خرید عمده بادام زمینی ممتاز آستانه اشرفیه

مرغوب ترین بادام زمینی تولید شده در کشور برای شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان است و یکی از بهترین های این محصول در زمین های کشاورزی این شهرستان تولید می ‌شود؛ خرید بادام زمینی ممتاز عمده آستانه با قیمت مناسب از فروشنده این محصول قابل انجام است و خریدار عمده این محصول می ‌تواند برای سفارش با این فروشنده ارتباط برقرار کند و درخواست خود را به همراه مقدار مورد نیاز اعلام نماید تا توسط فروشنده و در بهترین نوع بسته بندی برای وی ارسال شود.

خرید عمده بادام زمینی ممتاز آستانه اشرفیه

راه شناسایی بادام زمینی ممتاز

راه شناسایی بادام زمینی ممتاز

بهترین نوع بادام زمینی باید برای تولید نوع شور، تفت داده و غیره آن مورد استفاده قرار گیرد همچنین این بادام زمینی باید قابلیت خلال پذیری داشته باشد تا برای تزئین انواع کیک و شیرینی مورد استفاده قرار بگیرد به همین جهت باید راه شناسایی بادام زمینی ممتاز را همه کسانی که به این محصول نیاز دارند بدانند که از جمله آنها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این بادام زمینی اندازه متوسط و درشت داشته با این وجود اندازه مغز ها در یک محموله باید مشابه هم باشد و بادام زمینی های ریز، درشت و متوسط با هم مخلوط نباشند.
  • این بادام زمینی باید تازه باشد و بوی ترشیدگی ندهد چون این محصول غنی از روغن است و در اثر ماندگی چربی آن اکسید شده و بوی نامطلوب می گیرد.
  • هیچ نوع علامت قارچ یا لکه های سیاه و رنگی بر روی این محصول وجود ندارد و حتماً باید از نظر وجود قارچ آفلاتوکسین که قارچی سمی است مورد آزمایش قرار گرفته باشد.
  • این بادام زمینی رنگ پوسته خارجی مات دارد و در صورت کهنه شدن رنگ آن به علت اکسیداسیون چربی براق می شود.

عمده فروشی بادام زمینی خام بدون غلاف

عمده فروشی <a href=بادام زمینی خام بدون غلاف” class=”img-responsive aligncenter”> یکی از روش های عرضه بادام زمینی به بازار ارائه آن به صورت خام و بدون غلاف است، این بادام زمینی خام توسط عمده فروشی آن ارائه می شود و خریدار عمده می تواند در تماس بی واسطه با این عمده فروشی نسبت به درخواست آن اقدام کند.

قیمت ارائه این محصول برای خریداران عمده بسیار مناسب است و می توانند جهت عرضه نوع بسته بندی یا تفت داده و سایر موارد از فروش این محصول سود مناسبی به دست آورند؛ این عمده فروشی هر میزان سفارش را می تواند تامین نماید و برای کسانی که در زمینه صادرات بادام زمینی به صورت خام یا شور شده فعالیت دارند بدون محدودیت از نظر مقدار قادر به تامین بادام زمینی می باشد.

برای خرید این محصول یکی از بهترین روش هایی که توسط عمده فروشی ارائه شده است خرید اینترنتی بوده و برای این کار فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کرده است تا همه بتوانند با مراجعه به آن از طریق اینترنت سفارش را بدون واسطه اعلام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما