خرید بادام زمینی درشت با غلاف ایرانی

بادام زمینی درشت با غلاف همیشه و در تمامی فصول سال در ایران تولید می شود و علت آنرا می توان به آب و هوای مناسب جهت کاشت بادام زمینی اشاره کرد. به عنوان آجیل در فصل بهار و زمستان بیشتر از دیگر فصل ها به فروش می رسد و به کشورهای دیگر نیزصادر می شود.

برخلاف دیگر بادام زمینی ها می توان بادام زمینی غلاف دار را می توان حدود یکسال نگهداری کرد و از سالم ماندن آن اطمینان خاطر داشت به دلیل این که دارای یک لایه حفاظتی و پوسته سخت و زبر است که این غلاف سخت ازخورده شدن توسط حشرات مانند موروچه و ملخ و همچنین از ورود ویروس و میکروبهای خطرناک در برابر مغز محافظت می کند.

بادام زمینی غلاف دار دارای طعم لذیذ است است و به دلیل ارزش غذایی بالا و مقوی بودنش جهت مصرف در هنگام صبحانه است

<a href=

خرید بادام زمینی درشت با غلاف ایرانی” class=”img-responsive aligncenter”>

آشنایی با بهترین بادام زمینی درشت با غلاف

آشنایی با بهترین بادام زمینی درشت با غلاف

بادام زمینی غلاف دار به جهت این که از کیفیت عالی برخوردار است و به کشورهای دیگر صادر میشود به همین جهت قیمت بادام صادراتی این مغز های پرارزش گران می باشد.بادام زمینی این خشکبار پرخاصیت میتواند از خستگی مفرط بی حالی کم حوصلگی جلوگیری می کند به همین دلیل بهترین و سالم ترین میان وعده برای محصلان، دانشجویان و کارمندان است.

این مغز از فوائد و خواص بی شماری دارد از این رو در تمامی دنیا از بادام زمینی بهره های مختلفی گرفته می شود، کلسترول مفید به میزان فراوان در بادام زمینی وجود دارد از این رو افرادی که دارا چربی خون بالا هستند می توانند این مغز را مصرف کنند و به درمان بیماری خود بپردازند بادام زمینی های ایران دارای معروفیت فراوانی هستند به همین خاطر از آن برای صادرات به کشور های زیادی استفاده می گردد.

برای صادرات بادام زمینی فله باید نوع درجه یک آن را انتخاب نمود نوعی که برای صادرات مناسب تر باشد صادرات این محصول و فراورده های حاصل از آن به دیگر کشور ها امروزه موجب رونق اقتصادی و ایجاد درآمد قابل توجهی برای کشور می گردد ایران بزرگترین صادر کننده این محصول به سراسر جهان می باشد و در این زمینه در بازار های بین المللی با سایر کشور ها در حال رقابت است

بادام زمینی درشت با غلاف چه کاربردی دارد؟

بادام زمینی درشت با غلاف چه کاربردی دارد؟ چربی هایی که در این دانه گیاهی وجود دارند، از نوع چربی های خوب و مفید هستند که مصرف آن برای بدن انسان بسیار مفید است و به پیشگیری و یا درمان ناراحتی های قلبی عروقی کمک خواهد کرد. علاوه بر آن نتایج تحقیقات و آزمایشات نشان داده که مصرف دو وعده بادام زمینی در هفته کمک می‌کند تا خطر بیماری‌ های قلبی تا ۳۷ درصد کاهش یابد.

بنابراین بادام زمینی را میتوان در درمان انواع بیماریها به کار برد از جمله : درمان اگزما بادام زمینی به دلیل دارا بودن خواص ضد التهابی به درمان بیماری‌های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس را درمان کند. درمان جوش صورت بادام زمینی به دلیل دارا بودن بسیار زیادی از ویتامین ای، روی و منیزیم است که سبب تقویت و پاکسازی پوست شده و جوش صورت از بین برود.

کنترل ریزش مو بادام زمینی با دارای اسیدهای چرب امگا ۳ است که سبب رشد مو و تقویت فولیکول های مو می شود. همچنین بیوتین موجود در بادام زمینی یکی از عوامل مهم برای جلوگیری از ریزش مو است. درمان آفتاب سوختگی مصرف ویتامین e جهت درمان آفتاب سوختگی کاربرد فراوان دارد و از آن جایی که بادام زمینی دارای مقدار بسیار زیادی از ویتامین eرا داراست، می تواند کمک بسیار زیادی به درمان آفتاب سوختگی کند.

توزیع کننده بادام زمینی درشت با غلاف فله

توزیع کننده بادام زمینی درشت با غلاف فله توزیع بادام باغلاف در بازار بدین شکل صورت می گیرد توزیع کنندگان بادام زمینی خام فله بر اساس میزان فروش خود در بازار محصولاتشان را توزیع می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند و بدین ترتیب سبب پخش محصول خود در شهرهای مختلف می شوند توزیع و خرید بادام درشت در بسته ‌بندی‌ هایی با حجم ‌های کلی و همچنین به صورت فله ای با حجم های متفاوت به بازار های داخلی و همچنین بازار های خارجی مانند کشور های عراق و عربستان نیز صادر می شوند و با قیمت های ویژه در اختیار خریداران قرار می گیرند و سبب جلب هرچه بیشتر مشتری می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما