تولید کننده بادام زمینی فلفلی روکشدار

تولید کننده بادام زمینی فلفلی روکشدار را به کمک دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست با بالاترین کیفیت تولید می کند.

تولید بادام زمینی در طعم های متنوع و متناسب با ذائقه های مختلف مردم سبب گردیده تولید کننده از چاشنی های متنوعی برای مزه دار کردن محصول خود استفاده نماید.
امروزه بادام زمینی با روکش فلفل مطابق با استانداردهای غذایی تولید، بسته بندی و به بازار عرضه می شود.

تولید کننده بادام زمینی فلفلی روکشدار

بررسی ارزش تغذیه ای بادام زمینی فلفلی

بررسی ارزش تغذیه ای بادام زمینی فلفلی

بادام زمینی یکی از خوشمزه ترین مغزیجاتی بوده که از نظر ارزش تغذیه ای آن را برابر با گردو و بادام می دانند.

امروزه برای طعم دار کردن بادام زمینی از افزودنی مجاز و طبیعی مانند فلفل استفاده می کنند تا علاوه بر طعم ارزش غذایی آن را هم افزایش دهند.
این نوع بادام زمینی سرشار از پروتئین بوده و در مقابل کربوهیدرات پایینی دارد. به همین دلیل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که قصد لاغر شدن داشته یا دارای برنامه غذایی خاص برای کاهش وزن هستند.
بررسی های آزمایشگاهی بر روی بادام زمینی فلفلی نشان داده که در هر 100 گرم از این ماده خوراکی انواع مختلفی از مواد معدنی مانند سدیم، پتاسیم وجود دارد. همچنین در حدود 26 گرم پروتئین در آن یافت می شود. از سوی دیگر مقدار کمی کربوهیدرات یعنی به میزان 16 گرم در آن وجود دارد.

موارد ذکر شده در واقع از اصلی ترین نیازهای هر انسان به شمار می رود که با مصرف بادام زمینی به خوبی تامین می شود.

یکی از مواردی که ارزش تغذیه ای بادام زمینی فلفلی را چند برابر می کند وجود انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین E در آن است.

همین امر سبب شده استفاده از آن از سوی متخصصان علوم تغذیه برای نوجوانان و افراد در سن رشد توصیه شود.

فروشنده انواع بادام زمینی طعم دار

فروشنده انواع <a href=بادام زمینی طعم دار” class=”img-responsive aligncenter”> فروشنده بادام زمینی طعم دار را هم به صورت عمده و هم جزئی برای فروش عرضه می کند.

با گسترش فضای مجازی و دسترسی همگانی به اینترنت فروش آنلاین این محصول هم رونق بیشتری گرفته است و فروشنده توانسته با ارائه غیرحضوری، مشتریان زیادی را از سراسر کشور برای خرید ترغیب نماید.

اگر شما هم قصد خرید و سفارش انواع بادام زمینی در طعم های مختلف را به صورت اینترنتی دارید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

تنوع بالایی از این محصول ارائه شده تا خریدار بتواند به سلیقه خود انتخاب و خریدش را انجام دهد.

قیمت بادام زمینی طعم دار عرضه شده به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه مناسبتر از نرخ فروشگاه های سطح شهر می باشد. لذا شما می توانید با تغییر شیوه خرید خود هم در زمان و هم هزینه خرید خود صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما