خرید مستقیم بادام زمینی متوسط نمکی

از مرکز فروش بادام زمینی اعلا ایرانی می توان، این محصولات را به شکل عمده و با قیمت های پایین به دست آورد. گفتنی است که پخش بادام زمینی متوسط ایرانی را به صورت تنقلات مصرف می کنند و از سوی دیگر، از آن فرآورده های گوناگونی مانند کره و روغن نیز تولید می نمایند و به همین دلیل، مشتریان زیادی دارد.

خرید مستقیم بادام زمینی متوسط نمکی

انواع سایزبندی استاندارد بادام زمینی

انواع سایزبندی استاندارد بادام زمینی

اگر شما بتوانید بادام زمینی را از مکانی درست و از نمایندگی های مجاز آن خریداری کنید قیمت بادام زمینی بسیار مناسب است در غیر این صورت بسیاری از افراد سودجو می‌تواند بادام زمینی های تقلبی را با قیمت های گزاف به شما بفروشند. پس در خرید بادام زمینی حتماً دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. بازار بادام زمینی ایران بسیار داغ است و از این رو بسیاری از تولید کنندگان این بادام زمینی ها را در بسته بندی های شیک و مجهز به خارج از کشور صادر می کنند و زمینه بسیار خوبی برای اشتغال افراد فراهم آورده است.

قیمت بادام زمینی پوست کنده با توجه به کیفیت محصول متفاوت است. از مهم ترین ویژگی های انواع بادام زمینی، می توان به: با پوست و بدون پوست، با چاشنی و بدون چاشنی، کم نمک، شور، خام، با طعم باربی کیو،فله و بسته بندی اشاره کرد. بنابراین، همه سعی مدیران و مسئولان پشتیبانی این فروشگاه ها بر عرضه انواع بادام زمینی، بادام درختی و بادام هندی با ویژگی های متنوع می باشد.

برای خرید آنلاین این محصول می توانید از طریق ارسال پیام به واسطه برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی از قیمت خرید این نوع محصول آگاهی بافته و پس از ثبت سفارش و تایید آن توسط واحد فروش و پشتیبانی و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی سفارش خود را با میزان درخواستی خود تحویل بگیرید.

مرکز پخش بادام زمینی متوسط ایرانی

مرکز پخش بادام زمینی متوسط ایرانی

مرکز اصلی کشت بادام زمینی، شهر آستانه اشرفیه است در استان گیلان می باشد که زمین های وسیعی در آن، زیر کشت این گیاه قرار گرفته اند. از طرفی، مشتریانی که قصد خرید عمده بادام زمینی اعلا آستانه را دارند، می توانند با مراجعه به عرضه کننده اصلی، با قیمت های فوق العاده عالی، محصول را به دست آورند. خرید بادام زمینی به این شکل را بیشتر بازرگانان، کارخانه دارانی که در کار فرآوری محصول هستند، فروشندگان خشکبار و غیره کسبه کاران انجام می دهند. باید گفت، بادام زمینی آستانه از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و ویژگی های زیر را دارد:

  1. مغزهای درشتی دارد.
  2. پوست نازکی دارد.
  3. دانه های آن حاوی روغن زیادی هستند.
  4. خوش خوراک می باشند.
  5. بدون آفات هستند.

در هر صورت، می شود از طریق آنلاین نیز خرید کلی این محصول خارق العاده و پرخاصیت را به دست آورید. برای این منظور، خریداران می توانند با شماره هایی که در پایین درج شده تماس بگیرند و ضمن تهیه لیست قیمت ها، بهترین بادام های زمینی کشور را سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما