خرید عمده بادام زمینی روکش دار

بازار فروش بادام زمینی عمده توسط ما انجام می شود. بادام زمینی خام به دلیل مشخصات غذایی، به عنوان یک حبوبات، پسر عموی لوبیا طبقه بندی می شود. منبع مهمی از مواد مغذی است، اما پس از قرن نوزدهم، زمانی که کشت و صادرات آن در ایالات متحده آغاز شد و سپس به جهان معرفی شد. امروزه و در ایران ما این محصول پر طرفدار را تولید و عرضه می کنیم.

خرید عمده <a href=

بادام زمینی روکش دار” class=”img-responsive aligncenter”>

بادام زمینی سرشار از خواص می باشد

بادام زمینی سرشار از خواص می باشد

فواید بادام زمینی بو داده بسیار است. این ماده به دلیل کالری بالا شناخته شده است، فواید زیادی برای یک زندگی سالم دارد. بادامزمینی به عنوان منبع ماده ای مانند رسوراترول، اسید فولیک، اسید فیتیک و ویتامین E، متحد مهمی برای پیشگیری از برخی انواع سرطان است. مطالعات نشان می دهد که عملکرد پیشگیری از سرطان روده بزرگ کارآمد در مورد افرادی است که حداقل دو بار در هفته بادام زمینی مصرف می کنند.

کاهش بروز بیش از 55٪ در مورد زنان و 25٪ در مورد مردان. از آنجا که این ماده غذایی حاوی سه عنصر درشت مغذی (چربی، پروتئین و کربوهیدرات) است، علاوه بر اینکه منبع عالی فیبرها است، احساس سیری به خصوص برای افرادی که رژیم های غذایی محدود دارند فراهم می کند و احساس محرومیت را تسکین می دهد ( بسیاری از مردم بیشتر غذا می خورند) بادام زمینی یک گزینه عالی برای مصرف در مقادیر کم در روز است.

حاوی مقدار مناسبی پروتئین، این ماده غذایی گیاهی است که دارای زنجیره های غنی از اسیدهای آمینه در تشکیل عضله است. علاوه بر این، این منبع غنی از انرژی است که برای انجام فعالیت های ورزشی مانند دویدن ایده آل است.

منبع ویتامین B3، یک وعده بادام زمینی در روز می تواند حدود 15٪ از میزان دریافتی روزانه را برای محافظت در برابر بیماری هایی مانند آلزایمر یا بیماری های مربوط به پیری تأمین کند که بیشتر در سنین بالا مشاهده می شود. از این طریق می تواند منبع مهمی از ویتامین ها برای مراقبت از مغز و سیستم عصبی باشد.

نمایندگی عرضه بادام زمینی عمده

نمایندگی <a href=عرضه بادام زمینی عمده” class=”img-responsive aligncenter”> خرید بادام زمینی روکش دار با بهترین قیمت از طریق مجموعه ما به راحتی امکان پذیر است. ما مقرون به صرفه ترین قیمت بادام زمینی را ارائه می دهیم. غذاهای با عملکرد آنتی اکسیدانی برای جلوگیری از پیری زودرس، بیماری های قلبی و حتی سرطان مهم هستند.

با دانستن این که بادام زمینی، سرشار از ویتامین E، دارای عملکرد آنتی اکسیدانی است که با مبارزه با رادیکال های آزاد، برای جلوگیری از تحلیل رفتن ایده آل است. یک کنجکاوی این است که، در این حالت، اگر به روش صحیح برشته شود، می تواند غلظت پلی فنول ها را تا 22٪ افزایش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما