خرید مستقیم بادام زمینی ارگانیک دشت مغان

بادام زمینی دشت مغان به علت کاشت با شیوه های ارگانیک محصولی پرطرفدار برای عرضه فرآورده های نظیر کرم بادام زمینی و انواع نمونه های طعم دار این آجیل به شمار می آید. سالانه هزاران کیلو بادام زمینی از این منطقه برداشت و در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد. با توجه به وجود چالش های پیش روی خریداران عمده برای خرید مستقیم این محصول از کشاورزان، بهترین راهکار ممکن با کمترین هزینه برای تهیه بادام زمینی ارگانیک چیست؟

خرید مستقیم بادام زمینی ارگانیک دشت مغان

اطلاعاتی مفید درباره بادام زمینی دشت مغان

اطلاعاتی مفید درباره بادام زمینی دشت مغان

مهمترین محصول زراعی منطقه دشت مغان بادام زمینی است. به گونه ای که سالیانه به طور متوسط حدود 2 هزار هکتار از راضی را به کشت این دانه روغنی اختصاص می دهند. در دشت مغان به واسطه شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصلخیر، انواع بادام زمینی به صورت کاملاً ارگانیک کشت و فرآوری می شود.
با شروع فصل بهار و از اوایل اردیبهشت ماه تا اواسط خرداد ماه کاشت دانه های بادام زمینی توسط کشاورزان انجام می گیرد.
بوته بادام زمینی این منطقه حدود 50 تا 70 سانت ارتفاع دارد و میزان برداشت میوه از هر بوته متناسب با شرایط آب و هوایی فصلی و جلوگیری از حمله آفات متغیر است. بهترین زمان برای برداشت بادام زمینی رسیده در دشت مغان نیز شهریور و مهرماه هر سال است.
بعد از برداشت محصول، فرآوری بادام ارگانیک مغان توسط خود کشاورزان و به صورت خانوادگی صورت می گیرد. انواع بادام زمینی خام، بو داده و نمکی از محصولات عرضه شده دشت مغان به شمار می آیند.
سالیانه حدود 80 درصد از نیاز بازار داخلی به این محصول، توسط کشاورزان این منطقه تامین می شود که به علت دسترسی آسان، شاهد عدم افزایش قیمت ها و کیفیت مقبول بادام زمینی در فروشگاه ها هستیم.

ارزش تغذیه ای بی نظیر بادام زمینی دشت مغان

ارزش تغذیه ای بی نظیر بادام زمینی دشت مغان بادام زمینی دشت مغان دارای سایز نسبتاً متوسطی است. بافت سفت، طعم شبیه به بادام درختی، روغن زیاد و همچنین پوسته نازک از ویژگی های کیفی آن به شمار می آیند. به علت وجود مقادیر زیادی روغن ارگانیک در بافت این دانه گیاهی، شاهد تولید انواع فرآورده های آن به ویژه روغن و کره بادام زمینی هستیم.
بدون شک عامل مهم افزایش تقاضا برای خرید این محصول، آگاهی مصرف کنندگان از میزان خواص و مزیت های مصرف بادام زمینی است. این دانه گیاهی حاوی مقادیر زیادی روغن طبیعی است که به رشد مو، جلوگیری از پیری زودرس و سلامت ناخن ها کمک می کند.
البته باید خاطر نشان کنیم که خواص مصرف بادام زمینی نامحدود است اما برخی از مهمترین آنها که تاثیر مستقیم در سلامت بدن دارند عبارتند از:

  • ترمیم سلول های بدن به واسطه داشتن پروتئین گیاهی
  • مفید برای رژیم غذایی ارگانیک با هدف کاهش وزن زیاد
  • کاهش کلسترول خون در طولانی مدت به علت داشتن فیبر
  • رفع بیماری های سیستم گوارشی مانند اسپاسم معده
  • مناسب برای افزایش تراکم استخوان در زنان باردار

نکته مهم اینکه برخی آمینو اسیدهای ضروری در بافت بادام زمینی وجود ندارد. به همین علت ورزشکاران و کودکان باید در کنار مصرف بادام زمینی از مغزیجات دیگری نیز برای تامین انرژی بدن خود استفاده کنند.

مراکز تولید بادام زمینی تازه دشت مغان

مراکز تولید بادام زمینی تازه دشت مغان تولید بادام تازه در دشت مغازه سالیانه با رشد فزاینده ای همراه است. عواملی مانند روند رو به رشد تقاضا برای خرید این محصول، افزایش تولید کره بادام زمینی در کشور و عرضه فرآورده های آن در قالب بسته بندی های تک نفره دلایلی مهم در میزان تولیدات به شمار می آیند.
با توجه به این موارد، خرید مستقیم بهترین نوع بادام زمینی در حجم زیاد و با هدف فرآوری آن گاهاً با چالش هایی مانند عدم یافتن تامین کننده مناسب روبرو است. به همین علت بهره گیری از شیوه های نوین سفارشات و خرید بادام مغان به صورت آنلاین راهکاری مطمئن و نسبتاً ارزان خواهد بود.
امکان استعلام قیمت روز انواع بادام زمینی، سفارش مستقیم از تولید کننده و اطمینان از کیفیت و یکدست بودن محصولات، برخی از مزیت های خرید آنلاین بادام زمینی تازه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما