خرید مستقیم بادام زمینی برشته شمال

بادام زمینی برشته شمال با توجه به برتری نسبت به انواع بادام زمینی خارجی طرفداران بسیاری دارد که به دلیل خواص ارزشمند و کیفیت عالی این محصول را می پسندند و با استقبال خوب به بازار آن رونق بخشیده اند. خرید مستقیم بادام زمینی شمال به صورت برشته و با کیفیت بالا برای خریداران عمده با بهترین قیمت انجام پذیر است و این محصول خوش طعم و پرخاصیت را می توان با هزینه مناسب به صورت سفارشی تهیه نمود.

خرید مستقیم بادام زمینی برشته شمال

مناطق زیر کشت بادام زمینی شمال

مناطق زیر کشت بادام زمینی شمال

مناطق بسیاری از شمال کشور به کشت بادام زمینی مرغوب و باکیفیت اختصاص دارد و سالانه حجم بالایی از بادام زمینی تولیدی کشور از این مناطق برداشت می شود که بیشتر شامل استان گیلان و گلستان می باشد، اما استان گیلان بیشترین تولید بادام زمینی را در سطح کشور دارد.

آستانه اشرفیه شهری زیبا و خوش اب و هوادر استان گیلان می باشد که بیشترین حجم تولید بادام زمینی را به خود اختصاص داده است و به قطب تولید بادام زمینی کشور معروف است زیرا دارای خاکی سبک و اب و هوایی مناسب برای کشت بادام زمینی می باشد.

مینو دشت در استان گلستان نیز دارای زمین های کشاورزی وسیعی می باشد که به کشت بادام زمینی مرغوب اختصاص دارد و در این منطقه نیز زمین های حاصلخیز و آب فراوان باعث شده کشاورزان زیمن های خود را به کشت این محصول اختصاص دهند.

آنچه باعث شده ایران نسبت به سایر کشور های تولید کننده بادام زمینی در رده پایین تری از نظر حجم تولید باشد نبود دستگاه های مکانیزه و پیشرفته می باشد و با وجود زمینه های مناسب و تولید بادام زمینی مرغوب این محصول در حجم کمتری تولید می شود.

مرکز پخش بادام زمینی کیلویی

مرکز پخش بادام زمینی کیلویی

مرکز پخش بادام زمینی کیلویی این محصول را با قیمت مناسب و با مرغوبیت بالا در بین خریداران عمده توزیع می نماید و این مراکز جهت تعدیل قیمت این محصول بسیار مناسب هستند زیرا محصولات را به صورت تازه و با قیمت مورد رضایت مشتریان عرضه می نمایند.

خرید این محصول به صورت سفارشی و بدون نیاز مراجعه حضوری به دلیل مزایایی که دارد بسیار مورد استقبال خریداران عمده می باشد و مشتریان می توانند به آسانی این محصول را از طریق اینترنت انتخاب و سفارش دهند.

سایت ما محصولات با کیفیت و مرغوب را با قیمت ویژه و مناسب به فروش می رساند و مشتریان تنها کافیست پس از کسب آگاهی های لازم در مورد محصولات ارائه شده مانند قیمت، کیفیت و غیره در صورت تمایل آنها را در حجم معین سفارش دهند تا با هزینه مناسب و در زمان کوتاه برای آنها ارسال گردد.

3

  1. سلام و خسته نباشید. شمال به خاطر آب و هوایی که داره بادام زمین های خوبی هم برداشت میشه که بسیار با کیفیت هستند

  2. سلام وقت بخیر
    سفارشاتم به دستم رسید کیفیت خوبی داشت ممنونم فقط کاش طعم های دیگر رو هم شارژ کنید

  3. سلام یه سوال داشتم بادوم زمینی شمال با مناطق دیگه فرقی دارد؟ مثلا درشت تره یا کیفیت بهتری داره؟؟و اینکه این بادو زمینی ها تلخ نیستند؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما