تلخ و زننده می باشد و مشخصه های مهم یک نمونه خوب و عالی می توان به این مسئله اشاره کرد که درصد نمکی بودن آن بسیار متعادل بوده و با مزاج اکثر افراد سازگاری دارد.

بادام زمینی مجلسی از نوع درجه ی که این محصول می باشد به طوری که از هرگونه ناخالصی به دور بوده و مناسب برای پذیرایی از مهمان ها می باشد، و باید گفت که بادام در اندازه های درشت و یکدست بوده و کمتر بادام شکسته در آن یافت می شود.

بررسی قیمت خرید بادام زمینی فله ای

بررسی قیمت <a href=خرید بادام زمینی فله ای” class=”img-responsive aligncenter”> شما مشتریان عزیز می توانید جهت بررسی قیمت خرید بادام زمینی عمده به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید درقسمت قیمت ها از نرخ روز آن ها مطلع شوید سپس در صورت تمایل از این محصول به صورت پوست کنده و نمکی به اندازه عمده و کیلویی سفارش داده تا پس از بررسی کیفی تحت نظارت مجربترین کارکنان ما در مدت زمانی کوتاه و قیمتی مناسب و ارزان برای شما ارسال گردد.

شایان ذکر است و بدانید که ثبت سفارش به صورت فله‌ای مقدور بوده و از آن جایی که این محصولات به صورت بسته بندی شده نمی باشند متقاضی جهت تهیه آن هزینه ای مجزا برای نوع بسته بندی پرداخت نخواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما