خرید مستقیم بادام زمینی درشت خارجی

بادام زمینی خارجی جز مغزیجات پر مصرف و پر فروش بوده که با سایز بزرگ خود توانسته بیشترین سطح بازار را به خود اختصاص دهد. این آجیل ها به صورت خام و بو داده و با غلاف و بدون غلاف به بازار عرضه می شوند. خرید بادام زمینی تازه و درشت به صورت فله و بسته بندی هم امکان پذیر است و افرادی که خرید را به صورت عمده و در حجم بالا انجام می دهند شامل تخفیفات زیادی می گردند.

خرید مستقیم <a href=

بادام زمینی درشت خارجی” class=”img-responsive aligncenter”>

اطلاعاتی درباره بادام زمینی خارجی

اطلاعاتی درباره بادام زمینی خارجی

بادام زمینی خارجی با نمونه های دیگر تفاوت چشمگیری دارد که شما می توانید به راحتی آن را تشخیص دهید. این محصول از سایز درشتی برخوردار بوده و تمام دانه ها توپر و سالم هستند و هیچ دانه پوک و آفت زده ای در آنها دیده نمی شود. پوسته نازکی که روی بادام کشیده شده است مانع از خرابی آن شده و در این صورت آلودگی نمی تواند به درون آن نفوذ کند و ماندگاری بیشتری هم دارد.

این پوسته نازک بوده و به راحتی هم شکسته می شود و شما می توانید به مغز درشت و ترد آن دسترسی داشته باشید. مغز این محصول بسیار چرب بوده و برای روغن گیری هم بهترین گزینه به شمار می رود. این فرآورده از خانواده خشکبار بوده چون به صورت خشک و بو داده مصرف می گردد و با نمک هم طعم دار می شود.

نمونه های خارجی بافتی ترد و نرم دارند و شما می توانید آنها را به صورت پرک هم استفاده کنید. چربی زیاد این نوع بادام باعث شده تا برای تهیه کره بادام زمینی هم گزینه مناسبی باشد. رنگ این مغز روشن بوده و به دلیل تازه بودن بهترین عطر و طعم را دارد.

مشخصات ظاهری بادام زمینی خارجی

مشخصات ظاهری بادام زمینی خارجی بادام زمینی خارجی دارای مشخصات ظاهری مهمی بوده که بهترین راه شناخت آن به شمار می رود. این مشخصه ها امتیازی مهم برای این محصول به شمار می رود که باعث شده تا بیشترین حجم فروش را هم داشته باشد. این مشخصه ها عبارتند از:

  • سایز درشت و بزرگ که به نسبت نمونه های دیگر اندازه بزرگتری دارد و برای صادرات هم گزینه خوبی به شمار می رود.
  • پوسته آن رنگی استخوانی دارد و می تواند از مغز درون آن به خوبی محافظت کند بدین ترتیب مردم بیشتر آن را با غلاف تهیه می کنند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • از دیگر مشخصات می توان به قابلیت بو داده شدن اشاره کرد که روی حرارت کیفیت خود را از دست نمی دهند.
  • خواص خوراکی و درمانی آنها بسیار بالا بوده و حاوی املاح معدنی و ویتامین است که می تواند نیازهای ضروری بدن را برطرف سازد.
  • این بادام خارجی از قیمت مناسبی برخوردار بوده که همه می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

پخش کنندگان بادام زمینی خارجی تازه

پخش کنندگان بادام زمینی خارجی تازه پخش بادام خارجی تازه در بازارهای داخلی و خارجی زمینه را برای تولید بیشتر فراهم کرده است. این مرکز بزرگترین توزیع کننده مغزیجات در کشور است که این محصول بهداشتی و طبیعی را در مدت زمان کم در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. حجم بادام هایی که پخش و توزیع می شوند اصولا عمده بوده و نرخ مناسب تری نسبت به نمونه های تکی و بسته بندی شده دارد به همین دلیل بیشتر مردم به این شیوه گرایش پیدا کرده اند تا مقرون به صرفه باشد.

این محصولات توزیع شده دارای سطح کیفی بالایی هستند و به همین دلیل بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهند. این نمایندگی به عنوان بهترین توزیع کننده فعالیت گسترده ای در این عرصه دارد و با تبلیغ برند و ثبت سفارشات و همچنین تحویل به موقع آنها نقش مهمی در امر پخش دارد. بادام های با کیفیت از بهترین مواد اولیه تشکیل شده اند و ماندگاری بالایی هم دارند. نتیجه و بازدهی آنها بیشتر است و برای بدن هیچ خطری ندارند و همه می توانند از آنها استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما