خرید مستقیم بادام زمینی دشت مغان عمده

در سالهای اخیر دشت مغان بعنوان قطب تولید بادام زمینی درجه یک در کشور شناخته میشود. خریداران بادام زمینی میتوانند بادام زمینی را به هر صورتی که مدنظر دارند سفارش دهند.

بادام زمینی دشت مغان عمده و بصورت بسته بندی یا فله به فروش میرسد. این محصول بصورت پوست کنده یا با غلاف، برشته و یا بصورت خام طبق نظر مشتری عرضه میشود که برای استفاده در آجیل و خشکبار و یا در تولید کره بادام زمینی و مصارف دیگر، بسیار مطلوب و با کیفیت است و توانسته مشتریان سخت پسند را راضی نگه دارد.

خرید مستقیم بادام زمینی دشت مغان عمده

بررسی مشخصات بادام زمینی دشت مغان

بررسی مشخصات بادام زمینی دشت مغان

از بین بادام زمینی هایی که در دنیا تولید میشود، بادام زمینی ایرانی کیفیت و طعم بهتری دارد. به این دلیل که برای تولید بادام زمینی خارجی از بذر اصلاح شده استفاده میشود، به همین دلیل این نوع بادام زمینی طعم و روغن کمتری دارند. اما بادام زمینی دشت مغان چون بصورت نیمه مکانیزه و سنتی تولید میشود و دانه های درشت تری دارد و طعم آن بسیار بهتر از نمونه های خارجی آن است و چربی بالاتری دارد.

با وجود این در بین بادام زمینی های داخلی هم تفاوت هایی وجود دارد. بهترین نوع بادام زمینی ایران متعلق به آستانه اشرفیه است و کشاورزان دشت مغان از بذر مرغوب آستانه اشرفیه برای تولید استفاده میکنند. به همین دلیل مرغوبیت بادام زمینی دشت مغان درمقایسه با بادام زمینی دیگر شهرها بالاتر است.
از لحاظ ظاهری رنگ پوست بادام زمینی دشت مغان کمی روشن است و از لحاظ طعم نسبت به دیگر بادام زمینی ها کیفیت بهتری دارد. همچنین دوام و ماندگاری بادام زمینی که در دشت مغان تولید میشود نسبت به تمام بادام زمینی های تولید شده در کشور سطح بالاتری دارد.

بادام زمینی دشت مغان چه خواصی دارد؟

بادام زمینی دشت مغان چه خواصی دارد؟ بادام زمینی دارای خواص و فواید بسیار زیادی است و مصرف آن میتواند از بیماری های قلبی جلوگیری کند و در کاهش وزن به افراد کمک میکند. در ادامه با برخی از مهمترین خواص بادام زمینی آشنا میشویم.

هر 100 گرم بادام زمینی حاوی 567 کالری، 16 گرم کربوهیدرات،49 گرم چربی کامل و 26 گرم پروتیئین میباشد. همجنین بادام زمینی یک منبع عالی و بسیار غنی از ویتامین هاست.

ویتامین ها و مواد آلی موجود در بادام زمینی

نیاسین: نیاسین جز ویتامین های گروه B است و با نام B6 شناخته میشود که مصرف آن باعث کاهش بروز بیماریهای قلبی و عروقی میشود.

فولات: فولات نوع طبیعی اسید فولیک یا همان ویتامین B9 است که کمبود این ویتامین در بدن باعث کم خونی و بیماری قلبی میشود همچنین مادران بارداری که این ویتامین را به مقدار کافی مصرف نکرده اند ممکن است نوزادانی با نقص ایمنی مادرزادی بدنیا آورند.

ویتامین E: ویتامین E یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که بصورت محلول در چربی وجود دارد.

تیامین: ویتامین B1 یا تیامین یک عنصر حیاتی برای عملکرد طبیعی و سالم قلب و ماهیچه ها است. با کمک این ویتامین مواد مغذی که مصرف میکنید تبدیل به انرژی میشود.

از دیگر ویتامین های موجود در بادام زمینی میتوان به فسفر، منگنز، مس و منیزیم و امگا3 اشاره کرد که هر کدام از آنها جز مواد آلی ضروری بدن انسان است.

فواید مصرف بادام زمینی

حفظ سلامت قلب: یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در دنیا بیماری های قلبی است. همانطور که قبلا اشاره شد بادام زمینی با دارا بودن نیاسین منیزیم و مس یک عامل موثر در جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی بشمار می آید.

جلوگیری از سرطان: مصرف بادام زمینی از ابتلا سرطان معده و روده جلوگیری میکند. طبق تحقیقات انجام شده در زنان 57 درصد و در مردان 27 درصد از بروز سرطان روده جلوگیری میکند.

جلوگیری از سنگ صفرا: از آنجاییکه مصرف بادام زمینی باعث کاهش کلسترول میشود میتواند در پیشگیری از ابتلا به سنگ صفرا موثر باشد چرا که سنگ صفرا از کلسترول تشکیل میشود و کاهش کلسترول مانع تشکیل سنگ صفرا خواهد شد.

پیشگیری از آلزایمر: آلزایمر بیماریی است که انسان را در دوره میانسالی درگیر میکند و قوای فکری و تمرکز فرد را پایین آورده و باعث فراموشی میشود. تحقیقات نشان داده است که مصرف بادام زمینی نقش مهمی در پیشگیری از این بیماری دارد. بادام زمینی به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد امگا 3 و ویتامینE برای کاهش ابتلای افراد به بیماری های پارکینسون و آلزایمر توصیه میشود.

توزیع کننده بهترین بادام زمینی دشت مغان عمده

توزیع کننده بهترین بادام زمینی دشت مغان عمده بادام زمینی به دلیل چربی بالایی که دارد در تهیه کرده بادام زمینی و یا در قنادی ها و شیرینی فروشی ها و آجیل فرروشی ها مصرف بالایی دارند.

شرکت ما با تامین و توزیع بهترین نوع بادام زمینی در کشور بصورت عمده و در بسته بندی های مختلف در خدمت هموطنان گرامی است.

امروزه شرکت ها بادام زمینی را با کیفیت مطلوب و استاندارد جهت توزیع در بازار داخل و صادرات این محصول به دیگر کشورها فراهم می کنند و بیشتر خرید و فروش در بستر وب و بصورت آنلاین انجام میشود.

عرضه بادام زمینی بسته به سفارش مشتریان بصورت پوست گرفته، با پوست در بسته بندی های متنوع انجام شده و به تمامی نقاط کشور از شمال تا جنوب توزیع میشود.

بادام زمینی در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. اکثر مشتریان عمده در این زمینه تجار و صادرکنندگان و همچنین افراد مشغول در زمینه قنادی،شیرینی پزی و آجیل فروشان هستند. زیرا خرید عمده بادام زمینی قیمت تمام شده کمتری نسبت دارد و مقرون به صرفه تر است.

پخش کلی بادام زمینی دشت مغان عمده

پخش کلی بادام زمینی دشت مغان عمده بادام زمینی در دشت مغان بصورت انبوه تولید میشود و بیشترین تولید بادام زمینی مرغوب در کشور مربوط به پارس آباد دشت مغان است. تولید کنندگان بادام زمینی با شرکت ها و مرکز فروشی که در سراسر کشور دارند بادام زمینی را بصورت عمده و کلی در اختیار هموطنان قرار میدهند.

امروزه مانند گذشته نیست که خرید اجناس حتی بصورت کلی نیاز به حضور در فروشگاههای فیزیکی داشته باشد. فروشگاه های اینترنتی در سطح وب کار خرید و فروش مواد غذایی را بسیار آسان تر کرده اند.

تامین کنندگان زیادی بادام زمینی باکیفیت تولیدی خودشان و یا دیگر کشاورزان را آماده فروش کرده و در سایت شرکت قرار میدهند. به این ترتیب مشتریان میتوانند به سایتها مراجعه کنند و با مقایسه محصولات، بادام زمینی مورد نظر خود را انتخاب نموده و بصورت کلی با قیمت پایینتر از بازار خریداری نمایند.

اگر قصد خرید و فروش بادام زمینی مرغوب را دارید میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و از مشاوره بیشتری در این زمینه برخوردار شوید. راههای ارتباطی با ما در سایت درج شده است و در صورت تماس شما در اسرع وقت پاسخگویی انجام میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما