خرید عمده بادام زمینی ریز صادراتی

در کشور ما ایران به دلیل داشتن محصولات ارگانیک خوب و انواع بادام زمینی، توسط مراکز فروش عمده و بازرگانان به کشورهای دیگر صادر می شود، اما قیمت بادام زمینی ریز عمده برای مشتریان داخلی و حتی خریداران خارجی مقرون به صرفه و مناسب است.
بادام زمینی ریز تولید شده در ایران را می توان از فروشگاه های معتبر اینترنتی تهیه کرد که انواع مغزها را با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور ارائه می دهند.

خرید عمده بادام زمینی ریز صادراتی

زمان برداشت بادام زمینی

زمان برداشت بادام زمینی

کشاورزان معمولاً بادام زمینی را حدود 120 روز یا بیشتر پس از کاشت بادام زمینی و در اواخر تابستان یا اوایل پاییز هنگام زرد شدن برگ ها برداشت می کنند، اما بنا به آب و هوا و اقلیم زمان برداشت در هر شهر و منطقه ای متفاوت خواهد بود.
به عنوان مثال زمان برداش بادام زمینی شهرهای جنوبی مثل خوزستان با شهرهای شمالی مثل مازندران نمی تواند یکی باشد، اما بادام زمی نی که به مراحل برداشت می رسند نشانه هایی داردند، از جمه؛
وقتی بادام زمینی ها کاملاً رسیده باشند، رنگ پوست آن ها از سفید یا زرد به قهوه ای تیره یا سیاه تغییر می کند که با برش وسط غلاف با چاقوی تیز می توانید به آن برسید و نگش را مشاهده کنید.
بنابراین اگر پوست آن قهوه ای یا سیاه است، به این معنی است که محصول آماده برداشت است، باید کمی مراقب برداشت بادام زمینی باشید وگیاه را با احتیاط از خاک خارج کرده و خاک اضافی آن را بردارید.
سپس بادام زمینی را به صورت وارونه در مکانی خشک و گرم آویزان کنید و اجازه دهید تا حدود دو تا چهار هفته خشک شودف بادام زمینی ها را پس از خشک شدن در کیسه های سوراخ دار ریخته و در مکانی با تهویه مناسب قرار می دهند.

فروشنده بادام زمینی ریز عمده

<a href=فروشنده بادام زمینی ریز عمده” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی یکی از محصولات و خشکبار هایی به شمار می آید که به طور گسترده ای در صنایع غذایی و غیر غذایی استفاده می شود، و قیمت بادام زمینی ریز صادراتی عمده نسبت به دیگر آجیل ها مقرون به صرفه می باشد و توسط فروشنده های زیادی به بازار ارائه می شود.
خریداران و مشتریان عمده یا کلی می توانند برای تهیه بادام زمینی ریز صادراتی با مناسب ترین قیمت و نرخ بازار به مراکز و شعب اینترنتی مراجعه کنند، خرید آنلاین بادام زمینی به مشتری این امکان را می دهد تا با حذف واسطه ها، ارزان ترین و مطمئن بادام زمینی را درکمترین و سریع ترین زمان ممکن سفارش دهید.
همچنین در سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاین، مانند وب سایت ما، بادام زمینی صادراتی ارزان قیمت توزیع می شود، اما درجه یک و با کیفیت عالی در انواع مختلف.

1

  1. سلام وقت بخیر
    من از این بادام زمینی برای تهیه کره بادام زمینی خریدم خیلی چرب و خوب بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما